Jump to content

1.4 BUD problema injectoare


uri
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Am si eu o problema cu benzinarul de 1.4 59kw cod motor BUD. In Octombrie anul trecut mi-a cazut un injector, pe la 58.000 km, iar saptamana trecuta al doilea, la 64.000 km.

A mai avut cineva problema asta la motoare de tipul asta? Am vazut undeva pe un site din Polonia ca ar fi de fabricatie Siemens, ca si cele de pe Passat-uri. Sa fie problema generala cu ele? Stie cineva de o informare/rechemare si pentru acest tip de motor referitor la injectoare?

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firestorm1312

Probleme cu acest tip de motor/autoturism am avut si eu si inca mai am. Nu stiu daca ultima problema tine de injectoare, dar mai intai sa incep cu istoricul problemelor:

-1. cand, inca, era in garantie, adica 2010, am inceput sa am probleme cu pornirea la rece. Rezolvare: am mers la reprezentanta Scorpion focsani si dupa vreo 4 ore de teste au ajuns la concluzia ca e de vina carburantul.

-2. Dupa nici-o luna au revenit deficientele la pornire. Rezolvare: Mers la aceeasi reperezentanta VW si am primit acelasi rezultat.

-3. Dupa nu foarte mult timp, a revenit problema cu pornitul plus o eroare pe CB- Sensor oil Garage sau ceva de genul asta plus avertizare de nivel scazut la ulei. Rezolvare: Am verificat uleiul pe joja-totul ok, apoi am mers la reprezentanta Scorpion focsani si la ce concluzii sa ajuns? Problema cu pornirea e de la combustibil, iar cea cu senzorul,e posibil sa il fi atins din greseala, desi nu am mers pe drum accidentat.

-4. La cateva saptamani( nu mai stiu exact), trebuie sa fac a 2-a revizie si unde ma duc? La Scorpion Focsani. Cand baga masina pe tester, stupoare!!!! Avea trimis de fabricant niste "actiuni", mai pe limbajul nostru upgrade de soft. Au sechestrat masina o zi intreaga. Dupa aceasta operatiune, nu am mai avut probleme cu pornirea si nici erori, pana anul acesta.

-5. La cateva zile dupa ce a iesit din garantie, am gasit usa stanga spate blocata. Ma duc la Scorpion Focsani sa vedem ce se poate face. Cei de la reprezentanta au ajuns la concluzia ca e defecta broasca. Bun! Cat costa o broasca? 680 ron fara manopera. Am ajuns la concluzia ca masina mai are 3 usi bune, deci nu merita investitia. Rezolvarea la aceasta problema, am gasit-o aici pe forum. Usa functioneaza ok si acum. Cost reparatie-0 lei.

-6. cand se apropia revizia de la 45000 km, am observat un tremurat al motorului la rece. Nu ma-am mai dus la reprezentanta ci am cumparat un set de bujii NGK si le-am schimbat. Tremuratul s-a rezolvat, dar m-am trezit cu un motor f zgomotos.Dupa mai multe sapaturi, am descoperit ca e de vina uleiul-Castrol SLX 5W40, asa ca l-am schimbat cu Aral HighTronic 5W40 si acum e ok

-7. ultima problema si sper ca e ultima si singura, e pornirea, dar acum e in functie de temperatura exterioara. Daca este f cald afara porneste (la prima pornire din zi) la 6-7 cheie. Nu face asa mereu, aprox. o data pe saptamana.

Cam asta este istoricul masinutei mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E interesant de aflat ce 'actiuni' avea masina cand ai ajuns la a doua revizie. Dar problema cu injectorul ai avut?

Partea cu de unde bagi benzina nu prea o cred. Sunt benzinarii cu brand-uri diferite care vand exact aceeasi benzina. Nu isi permit sa tina rezervoarele goale pana le aduce firma mama benzina lor... :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea cu pornitul greu la cald o pățesc și eu...motoarele sunt similare zic eu. Mai multe detalii puteți vedea in topicul cu pornire la cald. M-au pus să schimb injectoarele degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Eu am problema cu tremuratul motorului la relanti dar nu tot timpul:| cand si cand.... am fost la vw Pitesti dupa cum am mai spus in alte posturi si...nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

firestorm1312

Probleme cu injectoarele nu am avut. Acele "actiuni" sunt niste update-uri de soft si au fost trimise pt ca existau niste bug-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Dupa cateva zile de cautari, am gasit pe ceva site-uri din Germania comentarii cu privire la aceasta problema, care din cate inteleg ar fi oarecum recunoscuta de VW. In concluzie, sunt anumite loturi de injectoare care sunt defecte, insa nestiindu-se pe ce masini au fost montate, nu si-ar asuma schimbul acestora.

Pentru cine sta bine cu germana:

http://forum.polo9n.info/motor-technik/polo-1-4-bud-einspritzduse-defekt-t55455.html

http://www.golfv.de/board54-motor-tuning/127827-leerlaufprobleme-golf-v-1-4er/

http://www.golfv.de/board54-motor-tuning/141617-unruhiger-motorlauf-1-4-80ps/

Inca nu ma opresc aici. Am dat deja un mail la Porsche Romania, astept si pozitia lor. Incerc sa aflu si lotul din care face parte injectorul de la masina mea...

Sper sa revin cu informatii noi si ajutatoare pentru toti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, si eu am avut si problema cu motorul acesta 1.4 bud, tot asa injectorul a fost.

Motorul nu mai mergea rotund, nu mai tragea la fel, tremura si se aprindea si senzorul de noxe daca mergeai putin mai tare cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!