Jump to content

Audi A6 2.0 Tfsi


B_490_RZV

Postare recomandată

arata super bine volanul ala, cat a durat? cred ca vin si eu cu al meu la geamantan cand vin acasa si il dau la retapitat, e nepretuit sentimentul de piele noua in mana si grip-ul  :)

Link către comentariu

Mik, vreo 3 zile lucratoare. Dar sunt convins ca ti-l poate face si intr-un interval mai scurt daca vorbesti cu el din timp.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dyno exelixis, benzina 95 :(

229 cp / 335 nm.

Dyno mastertuner, benzina 95+99

213 cp / 318 nm.

Din pacate, la ambele testari am avut si/doar benzina 95, o coincidenta nefericita in ambele situatii, in mod normal folosesc petrom 99 si omv 100.

As vrea o recomandare pt intercooler, ma tenteaza sa il schimb

Link către comentariu

Pentru modificarile tale cel de S3 e suficient.

 

THS, Forge...etc te duc peste 800Euro si SH nu prea le gasesti

Link către comentariu

Am gasit topicul de pe forum, cei de la exelixis mi-au recomandat ceva japonez, nu am retinut exact numele..cel de s3 vad ca e chiar mai ok ca pret, o sa intreb sa vad daca se potriveste perfect sau necesita adaptari.

Link către comentariu

Mishimoto :))

Cel de S3 ti-ar fi arhisuficient

Modificat de Dr.G.Silviu
Link către comentariu

Ok, incerc sa vad daca merge pus pe masina mea..daca stie cineva, astept orice indicatie/parere :)

Link către comentariu

Este pe aceleasi prinderi,singura diferenta este ca se prinde su suruburi cu filet mai des,nu cu autofiletant( sper ca nu gresesc), iar la capete ca sa scapi de inlocuirea furtunelor,se taie cel vechi la marginea capatului metalic,se baga pe capul intercooleru-ului si se prinde cu colier.

Link către comentariu

Trebuie schimbat doar intercooler? Nu trebuia schimbat si traseul? Ma gandesc ca ar fi mai gros la S3..o sa merg in service pt revizie in saptamanile urmatoare, o sa vad exact ce si cum ar trebui schimbat, imi pare a fi cea mai buna investitie ca raport avantaje/pret pe care o pot face momentan. Mai mult nu imi doresc oricum, masina circula doar in Bucuresti, drumuri scurte de multe ori, deci nu are nevoie de mai mult.

DIN corrected Engine power (hp.pdf

Atasez si pdf-ul cu fisa dyno de la Exelixis, cele mai bun rezultate. Am inteles ca "balbaielile" de la curba de cuplu ar fi cauzate de benzina de 95, softul fiind facut sa mearga cu benzina mai buna, 99-100.

Modificat de B_490_RZV
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Astazi am facut "verificarea de primavara", in 2 locuri: Midocar Vitan si Porsche Pipera, 110 lei la Midocar, 124 lei la Porsche. La Midocar au verificat mai multe prostii, dar ce m-a incantat cel mai mult a fost reglajul farurilor. La Porsche am mers mai mult pentru verificarea franelor pe stand + diagnoza, in ambele locatii fiind facute verificari pe rampa la articulatii samd.

Concluzie Midocar: de schimbat lichid frana, de inlocuit scut motor (prinderile originale s-au pierdut de-a lungul timpului) si schimbat placute frana spate la urmatoarea revizie.

Concluzie Porsche: scut motor e ok, dar nu mai are prinderi, placutele sunt ok, testul de frane foarte bun.

Per total, in ambele locatii masina a iesit ca fiind in stare foarte buna, fara nici o problema majora si fara a necesita alte piese la revizie in afara de consumabile.

Intrebare: placutele pe spate mai au 4mm (conform Midocar)..trebuie schimbate sau nu?

Link către comentariu

au 6-7mm de noi,sunt mai inguste pe spate decat p fata inca de noi :) te mai tin cel putin 10.000 km

Modificat de golfix
Link către comentariu

Astazi am colantat trimurile exterioare, grila fata, dunga de pe portbagaj, mai exact toate elementele oxidate de-a lungul timpului la spalatorii. M-a luat putin valul si am facut si trimurile la interior, mai putin consola centrala pe care m-am hotarat sa o vopsesc. Saptamana viitoare revizie si inca o mica imbunatatire.

Multumesc pt lamurire, golfix! Cam asta a fost si recomandarea celor de la Midocar..

Link către comentariu

Si zi si unde le.ai dus ca am de gand sa.mi refac si eu plafonu si stalpii si nu mai gasesc contact pt cine mi le.a facut acum 4 ani

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link către comentariu

post-108199-0-22540800-1398465552_thumb.post-108199-0-54398000-1398465552_thumb.post-108199-0-96679100-1398465552_thumb.

Desi am spalat masina de 2 ori in ultimele 3 zile, e plina de praf si nu se vede mai nimic in pozele facute..am facut la carbonsystems.ro, daca se considera reclama se poate sterge/edita acest post.

Link către comentariu

Astazi am facut a 3-a revizie, la cca 91.400km.

Ulei Motul specific 5w40, filtre Mann, antigel Hepu, lichid frana Ate. Suplimentar, am facut si o verificare/completare cu freon, era in regula oricum.

Voi schimba si placutele de frana pe fata si stergatoarele saptamana viitoare.

Aveam de gand sa schimb si ulei din cutia de viteze, dar Castrol-ul pe care vroiam sa il cumpar era GL5 si eu aveam nevoie de GL4 (parca), asa ca deocamdata voi amana aceasta schimbare. Daca imi poate spune cineva care a schimbat uleiul in CV cam cat ar intra, ar fi de mare folos..in manual apar 3l, dar am inteles ca nu poate fi schimbat tot uleiul.

P.s. Ce placute de frana recomandati? Pe masina am TRW acum, as merge tot pe asta sau poate Textar. Ramane oricand varianta Ate, dar asta e solutia banala )

Link către comentariu

Solutia "banala" e cea mai buna...parerea mea! Spor cu masina!

Link către comentariu

Daca vrei, poti sa incerci ATE Ceramic Ei promit jante curate si uzura mai putina la discuri, acum sa vedem. Eu le-am montat azi pe masina, o sa urmeze niste furtunase din otel si alt lichid de racire pentru a elimina din fading-ul franelor atunci cand sunt folosite intens.

Link către comentariu

Merg 95% in oras si distante scurte, ate ceramic ar fi prea mult pt nevoile mele.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Astazi, la 92100km, am schimbat placutele frana fata si uleiul din c.v. La placute am ales TRW (asta era pe masina) si la ulei am mers pe OE. Am cumparat 3l, au intrat vreo 2.8l in cutie dupa golire. Saptamana viitoare sper sa imi fac timp sa vopsesc etrierii, iar dupa aceea va primi si un detailing amanuntit la exterior.

Cu uleiul Motul pus la ultima revizie, nu am observat dupa 1000 km nici o diferenta pe joja, inca e la maxim, cred ca am gasit cea mai buna solutie pt viitor, ba chiar la jumatate de pret fata de vechiul ulei, motul 300v.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Astazi i-am facut un test de amortizoare, 77% fata, 70% spate. Mi s-a spus ca e foarte ok, aceeasi parere am primit-o si referitoare la articulatia masinii. In rest..totul ok:)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!