Jump to content

Recomandare amortizoare spate


capone26
 Share

Postare recomandată

Cum spune titlul nu stiu ce amortizoare sa mai cumpar, pana acum am avut numai ghinioane. Am avut AL-KO noi pe gaz, dupa un an de la montare din care 6 luni masina a stat, si in celelalte 6 luni a rulat aprox. 5000km au fost varza. De suparare pe lucru nou dar prost, am luat second Sachs pe ulei, dupa 6 luni au inceput sa curga si nu isi mai fac treaba.

Vreau sa pun ceva ce sa si tina cativa ani ( si cele noi au fost cumparate de la un amic ce zicea ca sunt f ok), eventual daca as gasi mai dure ar fi si mai bine.

Mentionez ca sunt pentru o suspensie standard.

Astept sfaturi, pareri, oameni care si-au luat si au tinut, nu imi permit cele mai scumpe dar nici pentru cele mai ieftine nu as vrea sa mai arunc banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus 4 bucati KYB Excel-G,sunt cu gaz,sunt tari,cam tari pentru gustul meu,si Kyb e o marca renumita.Nu am decat 3000 km cu ele,dar daca sunt macar pe jumatate la fel de rezistente ca cele de la vechea masina ,unde erau OEM,nu mi-as face griji cel putin 4 Ani Tocmai m-am intors din concediu,unde am avut cred mii de serpentine de urcat si coborat,si fiind tari,ofera masinii o stabilitate mult mai buna pe viraje decat cu amortizoare standard.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capone daca vrei KYB iti pot face un pret pt 2 telescoape, da-mi pe prv si vad ce pret pot sa iti scot !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina a iesit din fabrica cu amortizoare marca BOGE. oare de ce? ori fi bune, or fi proaste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de buget, si de cum si pe unde mergi cu masina.

Daca banii nu-s o problema, Bilstein, Koni.

Eu am cautat pentru fata Boge Turbo pe gaz, amortizoare excelente pentru pretul lor, de care am pe spate, si pe care multa lume le lauda prin afara chiar si cu drop (mic ce-i drept 30-40mm). Daca le gasesti, ia-le.

Eu n-am gasit, nu prea se mai aduc, si cica Boge acum fac parte din grupul ZF (Sachs). Am dat comanda de echivalentul lor, Sachs Advantage tot pe gaz - nu ma astept la aceeasi calitate ca alea vechi de pe spate, o sa vad. Imi trebuiau neaparat amortizoare, si n-am mai stat sa mai caut, ca daca mai asteptam o zi luam Koni-urile rosii de vanzare pe forum.

Modificat de ment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ma scuze colegul capone26, daca deranjez cumva, dar intreb sa ma lamuriti in ceea ce priveste diferenta reala dintre amortizoarele spate normale si cele heavy-duty.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare cele heavy duty ,,se impaca,, cu arcurile normale, sau se recomanda montarea doar impreuna cu arcuri heavy duty?

Alta intrebare sub aspectu fiabilitatii/longevitatii sa mai aleg cele pe gaz, sau cele pe ulei raman pe primul loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic cele pe gaz ar trebui sa tina mai mult castigand la capitolul uzura in anotimpul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Sachs Advantage pe fata pe Leon 1M de aproximativ 35.000 de km si aproape 2 ani si inca nu par a da semne de oboseala. In conditiile in care in mod normal masina ar trebui sa-si faca balans datorita starii drumurilor, nu se produce acest fenomen absolut deloc ceea ce ma bucura tinand cont ca cele de spate nu mai sunt asa bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa cer o oferta de preturi pentru mai multe variante si prin comparatie sper sa nu ma intep iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit niste preturi pentru comparatie:

Lipmesa (ceva companie englezeasca, produsul e produs in Spania) pe gaz : 98 lei buc

Monroe pe ulei: 125 lei buc

Sachs pe ulei: 138 lei buc

KYB pe ulei: 183 lei buc

Din ce am discutat cu vanzatorul am realizat cat de importanta e starea acelor burdufe de protectie si a acelor tampoane ce limiteaza cursa telescopului si la 62 lei o sa le schimb, ale mele fiind cam subrede.

Mi-a imprumutat un catalog complet cu tot ce tine de suspensie, cum se monteaza corect s.a.m.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-ti cumperi heavy duty?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti pot oferi Sachs la 129ron...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nedelx nu imi cumpar heavy duty deoarece consider ca trebuie si arcuri heavy duty altfel nu ai facut nimic.

Robert mersi de oferta, da la o diferenta de doar 9 lei prefer sa le iau de aici, decat sa mai umblu prin cj cine stie pe cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna,

am o problema cu un vw jetta de vreo doi ani de zile sta lasata rau de spate, balans nu face dar daca in spate se uraca doua persoane la 100 de kg sta foarte lasata si la denivelari cauciucurile ating in caroserie iar daca urc trei oameni in spate atinge in permanenta. Cine ma poate ajuta sa rezolv problema asta? Mentionez ca am schimbat deja doua randuri de arcuri plus telescop(nu au fost noi au fost luat de la dezmembrari ) dar am vorbit cu un coleg care a avut si el o jetta a luat arcuri noi si telescoape si dupa jumatate de an iar s-a lasat de spate.

Daca imi poate oferi cineva o solutie raman profund indatorat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inaltimea ti-o da arcurile, incearca-le pe cele de golf 3 care sa aiba 3 puncte galbene care sunt HD. insist cu acestea pentru ca folosirea altora inseamna improvizatii si adaptari iar masina va avea o tinuta de drum deranjanta.

Modificat de nedelx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcuri si telescoape heavy duty este cea mai completa solutie.Mai exista niste tampoane de cauciuc care se pot monta intre spire si sunt ieftine.

Seturile astea ce le-ai tot schimbat erau luate de pe golf sau jetta, banuiesc ca esti constient ca nui acelasi lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcuri si telescoape heavy duty este cea mai completa solutie.Mai exista niste tampoane de cauciuc care se pot monta intre spire si sunt ieftine.

Seturile astea ce le-ai tot schimbat erau luate de pe golf sau jetta, banuiesc ca esti constient ca nui acelasi lucru.

eu le-am inlocuit odata cu arcuri de jetta si a fost exact acelasi lucru ca si cu cele de golf, adica moi, pana cand m-am oprit la cele de golf 3 HD, care sunt sesizabil mai tari.

Modificat de nedelx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine de stiut ce zici tu acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine de stiut ce zici tu acolo.

am schimbat arcuri de nu mai stiu de cate ori, le schimb ca rotile la F1, de fiecare data imi bat propriul record.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In final am ramas la Sachs pe ulei + kit protectie si tampoane, le-am montat, le-am testat pe drum denivelat si sunt multumit, singura dorinta e sa si tina cativa ani pentru ca jur daca mai pica asa ramane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori cat de slabe ar fi arcurile, cursa amortizorului va fi limitata la coborare de catre tampoane. numai cine nu pune tampoane bune rotile ating caroseria la greutate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu au atins niciodata, chiar si cu 195/50/15 si tampoanele vechi moarte demult. Sunt tare curios daca ar fi so incarc, cum ar arata cu tampoanele astea noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tampoane noi = arcul se comprima mai putin = masina cu greutate va sta pe tampoane si deci mai sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare prieteni :RO flag: .

Am ajuns si eu sa intampin aceasta problema , cu completarea fata de titlul topicului ca am nevoie de amortizoare si pe fata .

O sa fie nunta cam marisoara ca i-mi trebuie si o pereche de arcuri pe spate .

Chiar i-mi facusem ceva planuri pentru amortizoare AL-KO , pe ulei , dar citind primul post al topicului am ramas pe ganduri .

Nu sant un om cu bani , dar nici nu ma arunc chiar la ce este cel mai ieftin , as dori o recomandare de la cei care a-ti schimbat mai recent , spre ce sa ma indrept ?

Banii greu ii fac si repede se duc :icon_cheesygrin: , macar sa o fac cat de cat cu folos , sa fie totusi un raport pret-calitate bun .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!