Jump to content

Consum mare pe computerul de bord


Cristel
 Share

Postare recomandată

Nu. Consumul se face in functie de estimarile facute de ECU, nicidecum de cat de multa motorina se intoarce in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ice_2k

    8

  • F l o r i n

    8

  • Emy D

    6

  • Cristel

    5

nu, nu stie daca pierde..... doar Range-ul (la bordurile immo3,care il au activat) poate sa fie afectat, intrucat scade cantitatea de carburant din rezervor - aici vb la un drum lung, la care cantitatea de carburant pierduta, este foarte mare... daca pierzi maxim cateva zeci de ml... nu are de unde sa se simta diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Atunci...tot nu imi convine consumul scos aseara. Senzori defecti nu mai sunt. Ce saracia sa-i mai fac? Unde e problema si ce trebuie sa iau in calcul (rand pe rand)? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie verificat... consumatori, uzuri, etc.

 

poate vb de vreun senzor decalibrat, poate vb masuratoare eronata la BC... pana nu faci un consum plin la plin, sa verifici daca e real consumul afisat.... sau daca e eronat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am si filmat BC-ul...sa vedeti cum sare consumul in 20-30%...cu motorul cald, mers lejer. 

 

Poate...nu sunt obisnuit eu cu asemenea informati pe BC..dar mi se pare exagerat de mult. 

Edit: Consumul mediu in bucuresti, in seara asta cand a fost foarte liber a fost de 11.8%.

Urmeaza un drum - Bucuresti - Sibiu - Bucuresti si voi face consumul prin metoda plin-plin.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe consum instant, atata timp cat tu o accelerezi, e normal sa creasca brusc consumul.

 

daca totusi o sa sesizezi diferente semnificative fata de consumul plin la plin - atunci se poate face o recalibrare a consumului instant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa sta la 90° sau ajunge la 90°? pt ca din filmat se vede ca nu,poate ca este filmat dintr-o parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am si filmat BC-ul...sa vedeti cum sare consumul in 20-30%...cu motorul cald, mers lejer. 

 

Poate...nu sunt obisnuit eu cu asemenea informati pe BC..dar mi se pare exagerat de mult. 

Edit: Consumul mediu in bucuresti, in seara asta cand a fost foarte liber a fost de 11.8%.

Urmeaza un drum - Bucuresti - Sibiu - Bucuresti si voi face consumul prin metoda plin-plin.

Astazi in drum mi-am amintit de problema ta cu consumul instant si m-am uitat la bc-ul meu. La plecarea de pe loc nu creste consumul instant mai mult de 20. La tine am vazut consum instant de 33. Poate se mai uita cineva care are motorizare ajm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ X@by, multumesc de confirmare.  Mi se pare foarte mult sa sara in 33...si cand e motorul rece, pana in treapta a 3-a imi arata chiar si consum de 54%. Tind sa cred tot mai mult ca cel care a resoftat masina nu a facut-o cum trebuie si de asta imi mananca asa de mult. Parca tot mai mult vreau sa trec inapoi la 115 caluti. Sa adaug la asta si problema cu Turbo, ca agata geometria si nu mai intra turbo asa cum intra alta data? Inainte, pe la 1200 rpm ma lipea de scaun. Acum...doar de pe la 2400 rpm in sus trage bine. 

 

 

Apa sta la 90° sau ajunge la 90°? pt ca din filmat se vede ca nu,poate ca este filmat dintr-o parte.

 

Intradevar, pe ceas ar parea ca ar avea vreo 85° - 86° C, dar ajunge la 90°. O sa mai masor o data cu Vag Com. Am verificat ceasurile de bord si sunt putin decalibrate iar pentru a le calibra, ar trebui sa desfac ceasurile si sa repozitionez limbile cum trebuie, si nu am avut timpul necesar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..si la mine la masina ma confrunt cu aceasta problema..dar am ajuns la concluzia ca e normal din ce citesc mai sus..

tot la motor ajm ,audi a4 b5 facelift,am consum de 8-11 % in oras..dar merg cu motorul mai mult rece decat cald si cand apuca sa se incalzeasca,am ajuns la destinatie si tot asa.de aia iese si media asa mare pe oras...

voi ce credeti...?totusi mi se pare un consum maricel..

in afara imi apare 6-7%....

consumurile astea apar pe bc maxi dot..nu am facut proba plin la plin..

totusi cartea masinii la ajm arata consumuri de 4,6 in afara si 6,9 in oras..eu nu am ajuns la performanta asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6-7 in exterior e cam mult. 5-5.5 ar fi mai realist. Fa consumul plin-plin si vezi cat ia.

 

In oras, 8-11 e cat de cat ok. Eu in Iasi scot consum de 8-9%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani stimati colegi! 

 

Masina mea si-a revenit! Consuma decent acum si sa va zic si cum s-a intamplat:

 

1). Consumul a sarit "calul" dupa un drum Sibiu - Bucuresti. Totul a fost ok, insa dupa 2-3 zile cand am plecat cu masina nu mai tragea cum trebuie. Parca nu mai aveam turbo si consumul de motorina, imens!

 

2). Inainte de anul nou, am plecat la Sibiu si a consumat...o groaza! 9-10 % pe Exterior. :O Nu imi venea sa cred cat poate consuma. 

3). Acasa...am facut schimbul de ulei. Cine a facut schimbul data trecuta a pus in masina 10W40. Era....ca apa: foarte si extrem de lichid cand l-am golit din masina. Dupa ce am schimbat uleiul, am pornit masina si deja motorul suna altfel. Parca se auzea putin si Turbo. Hmmm. ciudat. 

 

4). Azi am plecat la drum: Sibiu Bucuresti. Consumul si-a revenit: 5.5 -6% pe exterior. Si trage la fel ca inainte, adica acum lucreaza si turbo. Asadar, cine are consum mare pe BC, trebuie sa vada si cat consuma in realitate. La mine e aproximativ ok (BC vs la pompa). 

 

Drumuri bune sa aveti si un an nou fericit si fara defectiuni! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut dragi colegi. Va rog sa ma scuzati am cautat tot topicul dar nu am gasit raspunsul la o problema ce o am si poate ma ajuta careva. Am o bora 1.4 16 v din 2001 motor axp cu clima. In 30.12.2014 am pus de 100 lei benzina 95 de la MOL. Pe 31 nu am circulat putin prin oras consumul fiind normal. Pe 1.01.2015 hai sa ma duc la munca iar consumul instant ajungea si la 16-18 in a 2 a sau a 3 a la 2500 rpm, dupa o noaptea de -16 grade. Crestere considerabila de la 6,8 extra si 8,5 oras. Plus ca acuma extra in a 5a la 2500 rpm imi indica 8,5. Sa nu mai zic ca daca schimb primele 3 viteze in 3000 rpm imi arata consumul instant de 23. Am duso pe tester si cica as avea probleme la pistoanele 1 si 3(rateuri) si ceva la galeria de admisie. Problema cu pistoanele o aveam si inainte de cresterea consumului. Poate careva sa ma indrume ce sa verific la galeria de admisie? Ar putea fi ceva de la termostat respectiv sa fi ramas deschis(la tester nu mia zis nimic de termostat) si sa se incalzeasca greu? Precizez ca e prima masina deci motivul pentru care am luat bora 1,4 16 v nici eu nu il stiu inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rateuri si ceva la galeria de admisie = consum marit....rateurile poate la fel de bine sa fie de la acel <ceva la galeria de admisie>..dar mai poti verifica bujie,fisa,bobina,samd...cred ca ar fi fost mai corect sa postezi erorile  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rateuri si ceva la galeria de admisie = consum marit....rateurile poate la fel de bine sa fie de la acel <ceva la galeria de admisie>..dar mai poti verifica bujie,fisa,bobina,samd...cred ca ar fi fost mai corect sa postezi erorile

Ce ar trebui sa verific la galeria de admisie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi dacă trage aer fals pe undeva...dar cum ti-am zis mai sus eroarea ne da mai multe indicii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

care imi da o parere de la ce as avea asa mare consumu la ralanti . skoda super 1,9 tdi 130cp automata.  consumu la ralanti este 1,3 minim si 1,8 cu consumatori la inceput când am cumparato era maxim0,8.  am masina de noua din 2005 , problema a aparut de vreo 3 ani si nu ii dau de cap ... am schimbat in timp 2 distributii si am schimbat si tacheti hidraulici ca am banuit ca ar fi de acolo si un set de pompe duze si inca acelasi consum....  am facut multe diagnoze in mai multe serviceuri ... si nu apare erori sau alte pr,   pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este foarte mare consumul...

 

ori, asa cum ti-a sugerat bundy - posibil sa ai avans axa came prost reglat.... sau uzura mare injectoare, injectoare prost reglate, oringuri deterioate, s.a.m.d...

 

compresia ai masurat-o vreodata ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt multi factori care influenteaza consumul, cum ti-au spus si colegii mai sus.As mai adauga senzor temp antigel G62. Poate nu iti da eroare, dar nu masoara corect si ECU vede mreu motorul rece.(verifica cu VCDS). Tot cu VCDS verifica sincronizarea intre g40 si g28 (max +/- 3.3 grade abatere). Daca e in afara intervalului e de la avans. Verifica compensarile pe injectoare grup 013(max +/- 2.8). Daca e in afara intervalului sau la limite , ai injectoare uzate/prost reglate, oringuri, lipsa compresie, functionare sistem EGR defectuos, lipsa aer, si lista poate continua. 

 

LE: Consumul mediu real masurat (plin-plin) corespunde cu cel afisat pe CB?

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sunt curios cum se calculeaza consumul mediu afisat de BC. Deoarece am vazut ca am o diferenta de 3-3,5 la suta intre ce mi se afiseaza in bord si consumul calculat de mine. Stiu din ce cauza am consumul ridicat, am termostatul blocat pe deschis si G81 arata 108*C, curiozitatea mea reiese din faptul ca BC arata acelasi consum ca inainte(pana sa am probleme cu Termostatul si G81)


 


Cred ca BC ia niste valori prestabilite pentru consumul de motorina in functie de turatie si de cat % e apasata pedaua de acceleratie. Stie cineva concret cum se calculeaza?


Motorul este ALH

Consumul afisat de BC este 5.8%

Consumul de la plin la plin este 8.8%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca la ralanti sunt diferente intre val. afisata pe grup 015 (l/h) si valoarea de pe BC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de bord e asta? ce immo?

46421177_1_644x461_golf-4-19-tdi-alh-tax

 

si de ce la mine in bord consumul instant e afilsat in l/100 km si la alte masini am vazut ca e afisat in l/ora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de bord e asta? ce immo?

46421177_1_644x461_golf-4-19-tdi-alh-tax

 

si de ce la mine in bord consumul instant e afilsat in l/100 km si la alte masini am vazut ca e afisat in l/ora

 

banuiesc ca nu e masina din semnatura .... 2001... acesta este pana in 1999.

 

nu are consum in l/h, deoarece BC-ul tau nu stie de asa ceva....nu se poate activa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!