Jump to content

intrebare calorifer habitaclu desfintat de tot.


IdaMK1
 Share

Postare recomandată

1.Ai auzit de goagl, gugle, goagal sau cum i se mai zice? uite ce am gasit eu la cautarea dupa "valva expansiune" http://www.climatizareauto.ro/Sistemul-cu-valva-de-expansiune/

2. da

3. nu le-as numi furtune (gramatical este corect furtunuri) ci mai rapede racorduri elastice care in zona de trecere a tubulaturii de freon de pe caroserie spre compresor e musai sa le folosesti.

Nu ti-o zic cu rautate dar vad ca esti cam paralel si vrei totul mura in gura. Incearca sa te documentezi bine inainte de a te apuca de o chestie din asta. Aici pe forum gasesti o parere, o idee un sfat dar nu o sa vina nimeni sa te scoata din belea cand o sa pui fiarele pe masina si nu o sa iti mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 da am auzit de google cum se scrie corect gramatical, dar nu am am gasit situ asta... am gasit ceva filmulete dar nu erau destul de explicative.Mersi pentru site

2 am auzit si eu ulterior ca ar fi nevoie de un ventilator dar cica ar merge si fara doar din viteza de deplasare a autoturismului.

3 Din cate stiu noi suntem mecanici avem treaba cu masini motoare si alte cele NU CARTI DE ROMANA... esti mediocru ca pe un topic pe care eu cer o parere despre un A/C tu imi spui de romana si gramatica. Trist.

daca eram un mare mecanic nu iti mai ceream parerea pe forum dar asa normal ca am nevoie de mura in gura. Astazi in targ am discutat cu un anume X care mi-a explicat cam care e treaba cu A/C pe masina si pare destul de realizabila... ideea e sa existe suporti pentru compresor si sa pot face legatura cu restul fuliilor.

Modificat de IdaMK1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mediocru?

Iti recomand punctele 1,2 si 10 de aici http://vwforum.ro/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

apoi poate un moderator inchide topicul asta fara sens asta daca nu vrei in continuare sa iti pui bidoane cu gheata prin masina.

Daca ai citit punctul 10 si ai apelat la "search" si totusi nu ai gasit poti continua cu intrebarile aici http://vwforum.ro/topic/47652-montare-ac/page__st__20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru A/c o sa-ti trebuiasca dinspre faruri spre cabina cam asa:

Radiator, conducte sau racorduri din cauciuc care sa reziste la mare presiune(deseori trece de 20 de bari presiunea in instalatia de A/c), apoi compresorul care trebuie sa aiba prinderile pe blocul motor din fabrica, ca altfel nu faci nimic.

Iar trebuie conducte pana in habitaclu, apoi vaporizatorul ala sau cum ii zice si am uitat sa zic si de electro-ventilator pentru radiatorul de la instalatie. In principiu poate merge si fara, dar asta e valabil atunci cand mergi constant cu peste 50 de km/h ca sa circule totusi aerul prin el, ca in oras la semafoare nu prea circula nimic si eu sunt de parere ca in ritmul asta exista riscul sa-ti piarda tot freon-ul din cauza ca se incinge prea tare.

Mai bine pui deoparte 500 de euro si te duci in Bulgaria si iti cauti o zdreanta de G3 cu aer conditionat pe ea, dupa ce in prealabil afli sigur de pe ce motoare poti muta instalatia pe masina ta. Iar ce mai ramane din zdreanta bagi la dezmembrat si iti mai scoti si din bani, daca nu toti banii si ceva in plus.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma dic esti destept...

Alexander, la varianta cu luatu ac-ului de pe golf 3 ma gandesc de mult insa mai mult ca sigur ca va primi un motor intreg de g3 diesel 1.9 si atuncia poate acesta are si inst de AC cat despre luatu unoi g3 din bulgaria cu 500 euro ... cade din start:) am luat golf 3 la 220 euro in iarna drept e fara ac si motor de 18... Cat despre o varianta mai fesabil tot cred ca un compresor de tico ar merge ok pe golf 1 deoarece are fuliile inguste... si nu trebuie facute modificari la fulii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci mergi si ia-ti cu mai putini bani din Bulgaria, am dat un scor orientativ ca nu stiu cum merg preturile pe-acolo. Mie asta mi se pare cea mai buna varianta, mai ales ca poti sa scoti din parleala...In fine, alegerea e a ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ida , cred ca mult mai usor e sa iei instalatia de pe un vw , decat de pe un tico , in primul rand ca nu ai cum sa prinzi compresorul de tico pe motorul de vw (te complici inutil) , avand o instalatie completa de vw , eventual o masina pe care sa o dezmemebrezi ai tot ce iti trebuie , fulii , curele , intinzatoare , conducte, etc. Vw nu prea a schimbat blocurile motor in mod major pana in modelul g4, nu te crampona de forma fuliei , avand tot ce ai nevoie de la o masina donatoare vw totul o sa mearga uns in ceea ce priveste montarea compresorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!