Jump to content

Audi A6 2.0 Tfsi


B_490_RZV

Postare recomandată

Salutare tuturor! Din februarie sunt posesorul unui A6 2.0 tfsi din 2007. Este prima masina din grupul VAG, precedenta masina fiind un Bmw 325ci. Masina are cca 73.000km, cand am cumparat-o avea cam 69.000km. I-am facut recent o revizie mai amanuntita, cuprinzand ulei+filtre, kit distributie, kit transmisie, bujii, pompa apa, antigel, lichid frana, termostat, tachet pompa benzina, brate superioare, bielete, cap bara etc.

Am nevoie de sfaturile si parerile voastre intrucat nu sunt deloc familiarizat cu aceasta marca.

1) Exista ceva probleme specifice pe care le-as putea preveni?

2) As dori sa montez un oil catch can, poate dauna masinii in vreun fel montarea acestuia?

3) Desi motorizarea este decenta, m-am hotarat ca in viitorul apropiat sa apelez la o resoftare. Ce imi recomandati?

4) Ulei am folosit Castrol Edge 5w30..este bun sau imi recomandati altceva? Intreb asta deoarece in cei 700km de la revizie masina a consumat deja 150-200ml de ulei. Poate e de vina si faptul ca am folosit masina doar in Bucuresti, iar stilul de condus nu e chiar batranesc.

5) se pot activa anumite functii pentru acest model? la noul a4 am observat ca acele de la vitezometru/turometru fac un traseu complet inainte de pornire.

Intrebari ar fi o gramada, astfel recomandarile si sfaturile voastre. Toate cele bune!:)

post-108199-0-12305300-1340474434_thumb.post-108199-0-96179500-1340474945_thumb.post-108199-0-75984200-1340474988_thumb.post-108199-0-98857700-1340475239_thumb.post-108199-0-10406200-1340475246_thumb.

Link către comentariu

Salut

Sa o stapanesti sanatos.

2. Catch Can nu are ce rau sa faca, dimpotriva. Depoziteaza depunerile care in mod normal se fac pe supape la 2.0TFSI

3. Fiind 2.0TFSI iti recomand cu caldura REVO Technik

4. Pe 2.0TFSI eu am folosit mereu Motul 300V 5W40 si nu mi-a consumat

5. Acea functie se numeste Staging. Colegul Al_Bundy este as pe VAGCOM si te poate ajuta

Modificat de TEFF
Link către comentariu

Va multumesc! Da, este motorizarea de 170cai. Teff imi poti recomanda o marca anume pt catch can? Pe Al_Bundy il stiu de pe clubaudi, am apelat la el pentru alta problema si a fost foarte amabil. Compresorul de AC a fost gasit plin de pilitura si l-am sunat pe Al_Bundy sa il intreb ce anume trebuie schimbat. (compresor, radiator clima si filtru uscator). O sa apelez la el pt o diagnoza imediat dupa remedierea problemei cu AC.

P.s. In pozele postate masina nu are oglinda dreapta.."disparuta" in mod miraculos intr-o seara.:)

Modificat de B_490_RZV
Link către comentariu

Legat de catch can, recomand Forge sau 42DD. Din cate stiu nu exista special facut pentru A6, si probabil ca va fi nevoie sa faci un suport custom. Cei de la Exelixis Motorsport te pot ajuta cum ambele: achizitionare produs (sunt dealer exclusiv pe Romania), si montaj :D

Legat de pilitura in instalatia de AC, am patit si eu la fel la S3, si a trebuit sa schimb compresorul, radiatorul + filtru, curatat instalatie.

Link către comentariu

Poti sa imi dai un PM cu locatia unde s-a facut curatarea instalatiei? Mie mi s-a spus ca nu este necesara, fiind suficienta folosirea aparatului de umplere cu freon de 2-3 ori. Nu stiu ce sa mai cred :dry:

Link către comentariu

Nici eu nu ma pricep deloc la AC, dar mi se pare logic ca sa se faca si spalarea instalatiei. Faptul ca umple cu freon nu cred ca o sa curete si pilitura de pe instalatie.

Nu stiu ce sa zic :(

Din pacate nu mai stiu unde am fost, ca m-a dus cineva acolo. Parca sa zic ca era prin zona Prosper (Sebastian)

Link către comentariu

Daca iti aduci aminte un reper mai exact te rog nu ezita sa mi-l spui :icon_cheesygrin: . Am luat compresor Denso, marti urmeaza sa vina si radiatorul Denso si filtrul. Sper ca pana vineri sa rezolv problema, e cam aiurea fara AC la 40grade :icon_thumleft:

Modificat de B_490_RZV
Link către comentariu

Cat te-au costat cele 3? Ca si TT-ul prietenei a luat-o razna, baga putin aer rece la inceput, apoi nu mai baga deloc. Ma gandesc ca e compresorul praf.

Link către comentariu

Compresor - 1915 Ron, Radiator - 520 Ron, Filtru - 100 Ron. Pentru compresor am prins un pret foarte bun, majoritatea cereau minim 21-22mil.

Am pus 2 poze si cu piesele schimbate la revizie. In total au fost cam 4000 Ron piesele. (fara manopera)

post-108199-0-39766300-1340569216_thumb.

post-108199-0-57180200-1340569227_thumb.

Modificat de B_490_RZV
Link către comentariu

Nu vreau sa fac reclama dar eu am luat de pe

http://compressor-express.ro/

Pt Seat a fost aprox 1400 ron, Denso, garantie 2 ani.. Asta a fost pretul final cu Tva. A venit in aprox 3 zile. Iti pot dactura si fara Tva daca ai firma inregistrata si pt tranzactii internationale.. Firma e din Ungaria parca, mi s-au parut foarte seriosi :-)

Link către comentariu

Bebee ti-am trimis PM. Pretul pe situl lor pt compresorul cumparat de mine e 1963 Ron.

Link către comentariu

Teff, uleiul motul 300v 5w40 e "cu dedicatie" pentru Tfsi? Intreb asta pentru ca pe net apare ca fiind si pt motoarele diesel :beer:

Link către comentariu

Nu stiu daca e cu "dedicatie" sau nu :D dar la mine pe 3 motoare 2.0T am folosit si nu am avut pic de problema, nici nu imi consuma. La S3 completam cu 500ml la 3000km de blana grava si Stage2+

La R in 16.000km nu mi-a mancat deloc

Link către comentariu

Daca o sa continue sa consume ulei in ritmul asta, peste 3-4000km o sa il schimb. Multumesc Teff!;)

Link către comentariu

Salut,

Sa stapanesti masina sanatos, e frumoasa tare. :wub: O intrebare totusi, este quattro sau nu ? Imi face impresia ca pe grila fata si pe portbagaj scrie quattro. NU sunt nici pe departe expert, dar nu stiu sa fie 2.0 170 manual cu quattro. Repet, nu sunt expert. Oricum, e frumoasa foc ! Spor la :Driver:

Link către comentariu

nu este quattro!

razvane si eu iti recomand Motul, din pacate eu nu am gasit aici specificatia corecta pentru motorul meu, dar am citit multe despre el si e un ulei foarte bun, sau LiquiMolly, eu asta folosesc acum, cel putin am siguranta ca este intr-adevar ''made in Germany", aceeasi chestie si cu Motul, sansele sa fie contrafacut sunt destul de reduse, nefiind un ulei de mare circulatie precum Castrol si fiind fabricat doar in Franta, din cate stiu!

Link către comentariu

Multumesc Andrei! Este quattro..doar din embleme :sly: . M-am hotarat ca la urmatorul schimb (sau mai devreme) sa pun Motul, o sa iau ce mi-a recomandat Teff. Astazi a fost verificata putin masina si am gasit o posibila explicatie pentru consumul de ulei. Garniturile de la furtun retur turbina (sau asa ceva) sunt cam uzate si masina pierde ulei pe acolo. Si mai este un loc in care pierde foarte putin, tot la fel, ceva garnitura/semering. In 850km de la revizie am completat cu 250ml. Din astia 250, cam 100-150ml sunt pierderi, restul ulei consumat. :icon_bounce:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am rezolvat astazi problema cu AC. Operatiunea a durat cam 6ore si a costat 600ron. Sunt multumit de rezultat:)

Link către comentariu

Masina a primit un detailing interior de la MR. CAP. Pe langa asta volanul si schimbatorul de viteze au fost curatate si revopsite, ceva numit "LeatherRestore". Per total, rezultatul este ok.

Link către comentariu
  • 1 year later...

Nu am mai postat de ceva timp aici, am zis sa reinvii acest topic pentru a aduce in discutie cateva "bube" ale motorului 2.0tfsi intalnite pe masina personala, probleme pe care le-am rezolvat treptat. Per total, urmeaza romanul: :)

1. Prima revizie: Primele impresii: mult mai silentioasa, orice zgomot de la gropi/denivelari mult atenuat. Toate piesele inlocuite (cu exceptia filtrelor bineinteles) erau cele originale ale masinii (momentan avand 72000km). Prin inlocuirea termostatului s-a rezolvat si problema temperaturii apei, acul ajunge imediat la 90grade si ramane acolo. Pentru cei interesati de acest model, costurile aproximative au fost:
- ulei+filtre - 450ron (edge 5w30 + filtre mann/mahle)
- tachet pompa benzina - 150ron OEM
- garnitura capac+bujii - 330ron NKG + Victor Reinz
- kit distributie - 320ron INA+Contitech
- kit transmisie - 380ron
- pompa apa+termostat - 300ron SKF+Behr
- articulatie - 1700ron (brate superioare+bielete antiruliu+bielete directie+cap bara Meyle HD)
- antigel - 80ron Hepu
- lichid frana - 100ron Ate
Preturile sunt doar pt piese, manopera nu este inclusa.
2. A doua revizie: Am pus ulei Motul 300v 5w40 si filtre Mann. A fost schimbat si DV-ul cu cel cu D in coada si am gasit si un furtunas perforat langa PCV. In rest, totul in regula, nimic dubios. Impresii:
* desi DV-ul de pe masina nu avea nici o uzura, cu DV-ul nou am observat disparitia unui suierat pe care il aveam in primele 4-5minute dupa pornire, cu motorul rece.
Costuri aproximative:
-ulei - 145lei/2litri
-DV - 280lei
-furtunas PCV - 100lei
3. Suplimentar:
- compresor AC Denso+radiator clima - 3300lei, manopera inclusa
- baterie OEM - 850lei 
- becuri xenon Philips
- revopsire INTEGRALA, culoare havanna schwarz metallic (culoare aparuta acum cativa ani pe Audi A7)
- vopsire cadrane bord piano black
- navigatia a fost montata recent, masina nu a venit echipa cu aceasta dotare - cca 300E cost total
4. Au fost schimbate intinzator lant+lant axa cu came. Astfel s-a diminuat semnificativ zgomotul gen diesel de la relantii, inainte de schimbare se auzea in habitaclu, acum este mult estompat. In timpul demontarii pt inlocuirea acestor piese s-a observat ca axa cu came, cea care actioneaza HPFP, este de tip "A", cea "moale", avand ceva semne de uzura, mai degraba zgarieturi. Fiindca pe tester imi apare o eroare p0087, care are ca posibila cauza axa cu came, am decis sa schimb: axa came+pompa inalta presiune benzina+tachet+garnituri+suruburi si ce mai scrie la manual. 

Piesele pt aceasta operatiune costa undeva la 3000lei, iar intinzatorul+lant au costat vreo 800lei. 

 

In rest, masina a ajuns la 87.500km, consumul in oras s-a stabilizat la cca 12.5l/100km (stock consuma cam 13,5-14), alte probleme majore nu am avut si sper sa nu apara nici pe viitor. Imi cer scuze pentru carnat! :D

post-108199-0-77028500-1390253531_thumb.

Modificat de B_490_RZV
Link către comentariu

Astept cateva recomandari din partea voastra cu privire la ce modificari/upgrade-uri as mai putea aduce masinii.

1. Ce PCV fix imi recomandati? Sau Catch Can? Am vazut la srz ceva, la 50E..

2. Ce bube mai sunt pe lista, in afara de cele deja rezolvate? :)

Modificat de B_490_RZV
Link către comentariu

totusi, nu o lasi si tu ceva mai jos? un EIbach Pro Kit i-ar prinde bine....altfel arata foarte bine masina.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!