Jump to content

mers neregulat ,afuma bujiile


velatos
 Share

Postare recomandată

Va salut cu respect si va rog sa ma ajutati cu urmatoarea problema la masina .In timp ce mergeam motorul a inceput sa mearga neregulat ca si cum ar merge in trei pistoane ,scotind fum negru.Ajuns acasa am verificat toate bujiile care erau negre de fum am verificat si filtrul de aer ,am curatat si montat totul la loc dar acelasi rezultat .Banuind ca distributia este sarita de la punct am refacut din nou alinierea marcajelor de la roata arborelui cu came cu planul de garnitura respecti marcajele de la roata vibrochenului cu fulia arborelui intermediar ,facindu-le sa coincida avind grija ca distribuitorul sa fie orientat in directia marcajului cil. nr. 1 de pe marginea carcasei distribuitorului cit si semnul de pe volant sa fie in pozitia corecta .Dupa efectuarea acestor operatiuni am montat totul la loc dar rezultatul a fost acelasi ,mersul neregulat al motorului si inegrirea bujiilor.Motorul merge neregulat indiferent daca incerc sa misc stanga-dreapta corpul ditribuitorului.Am mai pus distributia la punct la masina dar nu am avut aceasta problema .Mentionez ca fisele de la bujii ,fisa centrala,capacul distribuitorului,luleaua,bujiile sunt noi.Motorul este pe benzina 1.8 cod RP injectie mono-punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat debitmetrul?

Daca ii scoti mufa, se schimba ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am debitmetru este motor aspirat ,care sunt simptomele bobinei de inductie defecte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele unei bobine arse sunt aceleasi pe care le-ai descris si tu. Si anume tremurat si mers neregulat, parca ar merge in 3 pistoane.

Teoretic, daca bobina nu da curent pt a se produce scanteia, combustibilul este nears si iti ineaca bujiile.

Daca sunt negre de fum e posibil ca respectivul combustibil sa se arda insa nu total astfel incat nici nu ajuta la lucrul mecanic, ci doar arde mocnit.

E posibil sa ai pbme cu vreo supapa care nu se mai deschide cat trebuie.

E doar o parere, sper sa fie de la bobina de inductie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu eu bobina de inductie daca e defecta face probleme atunci cind se incalzeste ,oricum am dat comanda de o bobina de inductie ,nu mai stiu ce sa mai verific ,motorul e pus la punct bine aprinderea e reglata ,sper sa nu fie de la supape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost recent facute reglaje sau adjustari la corpul de injectie? flansa de cauciuc dintre corpul injectiei si admisie este in stare buna? Ma gandesc dat fiind temperaturile din ultima vreme, fiind o simpla garnitura de cauciuc sa fi facut pori, sau se fi strans de la caldura. Simptomele sunt aceleasi cu ce ati descris dvstra,mers iregulat,pornire greoaie, turare greoaiei, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se rezolva dupa schimbarea bobinei, va trebui sa mergi la un test de compresie ca sa stii de unde sa te apuci de desfacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina de inductie daca e dusa face probleme din prima. Nu are treaba cu nici o incalzire a ei.

Doar vre-un contact imperfect sa iti faca pbme la cald, insa exclus o bobina arsa.

Bafta si tine-ne la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de sfaturi, maine pun bobina noua ,sa vad ce rezolv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus bobia de inbuctie noua ,tot acelasi rezultat ,scanteie da cum trebuie am verificat ce ar mai putea sa fie ?Am scos capacul de deasupra carburatorului unde este injectorul am pornit masina si am observat ca da cam prea multa benzina ,oricum masina consuma destul de mult,supapele nu prea cred sa fie ,problema sa manifestat dintr-o data ,motorul este bun nu consuma ulei,la un schimb completam circa 100ml ulei.Daca aveti idee despre cum se verifica injectorul mi-ar prinde bine un ajutor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am debitmetru este motor aspirat ,care sunt simptomele bobinei de inductie defecte?

din moment ce ai injectie, trebuie sa ai si debitmetru, fara debitmetru nu stie ecu cata benzina sa iti spritzuiasca.

Verifica si sonda de temperatura - scoti mufa vezi daca se schimba ralantiul, eventual masoara-l la rece - la 20 grade de obicei are in jur de 2-3kohmi, la motor cald - fierbinte trebuie sa scada la cateva sute de ohmi, daca e defect poate pacali ecu sa creada ca motorul e rece si sa iti dea amestec bogat.

Mai verifica furtun de vacuum, daca ai - intre admisie si regulator de presiune la benzina (cum am eu la 1.8 mpi - regulatorul de presiune de la benzine e comandat ve vacuum, daca nu ai vacuum, iti creste mult presiunea de benzina si nu lasa inapoi pe retur)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e neaparat obligatoriu ca un motor aspirat sa aiba debiotmetru.

Nici AZD-ul meu nu are.

Insa, exista un senzor pe galerie care iti sesizeaza daca ai sau nu presiune in galeria de admisie.

Incearca sa-l cureti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil, dar in cazul tau ai TPS - throttle position sensor - un fel de potentiometru, care "stie" pozitia clapetei de acceleratie - ceea ce nu cred ca are un G2 1.8 - numai 2 intrerupatoare - WOT si idle switch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri. Pe galerie nu am acel senzor pe galerie ci numai sonda lambda cu un singur fir care este noua si intradevar am acel potentiometru care tine relantiul (si el trimite semnal la calculator pt. a regla debitul de benzina)dar sa va explic ce am observat astazi la masina :am desfacut capacul care vine deasupra innjectorului si am observat ca la relanti pulverizeaza cam prea multa benzina fata de cum am mai obsevat altadata ,cind jetul la relanti era putin vizibil si in timp ce mergea masina am bagat degetul mic in fata injectorului obturind putin jetul de benzina si pentru scurte moment motorul sa turat dar a mers corect si rotund .Acuma nu stiu ce sa mai cred pt ca am testat si injectorul asa cum scrie in manual adica dupa ce opresti motorul sa nu curga mai mult de doi stropi din injector intr-un mintut ,am verificat si senzorul hall sa transmita corect semnale catre calculator .Nu stiu ce sa mai cred, voi ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica flansa de cauciuc pe care sta injectia,se scoate afara si se verifica cu atentie .Daca nu e defecta flansa verifica presiunea benzinei pe tur,eventual schimba injectorul se poate sa fie bolnav/uzat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate ma ajuta cineva cu un injecor eu nu am gasit nici nou,este cel din foto

asa arata injocorul am cautat pe la magazine auto si pe net dar zi ca nu se mai fabrica ,insa stiu ca sistemul acesta echipeaza si golf 3

post-15517-0-05230900-1340788015_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 - ul de 90 de cai de pe golf 3 /golf 3 variant e posibil sa gasesti usor vezi si tu la dezmembrari... peste tot e plin cu golf 3

Esti sigur ca e injectorul? L-ai testat? masurat continuitate e una, scapa benzina prin ea si fara sa fie alimentat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am pus un alt injector inprumutat bun si tot aceleasi probleme face , nu stiu cum se masoara sonda lambda poate ma ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu - la motor cald o desfaci de la mufa, daca nu se simte nici o schimbare atunci e bulit. Oricum sonda lambda nu prea influenteaza la masinile acestea, si la motor rece oricum nu are influenta deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta un ecu pt motorul tau ca de acolo ai probleme. aceeleasi necazuri le-am avut si eu, dupa mult chin am renuntat donand chiulasa cu tot ce tine de injectie unui amic. el le-a montat pe masina si dupa ce a schimbat ecu merge brici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in sfarsit am rezolvat problema , am schimbat senzorul hall fiindca l-am verificat si la relanti dioda lumina prea des ,am schimbat si sonda lambda cu una originala bosch, cea pe care o aveam era universala si am observat ca la firul care iese din ea erau urme de la gaze ( universala am montato anul trecut,noua) mai am de facut ceva reglaje ,sa reglez avansul cu lampa stroboscop .Ma bucur ca nu mai scoate fum negru ,multi senzori de verificat pt o masina asa de veche , Multumesc celor care au intervenit cu sfaturi , prin august o vopsesc plus ceva straturi de lac .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut

Care este modul de testare senzor hall?

Am probleme cu consumul si scoate fum negru cad dau sprituri repetate.motorul da semne ca se ineaca si pe teava de esapament miroase a benzina nearsa.la testar am fost si nu se poate conecta nus ce sa mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

verifica sonda lambda asa i-mi facea si mie , daca cumperi sonda nu lua universala , am motor la fel ca al tau chiar daca e g3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!