Jump to content

Audi A6 2.0 Tfsi


B_490_RZV

Postare recomandată

Eu n-am incredere in testul de amortizor... Am facut si eu la un stand ITP si mi-a dat 78 - 72 (probabil pe acolo arata la toate).

Dar a fost facut de 2 ori consecutiv si ce nu stia cel de la ITP, e ca eu am schimbat duritatea la 100% pentru al 2lea test. A iesit fix la fel!

Link către comentariu

Cel mai bun test,este simtul tau de sofer,nu exista ceva pe masina care sa nu fie in parametrii si eu sa nu simt. La amortizoare e destul de simplu sa iti dai seama daca sunt ok sau nu

Link către comentariu

Mie mi se pare ca e putin cam barca pe viraje, din acest motiv ma cam bate un gand sa cumpar un kit bilstein b12, m-ar costa vreo 700E cu totul, amortizoare+arcuri+manopera, dar vroiam sa stiu daca ceea ce e acum pe masina e in stare buna.

Golfix, cum iti dai seama ca amortizoarele au probleme?

Legat de testul ITP, am gasit in mai multe topic-uri valori pe stand sub 50%, adica amortizoare varza. Mare lucru nu se face la testul ala, dar mi s-a parut ca masina sta ok, nu face cine stie ce balans. In mers in schimb, daca intru mai tare intr-o curba se cam lasa pe o parte, aspect care nu prea ma incanta.

Link către comentariu

Pai daca-ti face ca barca in viraje...si daca mai auzi, cand treci peste kktele alea de limitatoare de viteza, ca-ti fasaie vre-un amortizor si daca mai vezi scurgeri de ulei pe ele fizic..cand t uiti sub roata..schimba-le.  

Sincer...parerea mea..eu daca ash avea bani si n-ash fi sigur pe ea in curbe...nici n-ash sta pe ganduri si le-ash schimba...e vorba de siguranta ta pana la urma...

Link către comentariu

Nu ma pun in pericol in nici un fel, nu despre asta era vorba, altfel erau schimbate de mult. Am momemte cand merg mai alert si cand simt ca masina nu e chiar asa de rigida cum mi-as dori, la asta m-am referit. In schimb, imi place ca nu frec bara la nici o bordura, ca pot sa merg iarna fara grija samd. Pro si contra..mai cer 1-2 pareri si iau o decizie :)

Link către comentariu

Avand in vedere ca a fost proiectata ca masina pentru confort si nu pentru circuit, amortizoarele se comporta ca atare.

 

Tu stii mai bine ce vrei. Pune in balanta partile pozitive si negative, trage linie si vezi unde te incadrezi.

Orice suspensie sport vei pune vei pierde la confort, inclusiv la cele reglabile.

Link către comentariu

De la ultima revizie l-am verificat o singura data, dupa vreo 700km parca, si era f aproape de maxim. Am zis ca astept sa treaca 1500-2000km ca sa vad exact cum sta cu consumul.

Link către comentariu

minim minim 300 ml la 1000km,noi astia "modificati" nu scapam fara 400 450 ml la 1000 km. Foarte aproape de maxim inseamna 200ml :) Ce am observat eu este ca daca completezi mereu ce scade 2mm pe joja si calculezi ai impresia ca iti consuma mult,insa cand este sub jumate scade mult mai greu pana la minim,deci daca vrei sa calculezi cum trebuie,lasa-l pana la minim sau cand se aprinde becul

Link către comentariu

Nu am observat o crestere a consumului de ulei dupa resoftare, singura modificare observata a fost in bine, dupa trecerea de la edge 5w30 la motul 300v. Iar ultimul ulei bagat, motul specific, pare a fi si mai ok in ceea ce priveste consumul.

De obicei verific/completez uleiul dupa 2 plinuri, asta inseamna la intervale de cca 1000km. Pana acum puneam cam 100-150ml la intervalul asta, iar o data la 3-4luni puneam vreo 300ml.

Nu prea am de ce sa calculez consumul, deocamdata e in limite decente (parerea mea), nu are rost sa astept sa ma avertizeze masina, completez cand imi aduc aminte :P

Link către comentariu

Dupa vreo 1400km de la revizie, nivelul pe joja a scazut cu cca 1/4..prin urmare a consumat vreo 200-250ml in acest interval.

Link către comentariu

Asa imi ia si mie vara cam 500 ml la 3000 - 3500 km. Iarna imi ia 500 ml cam la 2000 - 2500 km.Castrol 5w30.

Modificat de cartman11
Link către comentariu

Chiar daca edge 5w30 e uleiul pus si la revizia la reprezentanta, personal nu il consider cel mai potrivit pt motorul 2.0tfsi. Cel putin la mine il consuma destul de lejer, consumul cu edge era cu 50% mai mare decat cu motul 300v 5w40. Eu merg preponderent in oras, distante de 10-15km de obicei, iar cand prind o ocazie incerc sa recuperez fataiala din oras :)

Link către comentariu

Hm. Când am luat R-ul tot așa mi s-a spus că voi pune ulei cu găleata. La prima revizie cu Edge 5/30 chiar am fost curios și l-am lăsat 15k. N-am completat nimic. Acum tot Castrol am pus (5/40), îl voi schimba din principiu la 10k (cam peste 1k km) de data asta. Însă tot n-am ce completa nici cu ăsta. Merg cu bidonul după mine mereu.

Link către comentariu

Exista TFSI-uri care beau ulei, care consuma ulei si care nu consuma ulei :) Si al meu facea partea tot din categoria care nu consuma.

Link către comentariu

intrebarea e,cele care beau si consuma,sunt defecte sau trebuie sa te obisnuiesti cu asta? :D  Al meu nu da fum,turbina este ok,si totusi consuma 5w40 undeva la 900 grame la 3000 de km

Link către comentariu

O fi un defect, dar avand in vedere faptul ca 1l de ulei costa cat 5l de benzina...poate sa consume linistita 200-250ml/1000km, daca asa se simte ea bine. Sunt cazuri la care consuma groaznic, gen 5-600ml/1000km, acolo deja e stresul prea mare.

http://vwforum.ro/topic/102143-colectie-grafice-dyno-pentru-grupul-vag-by-exelixis-motorsport/?p=2376865

Baietii de la exelixis au pus pozele/fisele cu masina mea si aici :)

Modificat de B_490_RZV
Link către comentariu
  • 2 months later...

Ma bag si eu pe aici, nou posesor de 2.0 TFSI, an 2011.

Legat de consumul de ulei, a mea imediat face 6000 km de la ultimul schimb de ulei (facut la o reprezentanta din .de), si n-a consumat gram de ulei. Pe joja e chiar langa max :)

Sa vedem in viitor, sunt curios cat consuma pana la urmatorul schimb care-l fac peste 9000km.

Pe MMI se poate reseta de undeva mesajul ala "Next oil change in XXXX km / XXX days"? Ca la mine arata o valoare care nu se pupa cu

realitatea.

 

Consum de benzina.. in oras cam 9.6%, exterior am reusit 7.1. E ok / e mare?

 

Poate sa-mi recomande si mie cineva un mecanic bun de prin Brasov, sau unu care se pricepe asa.. cu vag-com, etc., pt. cand am vreo problema ceva? :)

 

p.s. am postat aici, ma mai gandesc daca sa fac un topic separat si pt al meu, sau nu.

Modificat de Roger27
Link către comentariu
  • 1 month later...

005480 - throttle actuator (j338)
 P1568 - 002 - mechanical failure - intermittent
 Fault frequency: 2
 Mileage: 94.556

 

005728 - coolant fan control 1
 P1660 - 008 - short to ground - intermittent
 Fault frequency: 9
 Mileage: 94.553

 

000546 - angle sensor 2 for throttle (g188)
 P0222 - 008 - signal too low - intermittent
 Fault frequency: 5
 Mileage: 94.553

 

005465 - throttle body (j338)
 P1559 - 008 - fault in basic settings - intermittent
 Fault frequency: 1
 Mileage: 94.550

 

01314 - engine control module
 013 - check dtc memory - intermittent
 Fault frequency: 13
 Mileage: 94.553

 

De vreo 2-3 saptamani ma confrunt cu o mica problema. Mi s-a intamplat de vreo 4-5 ori sa imi apara "esp fault - check manual", moment in care masina intra in limp mode (se comporta ca si cum nu ar mai avea turbina), iar martorii de esp/asr raman aprinsi. Cel mai mult au stat vreo 10min aprinsi, de obicei dispareau dupa 2-3min sau dupa ce opream masina si reporneam. Erorile gasite sunt cele de mai sus, din cate observ 2 dintre ele au aparut de 9, respectiv 13 ori. Cam pe unde poate fi problema? Multumesc!

Link către comentariu

Incepe cu bateria(daca nu e schimbata) verifica si bornele sa fie stranse,apoi verifica sa nu ai vreun scurt la ventilatoare,daca nu rezolvi pana aici,verifica firele de la mufa care intra in clapeta. AI un scurt ceva,sau o masa slaba care provoaca toate erorile alea

Link către comentariu

Bateria e OEM si schimbata iarna trecuta, e ok. Tot la un scurt ma gandeam si eu, sa speram ca asa va fi. Multumesc frumos! ;)

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salut! Am fost la Cata181, am facut o adaptare la clapeta de acceleratie si inca cateva maruntisuri + diagnoza, nu a mai aparut nimic de vreo 2-3 saptamani. Am demontat si clapeta de acceleratie si arata impecabil.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!