Jump to content

martor combustibil vw bora 1.9 TDI ALH


andrei.aivanoae
 Share

Postare recomandată

Nu se mai comanda valva de shut off, de asta iti tremura. Asta e dintr-o singura cauza: un furtun de vacuum e decuplat. Nu-ti intra si in limp mode? Verifica toate furtunele din spatele motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • silviuc1981

    14

  • PaulG91

    13

  • MRC

    7

  • andrei.aivanoae

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Poti sa detaliezi putin ce inseamna limp mode ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca valva asta face click in momentul cand opresti motorul, apoi click dupa inca 2 secunde dupa de l-ai oprit si revine la pozitia initiala. Dupa cum vezi si in fil, cand se inchide, o clepeta fluture inchide aerul pe admise pt o oprire lipsita de vibratii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc maine sa fac verificarile ...e posibil ca valva sa nu mai functioneze corect dupa incidentul pe care eu l-am reclamat, legat de turatia brusca si ridicata de la RAR sau e doar o coincidenta ? totusi, dimineata cand am oprit masina in fata la RAR, desi motorul era la 45 grade, nu facea asa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca ai devenit fara suparare putintel paranoic dupa acea vizita la RAR. Daca masina este buna si era buna masina nu are ce sa pateasca in urma unor norme care nu RAR le-a stabilit, si neamtzu la fel verifica noxele, si neamtu spre deosebire de tine cu siguranta a turat-o in cei 13 ani in care a plimbat-o in germania. Incearca sa verifici ceea ce ti-au zis colegii. Limp mode-ul este altceva si care apare mai des la benzinare decat la Diesel si este un mod in care masina efectiv doar se mai taraie( traducerea din engleza a lui limp) ea intrand intr-un mod de avarie care iti permite sa mergi cu viteze de maxim 20-30 km/h cat sa te tarasti pana acasa sau la primul service cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-ti zic ca e fix invers? 

 

Apare mai des la Diesel, nu la benzinare. Si apare cand presiunea in turbina e prea mare, tocmai ca sa nu pocneasca ceva. La benzina nu are ce sa pocneasca.

 

Plus ca, poti merge si cu 100 km/h daca vrei. Maximul cred ca e undeva pe la 120, de acolo nu mai trage.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la benzinare limp mode-ul apare in momentul in care ti se duce clapeta de acceleratie,  si zic asta ca lucrez in domeniul de proiectare al acestor clapete si trebuie prevazute cu metode mecanice de a nu te lasa in drum, in cazul in care electronica da gres...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact cum e cu benzinarele, la batrana 1310 nu era asa :)). 

 

Vorbeam de diesel, ca el asta are. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa e, eu cum am avut predominant benzinare si la lucru tot de benzinare ma ocup credeam ca limp-ul iti limiteaza masina cam la fel de tare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius si MRC, nu reusesc sa-mi dau seama daca se comanda sau nu valva de shut off, iar acele click-uri de care vorbea Marius eu nu le aud, sa-mi fie cu iertare...

oare daca merg si fac o diagnoza, eroarea de comanda a acestei valve este posibil de diagnosticat pe tester ?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu apare pe tester. Pui pe cineva sa opreasca motorul in timp ce tu urmaresti tija aia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MRC, nu aud decat un singur click, cel la 2 secunde dupa ce opresc motorul ...e ca si cum o supapa s-ar inchide, asa imi suna click-ul. Primul click, cel din momentul in care opresc motorul nu-l aud (colegul nostru Marius vorbea mai sus de 2 click-uri) ...unde anume este pozitionata valva/tija a carei pozitie trebuie s-o urmaresc, imi puteti spune exact sau ma puteti ajuta cu o poza ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu-l auzi prea bine din cauza ca motorul tocmai ce se opreste si e zgomot, dar crede-ma e sunet identic. deci e ok la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

la  un golf 4 TDI mi s-a aprins martorul combustibil,am alimentat dar nu se mai stinge,stie cineva care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,am bagat motorina de 40 de lei,dupa ce s-a aprins becul nu am mers nici un km pana la statia peco,eram in oras,acul de la combustibil merge bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!