Jump to content

martor combustibil vw bora 1.9 TDI ALH


andrei.aivanoae
 Share

Postare recomandată

andrei.aivanoae

Salutare,

De ieri dupa-amiza mi se aprinde pt 1 sec-2 martorul de combustibil , tzipa si apoi se stinge.... in plus am observat ca ma si zuduie putin la relanti si parca e mai puturoasa ....

Mentionez ca am vro 10-15 litri de motorina in rezervor , acul e pe la a 2a liniunta ....deci n-am ramas fara...

Inca un aspect, ieri pe accelerare acul de la indicator s-a dus spre rosu , s-a aprins martorul .... cand am luat piciorul de pe acceleratie si-a revenit...

PLS HELP !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • silviuc1981

    14

  • PaulG91

    13

  • MRC

    7

  • andrei.aivanoae

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

poate e de vina filtru de motorina. cati km ai cu el ? sau ai alimentat o motorina mai proasta si sesizeaza lipsa presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica sigurantele din bord, si eu am avut o problema asemanatoare, in viraje acul de la combustibil oscila si ajungea si pe zero si tziuia martorul de alimentare, nu stiu sigur ce sigurante este la rezervor ca eu aveam mai multe arse, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.aivanoae

ms pentru sugestii .... filtrul l-am schimbat acum vreo 15.000 Km , am alimentat duminica de la OMV .... am sa-i mai pun niste motorina azi sa vad cum se comporta si verific si sigurantele sa vad daca sunt ok ..

sper sa nu fie ceva mai grav ...

p.s. de o luna mi-am facut si o resoftare l-am dus de la 90 CP la 116 CP .... si mie sa mai aprinde martorul check-engine .... am inteles ca trebuie sa schimb un senzor de aer ... cica dupa resoftare se intampla des , credeti ca are vreo legatura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e cam mult 15 000 km ? pentru motorina de la noi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nus ce sa zic dar uita-te un pic la filtru de motorina la supapa aia de pe retur unde ai clema s-ar putea sa vezi ca e negru rau :icon_redface: . Eu il daui jos la 15k si de fiecare data e negru...E adevarat ca alimentez numai de la Petrom (clanul OMV).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa fie negru la clema aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la alh inainte de pompa de injectie furtunele sunt prinse cu o clema intre ele, unu este transparent ( din fabrica ) pe acolo se vede motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la axr am filtru WK 853 cu o supapa deasupra fixata cu o clema, daca o scoti (supapa) vezi cum arata cartusul de hartie din filtru si ala e NEGRU de la depunerile petroliere care sunt in motorina noastra mult iubita RO%20flag.gif. Ma gandesc ca daca e infundat in momentul in care o calci nu are presiune si moare motorul...

Modificat de markiasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat filtru si la 7500 aprox deodata cu uleiul si am desfacut filtrul ( l-am taiat ), era negru si pe fund depuneri ciudate,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar viteza o indica corect pe vitezometru ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema era si la mine si cum spune Bundy,pe langa acele simptome nu imi indica viteza corect.La mine s-a rezolvat prin curatarea (uscarea mai bine zs) a unui senzor care intra in cutia de viteze,imi intrase apa la el si de acolo era problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.aivanoae

vitezometrul indica bine ....

daca o calc in principiu e ok , la relanti ma zguduie putin .....

sa incerc sa-i mai pun niste motorina, poate o fi asta cauza ...motorina prosta ?

ma gandesc ca daca-i o mizerie ceva ...isi da drumu' .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.aivanoae

inca ceva , poate ma puteti ajuta voi .... caut 4 capacele pt jante aliaj (alea de pe mijloc) ...nu reusesc sa gasesc...am cumparat 2 seturi si nu se potrivesc de nici o culoare :(( ...

jantele sunt pe 15'' modelul original cu multe spite ....

nu ma intereseaza sa fie cu sigla .... numai sa se potriveasca.... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba filtrul de motorina si vezi dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti la dealer (scumpe) sau in targ capacele pt jante.

From HTC via Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.aivanoae

precizari suplimentare :

am alimentat azi.... nu mi se mai aprinde martorul la combustibil ....dar mi-am dat seama ca acul(indicatorul) oscileaza ...probalbil ajungea la ''empty'' si de aia mi se aprindea martorul ....

alta problema aparuta..... nu-mi indica deloc vitezometrul , nu se misca deloc acul , si nici distanta parcursa nu mi-o mai arata, de fapt a ramas aceeasi ....restul ceasurilor imi merg (turometru,temperatura) .....

deci cred ca nu e de vina motorina ....

are idee cine ce se intampla ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descris mai sus problema si ce ai de facut sau de unde sa incepi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.aivanoae

ms terminator-ului pt sfat .

intrebare : curatatul sezorului de care spui ... e o treaba complicata ?

adik as putea mesteri eu daca trebuie doar curatat ?

eventual daca mi-ai putea spune care-i locatia senzorului ...unde e pozitionat ?

tks :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici, poate te ajuta: :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai ce sa cureti, trebuie inlocuit litrometrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are treaba cu litrometrul. Cum nu-i indica nici viteza corect, problema e din fire de la senzorul de viteza sau senzorul de viteza de pe cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La bora nu stiu exact unde e amplasat acest senzor dar il gasesti tu,tre sa fie undeva pe cutia de viteza,la passat era in dreapta fata pe cutie,cum stai cu fata la masina , mai jos, se scotea afara prin rasucire stanga sau dreapta , nu mai stiu exact, la mine erau aceleasi simptome si s-a rezolvat cum am spus mai sus,uscarea locului respectiv cu o carpa ,acum nu e neaparat sa fie la fel si la tine dar macar stii de unde sa incepi. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

la un vw golf 4 ALH, cand ajunge pe rosu motorina, se aprinde becul sa alimentez, dar nu mai piuie cum facea pina acum! sa se fi stricat buzerul acela?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!