Jump to content

Electromotor Defect


derBedeu
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am descoperit zilele trecute, mai binezis am remarcat, o problema la pornirea motorului. Pun contactul, dau la demaror, motorul face (dupa calculele mele :D cam un sfert de tura, dupa care se blocheaza, si nu oricum, ci cu un zvacnet destul de puternic!! Cand iau contactul, nu isi revine instant, ci in jumate de secunda. Urmat de un recul puternic, de se misca masina!! Nici nu am apucat sa imi dau seama de la ce este, O zi intreaga numai asa mi-a facut, nu am reusit s-o pornesc... Primele impresii ma conduc catre ideea ca s-a dus electromotorul... A mai intalnit cineva vreo treaba de-asta? Are cineva idee despre o solutie? Merci frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste ce scrie prin acest site http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2269482 si mai ales asculta cum face un motor cu probleme la pornire apasand pe "Click here to hear the noise produced by a malfunctioning starter" din primul post al site-ului respectiv.

Succes.

Modificat de Cato
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult. Din pacate nu prea imi rezolva problema. In sensul ca al meu nu se comporta asa... Zgomotul e de-a dreptul ciudat, ca o bufnitura ceva... Ala de pe site pare mai degraba un bendix defect, si din poze eu inteleg acelasi lucru (si arata roata aia mica dintata ca are span pe ea... Oricum, vad ca si ei spun ca "Needed Parts-New OEM Starter Motor (if replacing)" ;)! Ideea este: de unde dreaq iau eu unul pe care sa nu dau 1800 RON ;) pretz de dealer?? 100% asta vechi nu se poate repara? Merci din nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa auzim cum face ca sa putem spune sigur ..... este foarte putin probabil sa nu se poata repara electromotorul tau ....totul depinde de cate piese trebuie bagate in el .,..ca sa si merite ...dupa descrierea ta am impreia ca ramane bendixul pe coroana ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dute la un electrician specializat in reparatii electromotoare sigur se poate repara, eu am inlocuit "starterul" (releul care face contactul de putere si impinge bendixul) cu tot cu demontat electrumutorul a fost undeva peste 1 mil pana in 2 mil ROL.

Eu am fost la un mester undeva in cal Ferentari cam la nr. 31 sau 33 nu mai stiu exact o sa caut nr. de tel. (l-am gasit in talcioc mai demult vindea alternatoare si electromotoare reconditionate si i-am notat nr de tel.).

A si la alternator am inlocuit un carbune ca i-se rupsese arcul, tot la el.

Bafta. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult. Din pacate nu prea imi rezolva problema. In sensul ca al meu nu se comporta asa... Zgomotul e de-a dreptul ciudat, ca o bufnitura ceva... Ala de pe site pare mai degraba un bendix defect, si din poze eu inteleg acelasi lucru (si arata roata aia mica dintata ca are span pe ea... Oricum, vad ca si ei spun ca "Needed Parts-New OEM Starter Motor (if replacing)" :P! Ideea este: de unde dreaq iau eu unul pe care sa nu dau 1800 RON :P pretz de dealer?? 100% asta vechi nu se poate repara? Merci din nou...

seamana a bendix dus iar daca reusesti sal pornesti impins il lasi sa se incalzeasca si apoi ar trebui sa porneasca ,daca e asa e bendixu(astea fac la rece asa) si asta costa undeva intre 100 si 150 ron(in maramures atat e :D )

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Toate bune si frumoase. Adica si la mine s-au dus periile de la electromotor si as cam vrea unele originale. Are cineva cunostinta de unde fac rost? De asemenea, nu pot sa dezlipesc firele carbunilor originali de pe suportul acela, sunt lipite prin stantare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mergi la un magazin de piese auto si comanzi carbuni pentru electromotorul tau. Va trebui sa duci marca si seria electromotorului tau, altfel nu vor putea sa-ti dea piese pentru el. NU MERGE dupa seria de sasiu a masinii.

Tai firele vechi si lipesti periile noi de ele, daca nu poti sa le dezlipesti. Din cate stiu, se poate comanda si platou cu carbuni cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

comanda la magazin platou si iti da carbunii cu tot cu suport lipiti pe platou(suport) ca altfel sar putea sa ai surpriza sa nu fie lipiti bine

eu am cumparat pret 80 ron succes PS. nu te lua dupa ........ odata cumparat platoul iesti sigur ca da si rotatiile care trebuie 850r./min :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca asta e buna. :salut:

Si cu ce ai masurat numarul de rotatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, turatia de pornire e mult mai mica. Incarcare 13,8 -14,3, la 15,4 e prea mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu respect te informez cu toate ca ai fost ironic dar masurarea turatiilor se face cu VAG-COM si mai este un program de interfata pe laptop si undeva pe acolo iti arata turatiile la motor, eu aveam undeva intre 450-570r./min RPM, binenteles ca vei spune ca alea sunt turatiile motorului dar inginerul care a pus VAG-ul a spus ca iti tre 850 r./min. sa porneasca motorul nu stiu daca a batut campii dar, dupa ce am schimbat platoul pornea la sfert, ieri cand am incercat sa bag codul la unitatea ABS-ESP printre altela am vazut si turatiile motor-electromotor

cu respect tfkas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar nici o ironie, dar eu ma refeream la masurarea turatiei electromotorului, nu a motorului. :icon_thumright:

Si nu ma intereseaza explicatii gen "dar inginerul care a pus VAG-ul a spus ca iti tre 850 r./min"

Fara suparare, demonstreaza, ca sa stim si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.referat.ro/referate/Pornirea_mo...terna_8137.html

La m.a.s., turatia de pornire este redusa datorita volatilitatii si inflamabilitatii ridicate ale benzinei, imbogatirii amestecului cu dispozitivele de pornire ale carburatorului si declansarii scanteii. Ca urmare, la 0oC, turatia de pornire ajunge la 35-40 rot/min.

La m.a.c., turatia de pornire este mai ridicata, deoarece gradul de comprimare a aerului scade sensibil la turatii joase, intrucat cresc pierderile de caldura datorita timpului mai indelungat de contact al incarcaturii proaspete cu peretii si temperaturii scazute a acestora la pornirea motorului rece, precum si datorita imperfectiunii etanseitatii cilindrului, datorita reducerii rezistentelor la scurgere, prin jocuri. Datorita acestor cause, la finele comprimarii nu se atinge temperature de autoaprindere. Vaporizarea si autoaprinderea combustibilului sunt afectate, in plus, de imposibilitatea incalzirii aerului proaspat, de inrautatirea pulverizarii din cauza vitezei reduse a pistonului pompei de injectie, precum si de viscozitatea ridicata a combustibilului. Ca urmare, turatia de pornire la m.a.c. este la 0oC intre 100 si 200 rot/min.

Intre turatia de pornire si durata pornirii exista o stransa dependenta si anume: durata pornirii va fi cu atat mai mica, cu cat turatia de pornire va fi mai mare. In mod normal, durata pornirii este de 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta asa e Al Bundy, dar eu ma miram de unde stie el turatia electromotorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La m.a.s., turatia de pornire este redusa datorita volatilitatii si inflamabilitatii ridicate ale benzinei, imbogatirii amestecului cu dispozitivele de pornire ale carburatorului si declansarii scanteii. Ca urmare, la 0oC, turatia de pornire ajunge la 35-40 rot/min.

La m.a.c., turatia de pornire este mai ridicata, deoarece gradul de comprimare a aerului scade sensibil la turatii joase, intrucat cresc pierderile de caldura datorita timpului mai indelungat de contact al incarcaturii proaspete cu peretii si temperaturii scazute a acestora

De aia oare mise parea oare ca benzinarele pornesc mai greu ca dieselul meu ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum fara sa intru in polemica cu voi pe tema asta tipul care mi-a montat alarma cu pornire pe masina mi-a spus ca ii da la automat (alarma) pana isi ia turatia de relanti, adica 860rot/min aproximativ si abia atunci decupleaza, deci cand motorul porneste. Acum ca electromotorul face acele 860rot/min sau ca ii trebuie 100-200rot/min pana la punctul de pornire al motoarelor m.a.c. ... fac o paranteza si ma uit la Skoda Octavia pe care am aceeasi alarma cu pornire si ca urmare iarna nu porneste daca este destul de frig afara, pt ca nu ii da la automat (alarma) pana porneste motorul ci numai cateva secunde, ii mai trebuie zic eu inca 1 sec pt a porni. Are un taimer pt bujii si unul cat de mult sa dea la automat, deci nu este ca la passat sa isi ia relantiul. (mai trebuie reglat la Octavia)

Acum, masa mare... o sa-l intreb si pe arabetul ala care imi repara mie masina pe partea de electromotoare, alternatoare, AC. daca electomotorul face sau nu 860rot/min sau aproximativ in sarcina; ca a inceput si al meu electromotor sa sughite ca in linkul ala.

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii ca daciile si alte masini vechi se puteau porni la manivela. Sa inteleg ca ajungeam sa invart cu 860 rpm cand dadeam la manivela? Nu cred. Deci pica faza cu acea turatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:rolleyes: Deci, da ai dreptate; dadeai la manivele de nu ti se mai vedeau mainile ca multi uitau sa puna contactul. hihihihiihihih

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

nu pot deschide alt thread asa ca uite o problema:

mi se intampla cateodata sa imi ramana blocat bendixul pe volant. are un zgomaot ciudat ca si cum ar freca in tabla. un mecanic mi-a zis sa curat electromotorul- lucru pe care l-am facut.si nu am mai avut probleme cu el....3 saptamani :(. azi un prieten mia zis ca e prea aproape bendixul de volant( nu stiu daca ma exprim bine) si cand totul se incalzeste pe acolo volant prinde bendixul si ramane acolo pana se raceste.ca idee mi-a zis sa pun o shaiba doua sa departez elec cu 2 mm de volant. :vaidecapulmeu:

e ceva adevarat pt ca atunci cand e rece ...nu mai face asta.

acum e adevarat ca si ambreiajul e aproape dus de tot...e cumva posibil ca din cauza lui sa se intample asta?

:unsure:

Modificat de JoeBlack1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici-o legatura intre electromotor si ambreiaj ...

trebuie rezolvate problemele de la electromotor - cum, depinde de ce ai defect acolo .

Bendixul sta pe ax pozitionat de o furca miscata de solenoid , din ce stiu eu despre electromotare ( si am desfacut destule ) nu-mi dau seama unde vrei sa pui saiba ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tot cam o asemenea problema am si eu numa mie mi se pare putin mai cu batai de cap din urmatoarea cauza: dimineata la -10 grade motorul imi porneste din prima, fac un traseu cam pana cand se incalzeste motorul, il opresc iar daca vreau sa pornesc nu mai porneste, nu invarte motorul deloc iar bendixul se aude cum se retrage mai tarziu. Dar asta chestie imi e ciudata de ce la rece nu face probleme iar cand se incalzeste motorul atunci nu mai invarte electromotorul??? Chestie care mi se poate intampla intr-o intersectie sa imi moara motorul si apoi masina nu mai porneste. Sa fie oare bendixul??? si de ce la rece porneste si la cald nu??? Va rog postati un raspuns. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

in aceasta dimineata, electromotorul meu nu a mai vrut sa invarteasca deloc.

Curent am, chiar am pus si cabluri de la un vecin, insa nu vrea sa invarteasca deloc. Se aude un tacanit de la solenoid, insa dupa parerea mea se aude destul de incet.

Ce pareri, sfaturi aveti?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu scade intensitatea martorilor din bord in momentul cand dai la automat, e vinovat solenoidul.

In orice caz, prima data trebuie verificati papucii sa nu fie contacte slabe, apoi demontat si dus la un electrician.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!