Jump to content

Daily Drive vs Weekend Toy


adyt

Postare recomandată

Avand in vedere ca este primul topic pe forum, m-am gandit ca un bun inceput ar fi prezentare motivului pt care sunt pe forum. Asadar sa incepem:

1) Daily Drive

VW Golf Mk 6 1.4 TSI 160CP, Highline, manuala in 6. Din nefericire nu am poze (inca...), promit ca voi reveni cu o serie de poze (dupa ca o aranjez...).

Dotari (in mare): Climatronic, bi-xenon adaptive, hill-holding, jante 17, RCD510. Oricum, indiferent de dotarile de confort, dotarea principala e motorul care este surpinzator de distractiv si iti pune un zambet pe fata (desi nu ma asteptam la acest lucru cand am luat-o).

2) Week-end toy.

De fapt e putin spus weekend toy, este de fapt un weekend pe luna cand treaba este foarte serioasa, dar incercam sa ne si distram, participand la cat mai multe etape de CNVC putem/ne permitem.

VW Mk3 GTI 2.0 16v (ABF), in prezent pe la 170CP&195nm pe stand. Dotari principale:

-suspensie KW v2

-bucse poliuretanice pe toate 4 rotile.

-cutie 020 scurtata (raport final 4.25).

-axe came CatCams 279/267

-piggyback Unichip

-ambreiaj sinterizat OPM

-jante Wolfrace prosprint 15, incaltate cu Pirelli RX9

-rollcage, scaun, centura in 6 puncte.

+diverse alte maruntisuri specifice.

O serie de poze, de anul trecut. Sper sa nu fie problema, pt ca pozele sunt preluate de la fotografi profesionisti care urmaresc concursurile foarte atent. Afirm pe aceasta cale ca sunt preluate fra intentie comerciala si in necunoastere de cauza ref la drepturile de copyright.

Cand voi avea timp incerc sa revin si cu povestea detaliata a masinii si a modificarilor, in speranta ca informatiile vor fi utile pt alte persoane (eu am cautat la momentul x din timp si am gasit foarte putine informatii despre ABF tuning).

In speranta ca la urmatoarele concursuri in public vor fi cat mai multi membrii forumisti (grupul VW fiind destul de bine reprezentat in CNVC: VW Golf 1,2,3,4 Seat Ibiza, Skoda Fabia, Audi A4), inchid pentru aceast seara.

post-80024-0-13441300-1340812610_thumb.j

post-80024-0-34795400-1340812668_thumb.j

post-80024-0-34913500-1340812685_thumb.j

post-80024-0-03709000-1340812695_thumb.j

Link către comentariu

frumos GTI-ul,dar nu poate fi un daily driven? :),doar e un GTI

Link către comentariu

Are deja un golf de ultima generatie si cu-n motor bun pt daily drive. G3-ul se pare ca-l tine pt evenimente si probabil e chel pe interior, rigid, zgomotos.. Oricum, faine masini! :)

Link către comentariu

Am fost anul trecut la Straja si m-am inteles bine cu traseul. Anul acesta nu va fi cursa la Straja, nu cunosc motivele

Urmatoare etapa unde vreau sa ajung cu GTI-ul este la Sinaia, pe 29 Iulie.

Ieri am scris in graba, intre 2 taskuri de servici. Astazi, tot in graba...Cand revind din concediu, promit sa adaug si pozele cu G6, precum si impresiile (personale) culese dupa ce am condus ambele masini, intre ele existand o diferenta de varsta de 18 ani.

Link către comentariu

Succese nebanuite in CNVC (sau VTM ca e mai simplu :))) iar masinile sa le stapanesti sanatos pe amandoua, sunt beton !

Link către comentariu
  • 9 months later...

Long time, no posts. Asadar

 

G6 a iesit din parc fiind inlocuit de o Mazda Mx5. A fost o masina distractiva, m-am bucurat de ea cat am avut-o. Acum am trecut la... topless RWD :)

 

G3-ul in schimb, este in toiul pregatirilor pt prima cursa care se va desfasura la Poiana BV pe 27-28Apr. 

Anul acesta primeste un LSD Wavetrak (sa speram ca se potriveste, am patit-o cu ambreiajul de anul trecut) si un ambreiaj Gr.N OMP. In plus incercam sa o usuram cat se poate (mare lucru nu a ramas de taiat din ea). Plus un scaun, cel existent iese din omologare.

Daca mai sunt bani (forecast-ul spune ca nu, dar cine stie. Daca nu plateam taxe de poluare nu aveam probleme...) poate inlocuim Powerflexii cu bucse de teflon si poate reusim sa urcam limitarea la 7700-8000, acum fiind la 7000 iar masina pare ca s-ar duce cand intra in limitare. Cu interne stoc dar nu cred ca-i bai.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!