Jump to content

demontare turbina audi a6 2.5 v6 montare pe golf 5 1.9

ciuley
 Share

Postare recomandată

salutare !

AM un prieten ce are un audi a6 avariat si m-am decis sa ii iau turbina sa o montez la mine si practic nu stiu cum sa o scot si am nevoie de o sugestie,ar merge demonata pe sus ,pe jos trebuie sa scot motoru din suporti orice sugestie sau un tutorial video ca nu am gasit orice e bine venit pt ca sunt in spania acum si pe aici nu prea sunt mecanici de strada!

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu crezi ca turbina e plug`n`play la golful tau?

Link către comentariu

Poate vorbesc prostii, dar: crezi ca o galerie de 6 cilindri se va pupa cu una de 4 cilindri? O turbina similara am si eu pe masina mea, doar ca e compusa in felul urmator - capacul de admisie(melcul de 2.5) pe galeria de 2.0.

Link către comentariu

Stiu ca nu merge cu galeria aceea si ca trebuie pusa pe alta galeria..pe mine ma interesa mai mult procedeu sa o demontez de pe motor de 2,5 ca la prima privire nu prea aveam loc de manevre .

turbina care o iau are doar 2 mi de km(a fost schimbata recent) p masina a suferit un accident,pe langa asta motoru un pic deplasat ,azi ma duc sa vad ce pot face

Link către comentariu

hangyouridols

La motoarele transversale,cum ai tu,turbina face corp comun cu galeria,la motoarele longitudinale,cum e A6,este separata;bun,sa zicem ca faci rost de o galerie care sa se potriveasca la tine,iti va trebui si o flansa adaptoare sa poti potrivi turbina pe galerie,cat si partea de prindere a evacuarii unde ai catalizatorul,schimbata/modificata.

Modificat de mcornel
Link către comentariu

Oameni buni, omul a intrebat daca aveti sfaturi despre cum se scoate turbina de pe Audi, nu daca se potriveste si mai stiu eu ce. Treaba lui ce face cu ea dupa aia, voi dati-i indicatii cum sa o scoata mai intai. Numai bine!

Link către comentariu