Jump to content

TUNING STAGE 2 SAU 3 AL MOTORULUI 2.0 TDI-140 CP - 16 VALVE


@DRI@N
 Share

Postare recomandată

La BKP ai injectoare SIEMENS sau CONTINENTAL iar eu nu am auzit de posibilitatea schimbarii acestor duze .

La cele marca BOSCH am auzit de cei de la BOSIO din Italia .

Pune un link sa vad si eu site-ul celor care vand duze pentru injectoare de BKP Siemens sau Continental .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista duze pentru Continental sau Siemens ! Singurul upgrade care se poate face ar fi cele de 170 pe care eu le-am achizitionat ! Dupa cum ziceam am schimbat turbina cu una de 2.7 , am facut evacuare cap coada pe 63 , intercooler de s3 , anulat egr, ambreiaj sachs perfomance , dar... cand am mers la soft...am constatat o problema ..axa de pe evacuare care controleaza injectoarele este diferita fatza de cea de 170 de cai si automat sunt alti timpi de injectie ! Am pus injectoarele stock si merge perfect ... Pentru a putea pune injectoarele de 170 pe bkp trebuie sigur si axa cu came de pe evacuare de pe bmn bmr.. cu toate ca nu am mai auzit pe nimeni sa faca asta ..eu o sa incerc :)) nu-mi ajung cei 200+ cai si 400+ nm de acum cat am scos cu injectoarele stock :) minim 230-240 ..

Modificat de manu_mcy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da si tu o lista de preturi si ceva link-uri cu furnizorii .

Si de ce nu ai luat si axa cu came de pe evacuare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nu stiam ca trebuie ... credeam ca sunt la fel motoarele ca structura si difera doar turbina si injectoarele ..implicit softul ...dar se pare ca difera si axa de pe evacuare adica lobul injectiei care controleaza practic injectia ... o sa o iau si pe cea de 170 ..sa vedem atunci cum se comporta ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vorbit cu un reprezentant de la darkside developments uk care cere 2500£ pentru întreg kitul un preț exorbitant daca ma întrebati pe mine pe tru doar 240cp.

Hi,

The power they are claiming still seems too high, to run safely anyway.

The S3 intercooler does the job perfectly fine on these and reduces the change of pipes popping off as they don't use clip connectors.

At the minute the common rails are limited to around 240-250bhp as they lose a lot of fuel pressure which puts the car into limp mode.

We have a kit available listed here: http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/darkside-gtb-turbo-kit-for-2-0-16v-tdi-ppd-common-rail-engines.html

There are other parts needed to get the most out of the kit too. Once the fueling issue is sorted the turbo kit is capable of ~300bhp.

Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar mult tinand cont ca pentru caii astia eu am bagat peste 4 mii de euro intr'un BKP .. :( numai ambreiajul Sachs Performance 1000 e si injectoarele de 170 cp siemens noi au fost 1500 e ... Turbina inca 400 e ..evacuare 300 e, Intercooler de s3 cu tot cu traseu inca 500 e ... Toate se aduna .. Soft 400 e si asa mai departe .. Toate astea sunt fara montaj :) deci clar nu merita ... Incepe sa'mi cam para rau ca am bagat atatia bani pt 100 de cai in plus ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da - cam multi bani doar pentru 100 de cai. Si eu ma gândesc daca o iau le drumul asta dar după ce am săpat pe alte forumuri am observat ca nu o pot duce mai sus de 240 cai fara a rezolva problema cu presiunea motorinei - mașina intra in limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru cine vrea 300+ Cp din BKP-ul lor sa pregateasca BANII (MULTI BANI) ca au aparut injectoare cu duze marite .

http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/race-siemens-ppd170-2-0-16v-injectors-with-50-nozzles.html

Ei dau ca fiind compatibile cu BKP-ul dar ele sunt de fapt injectoare stock de 170 Cp cu duze marite .

Si fara axa / axe cu came de 170 Cp nu cred ca functioneaza . 

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
alexandrumacarau

salutare colegi! imi cer mii de scuze daca nu am postat bine aici dar nu am vrut sa mai deschid alt topic.as vrea daca ma poate ajuta si pe mine cu un soft mai mare de 140 cp pentru al meu passat 2.0 tdi BKP....multumesc mult  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pana la urma a pus careva injectoare mai mari? Trebuie sau nu schimbat axul? :)

Vreau si eu o marire de putere la al meu BKP.' Am 2 motoare, unul v1.1 si celalalt 1.5. La cel de pe masina am 2 injectoare duse si daca tot trebuie schimbate ma gandesc sa vand toate injectoarele bune si sa cumpar altele mai mari de 170 sau chiar modificate. Apoi o teava goala, soft si turbo  ori 2.5 ori 2.7.

Inca ceva, am vazut si auzit pe ici pe colo despre posibilitatea de a avea 2 softuri pe masina, standard si custom si schimbarea lor in mers de la un buton. Ce stiti despre asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!