Jump to content

Seat Toledo 1 M


covesanu
 Share

Postare recomandată

buna seara, Ma ajuta si pe mine cineva cu raspuns la defectele de mai jos?

Masina se tureaza daca o accelerez prima data si oscileaza, dar ramane si turata le 1300-1400 de turatii.

Adresa 01: Motor Eticheta: ROJ\06A-906-019-AEH.lbl

Numãr VAG: 06A 906 019 BR

Componenta comandatã: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3122

Codare: 00031

Atelier: WSC 40631

4 coduri de defecte

00537 - Reglare lambda -senzor oxigen-

18-00 - Limita superioara

00533 - Stabilizare de mers in gol

19-10 - Limita inferioara - intermitent

00520 - Masa de aer /flux de aer -G70- / -G19-

31-10 - Circ.deschis sau scurt la masã - intermitent

00523 - Senzor temperatura aer admisie-G42-

30-10 - Circ.deschis sau scurt la plus - intermitent

Starea -Gata de funcþie-: N/A

Sa fie sonda lambda? sau este din ameste si da eroarea asta?Am schimbat bujiile si senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Nu trebuia sa deschizi nu topic nou pentru ca exista deja topic pentru rezultatele scanarilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat , am inlocuit sonda, am curatat clapeta de acceleratie, dar tot nu am scapat de asta:

00533 - Stabilizare de mers in gol

19-10 - Limita inferioara - intermitent

asta nu pot sa o sterg si nu merge relantiul bine.

se tureaza pe la o mie si ceva.

Ma ajuta cineva cu pasii pentru adaptarea clapetei de acceleratie cu vagul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oscileaza ralati-ul si sta sus cu motorul cald? Cati km ai facut cu masina de cand ai curatat clapeta? Hai ca o sa-ti dau link-ul pentru adaptarea clapetei de acceleratie sa te inspiri de acolo. Sfatul meu e sa incerci prima oara dimineata inainte sa pornesti motorul si daca nu merge asa, sa incerci dupa ce incalzesti motorul. Oricum in 10 minute e deja de mult apa la 90 de grade pe caldurile astea numai daca lasi motorul pornit.

Si link-ul: http://vwforum.ro/topic/1456-reset-adapt-ecu-clapeta-acceleratie/ - aici te uiti si postezi legat de adaptarea clapetei. Eventual vezi ca mai e un topic deschis despre acest subiect in aria de Golf 4 la DIY.

Si asta: http://vwforum.ro/topic/14353-scanarea-cu-vag-com-coduri-de-eroare/ - aici postezi codurile de eroare care-ti mai apar. Pe topic-ul asta intra lumea mai des si chiar se pricep la Vag-Com majoritatea care posteaza in topic-ul respectiv. Pe aici dupa cum vezi cam bate vantul, asa ca mai bine scrii pe topic-urile generale ca acolo intra multi oameni priceputi.

Bafta! Incearca sa citesti cateva pagini din topic-ul despre adaptarea clapetei ca sa intelegi bine ce-ai de facut si sa vezi ce greutati au mai intampinat altii ca sa stii sa te feresti de greselile ce le-au facut si ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in grupul engine-01 / adaptation-10 / in canalul 00 se salveaza valoarea: 00

Sau:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si azi urmand procedurile de nenumarate ori si tot nu merge. Dar am descoperit ceva, daca dau drumul la erul conditionat sta relantiul la 900 turatii. Ma ajuta cineva cu explicatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relanti-ul sta la 900 de ture cand pornesti aerul pentru ca e crescut automat de calculatorul masinii cand apesi butonul ala pentru ca motorul sa poata suporta stresul la care este supus cand e compresorul pornit. Daca nu ti se adapteaza, inseamna ca ceva e gresit. Poate iti trage aer fals. Incearca sa scoti mufa de la clapeta, iei plusul de pe baterie, pui borna inapoi pe baterie, apoi mufa la clapeta si incerci iar adaptarea. Am impresia ca ai scos mufa cu bateria conectata cand ai curatat clapeta si poate de-aici se trag problemele tale.

Iti da ok sau nici nu te lasa sa initializezi adaptarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mai explic o data:

-pornesc masina, si sta la 900 de turatii cateva minute, apoi urca la 1024 de turatii , mai sta ceva timp si urca la 1500turatii.Daca pornesc aerul conditionat, masina coboara la 900 de turatii.

-da intradevar am deconectat mufa de la clapeta pentru ca nu aveam cu sa o curat cu mufa bagata.

-Am incercat sa o adaptez si cu vagul si manual.

Am luat si borna jos, am verificat si furtunasul ala mic sa nu fie crapat.

-Problema a inceput de cand proprietarul masinii s-a apucat sa curete clapeta de acceleratie , fara sa o dea jos.Doar cu sprei asa.

A vrut sa o curete, pentru ca avea mici fluctuatii la relantiu.Dar dupa a facut mai rau. Acum nu stiu ce sa ii mai fac eu ca am incercat tot.

Daca urmez pasii de adaptare, merg pasii pe vag. dar tot nu se intampla nimic pe masina.

De ce coboara relantiul normal cand da drumul la Aerul conditionat?Normal , logic ar trebui sa urce relantiul, dupa cum stiu si eu si ai zis si tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa incerci sa faci rost de alta clapeta de proba ca am impresia ca asta e busita. Daca iti ruleaza adaptarea pe Vag, atunci problema nu e ca nu se adapteaza, ci ca se adapteaza dar nu se intampla ce trebuie. Acum nu gasesc explicatia pentru care sta la relanti cum trebuie cu aerul pornit dar o ia razna cand respira motorul mai usor. Cred ca asa iti e cel mai usor sa-ti dai seama de unde e problema.

Daca esti sigur ca nu trage aer fals pe undeva, ma refer la imbinarea dintre corpul clapetei si galeria de admisie si daca ai si garnitura de la corp buna, atunci parerea mea e ca nu mai ai ce face cu aceasta piesa. Cauta una care merge corect de pe un G4 sau Leon sau Octavia cu acelasi motor si pune-o la tine, fa-i adaptarea si vezi daca merge cum trebuie cu cea noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da jos capacul de protectie de pe corpul clapetei si verifica :

Daca sunt uzati ca in imagine, alt corp de clapeta.

post-25544-0-53638600-1341341195_thumb.j

post-25544-0-00014300-1341341205_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si asta prima data cand am dat jos clapeta. Si sunt ok, arata foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut! in primul rand imi cer scuze daca scriu in topicul gresit....  o ruda doreste o masina buna pe la 3000 euro si m-a rugat sa ma interesez, asa ca dupa lungi cautari am ramas tot la ceva din grupul vag, si anume seat toledo 2. sau 1M parca se mai spune... spuneti-mi, va rog cum se prezinta caroseria seaturilor de prin 2003-2005/ cam la ce preturi se gasesc piese/ ce motoare pe benzina imi recomandati, si ce coduri sunt mai reusite / si cat de fiabile sunt!  :beer:  am ales toledo pentru aspectul fain. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Caroseria este integral galvanizata asa ca nu sunt probleme de rugina, numai daca a fost lovita si reparata necorespunzator. Daca vrei doar motor pe benzina cred ca doar 1,6 este de mentionat. De 1,4 este prea mic si slab, iar de 1,8 sau 2 consuma prea mult. Piesele sunt aceleasi ca si la Skoda, sau VW dar nu stiu la ce iti trebuie ca sunt destul de durabil facute aceste masini. Toledo este un fel de Octavia, si absolut identic cu Seat Leon doar ca are fund/portbagaj. Platforma este de Golf. Eu la 230.000 Km am telescoape originale, discuri frana originale, ambreiajul nu a fost schimbat, la motor nu s-a umblat, distributia facuta de 2 ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, multumesc pentru raspunsul prompt! :rolleyes: la cel de 1.6 8v ma gandeam si eu.. exista motoare mai slab sau mai bine construite? si cam la ce trebuie sa fiu atent cand o sa inspectez masina? pana acum sunt foarte incantat de cum se prezinta toledo, mai ales ca e posibil ca pe viitor aceea ruda sa-mi doneze mie masina ce si-o cumpara in curand.  :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca posesor de Toledo 1M poti sa-ti spun ca e foarte frumosa din orice ungi din care te uiti la el,din punc de vedere mecanic e foarte bine construit,eu iti sfatuiesc totusi motorul de 16 valve mai ales daca e cumparat din strainatate,8v e euro2 16v euro 4,nu e mare diferenta de putere intre ele dar urca mai frumos la ture si trage mai liniar.Ca si proble generala la acest model este ca de obicei nu merge al 3-lea stop cel pe usa de portbagaj,se poate remedia destul de usor,si la ploi torentiale intra apa in masina(problema generala la SEAT)la fel usor de remediat,vinovat ii chederul la usi.Va doresc mult succes la alegerea masinii.

 

Sa ma scuzati de :offtopic:

Modificat de bzzat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ar putea sa conteze ca motorul e euro 4 sau euro 2? la taxa, impozit, asigurare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Daca este Euro 2, 3 sau 4 in viitor poate va conta si la impozit daca se renunta la taxa, si poate si daca nu se renunta. Nu poti stii ce coc politicienii, asa ca daca poti ia un motor cu euro cat mai mare ca nu strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!