Jump to content

Audi A6 2.0 Tfsi


B_490_RZV

Postare recomandată

Trec maine pe la service, ma gandeam ca poate fi "trasa" bucata aia de aripa, sau impinsa din interior..zilele astea ma gandeam sa o bag la detailing, acum trebuie sa o bag la revopsit :(

Link către comentariu

Ceva vesti bune, se pare ca se poate repara relativ usor. Saptamana viitoare dyno, ca sa stim exact ce avem sub capota :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

O mica plimbare la munte, ocazie cu care am inregistrat cel mai mic consum de cand am masina. 8,7l/100km medie pentru ultimii 510km, cu 50km in Bucuresti, restul pe traseul Bucuresti-Brasov + cateva drumuri Poiana Brasov-Brasov.

Ma apropii de a 3-a revizie, o sa merg pe Motul Specific 5w40, consider ca pt mine Motul 300v e mai mult decat am nevoie.

Am avut parte si de zapada si am imortalizat si un nr frumos in bord, 88888 km :)

post-108199-0-82223900-1394388999_thumb.post-108199-0-31778000-1394389000_thumb.

Link către comentariu

Astazi am verificat si masina pe dyno, valori obtinute cca 220cp/330nm, o imbunatatire semnificativa fata de 170cp/280nm.

Din pacate benzina folosita a fost o corcitura de Petrom 95 cu 99, un baiat de la benzinarie a incurcat borcanele.

Cuplu maxim disponibil de la 2700rpm, la 2000rpm avand cuplu 240. Cuplu maxim am pe 2500-3500rpm, apoi o mica scadere pana la 4800rpm, apoi o scadere mai mare pana la limitare.

Putere maxima disponibila la 5500rpm, cei 170cai disponibili stock ii am la 3500rpm.

Link către comentariu

La Mastertuner, o sa pun si un grafic, dar nu il am pe cel mai bun, ci unul intermediar. Eram captivat de viteza maxima de 260km/h atinsa pe dyno si am uitat sa mai fac si poze..

post-108199-0-34157400-1394556198_thumb.

Modificat de B_490_RZV
Link către comentariu

Aveti idee care este presiunea maxima pt siguranta la o turbina k03? Stiu ca gasisem informatia la un moment dat pe forum, dar acum nu mai dau de ea..

Link către comentariu

1.3 am acum pe masina, cu presiunea asta au fost obtinute valorile din dyno de mai sus.

Am gasit din nou post-ul la care faceam referire, acolo se spune despre un overboost la 1.4-1.5, constant 1.3. Folosesc masina zilnic, eram curios daca ar merita sa maresc putin presiunea pt acel overboost sau sa o las asa.

Link către comentariu

Presiunea constanta e cea care conteaza, oricum 1.3 aia ii ai pana pe la 5500 rpm pe urma scade spre 1bar chair si mai jos. Mai sus de atat cam sari din zona safe pt k03

 

Insa cam putin 220-ish hp pt presiunea aia.

 

La fosta masina cu motor BWA (k03 si doar soft) la 1.35bar aveam 255cp si cam asta e valoarea normala as zice pt presiunea asta.

 

Nu stiu ce motor ai tu, poate sunt ceva limitari mecanice fata de 2.0tfsi - 200, daca erau doar limitari din soft trebuia sa ai peste 240cp

Link către comentariu

E posibil sa arate mai putin dyno-ul de la Mastertuner, am facut 2 testari cu o versiune de soft putin mai agresiva decat cea din graficul de mai sus, iar valorile obtinute au fost (in mod ciudat) mai mici..

Si la cuplu ma asteptam la ceva mai mult, 280nm scotea stock cu o presiune de 0,7 (parca).

Stock, motorul de 170cp este identic cu cel de 200cp, difera softul.

STR-06082101-PS-Nm-C.pdf - 200cp

STR-06090501-PS-Nm-C.pdf - 170cp

Modificat de B_490_RZV
Link către comentariu

Nu e neaparat mai ciudat...ventilatorul de acolo nu e prea mare si dupa un run motorul tau se incinge si.... valorile scad.

 

Incearca la Exelixis... e bun standul lor.

 

Oricum cel mai bun dyno e strada :) acolo trebuie sa mearga bine

Modificat de saibot
Link către comentariu

La testarea cu ventilatorul oprit (prima testare, nu inteleg de ce s-a facut, dar nu am zis nimic), s-au obtinut vreo 202cp.

Sincer, am facut testarea la Mastertuner pentru ca m-a costat doar 150lei, am facut-o din curiozitate si pentru a avea un reper mai exact al performantelor si curbei de cuplu dupa resoftare. Vroiam ceva cat mai liniar, fara spike-uri, caderi bruste samd. Prin urmare, sunt foarte multumit de soft, voi mai face o testare dyno doar daca va fi vreo promotie ceva, altfel prefer sa bag benzina de banii aia. :)

Link către comentariu

Cum spuneam, se apropie revizia..in principiu, sunt hotarat sa pun tot motul, de data asta Motul Specific. Intrebarea este: de care? :D Am intrat pe site si vad ca sunt 1238294 de tipuri de specific, cu diferite norme..http://www.motul.com/pl/en/products/oils-lubricants/specific-505-01-502-00-5w40?f%5Bengine_type%5D=26&f%5Brange%5D=25&f%5Bviscosity%5D=34 asta e cel potrivit? Sau care ar fi?..multumesc!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Astazi am luat volanul de la retapitat, desi vroiam alcantara+piele perforata am mers pana la urma pe o combinatie mai sigura, piele neteda+perforata. de asemenea, volanul a fost ingrosat putin, se simte mai bine la mana acum.

post-108199-0-57168300-1396364261_thumb.

Link către comentariu

Robi, nu l-am facut la cineva de pe forum, il gasesti in schimb pe Bmwclub-userul Xpertauto.

Link către comentariu

Eram sigur ca la el l-ai facut,arata foarte bine ! Singurul inconvenient este ca poate dura si cateva zile,timp in care te lipsesti de masina ( asta daca nu are volan la schimb pe timpul operatiunii )

Link către comentariu

Am avut volan la schimb, a fost o experienta interesanta cu volan de plastic, fara comenzi, fara claxon..ajungi sa apreciezi mai mult un volan sport multifunctional, e o dotare optionala absolut necesara dpmdv, dar se poate trai foarte lejer si fara ea..cateva zile :D

post-108199-0-25995100-1396369694_thumb.

Link către comentariu

"Exelixis Motorsport sărbătoreşte 10 ani de 4Tuning şi oferă reduceri consistente la şedinţele de măsurare a puterii pentru maşinile 4x4 sau 2x4 pe un dyno SuperFlow 800 Series Chassis de ultimă generaţie pe care se pot măsura maşini de până la 2000 cai putere.

- Dacă vii cu doi prieteni (adică 3 maşini), fiecare va plăti 100 lei/sedinţă (reducere de 200 lei/persoană, adică 66%) "

Gasesc inca 2 amatori? :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!