Jump to content

Revo SPS-plus Settings (Boost Timing Fuel)


mkvgti
 Share

Postare recomandată

THIS THREAD IS INTENDED FOR REVO USERS TO DISCUSS THEIR SETTINGS. IF YOU DO NOT HAVE SOMETHING CONSTRUCTIVE TO SAY THEN IGNORE THE THREAD AND MOVE ON. I DON'T WANT THIS THREAD TO BECOME A REVO VS. XYZ THREAD.

Several of us have Revo on this board and many of us have the Select Plus unit or at least have access to one via a friend or authorized dealer to change the settings for Boost Timing and Fuel. I wanted to start a thread for people to post their settings and some other information. Now, I realize each car is different and will react differently, but largely the settings should be pretty consistent for the driving conditions the vehicle is subjected to. This can give everyone an idea of what settings they could run in similar conditions. Of course, the best way to fine tune the car is to take logs after each setting change, perhaps this can just be a baseline.

Please include the following in your post.

Vehicle Information

Model

Year

Transmission type (DSG or Manual)

Revo Software Information

Stage 1: What settings? (Boost Timing Fuel)

Stage 2: What settings? (Boost Timing Fuel)

Other modifications

Intake - what brand?

DV solution - Forge or BSH

Exhaust - what brand?

Environment

Location: City, State, approximate elevation

Average temperature when running above settings

Humidity or other pertinent conditions that you have knowledge of

eu la stage 2+ merg cu b9 t4 f9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 2+ merg 5 4 9 dar am sps si pot schimba oricand. Pt zi cu zi 5 4 9 e arhisuficient

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 2+ pe k04, 372 hp pe dyno, 9-5-9 sau 9-6-9. Si merg asa de peste 65.000 km fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe un 2.0 TFSI ed30/cupra/s3 ce setari se pun la stage 1 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca reduc valoarea la fuel inseamna ca ii baga mai multa benzina sau 9 e valoarea maxima?

Daca am pompa de benzina ma gandeam sa fortez putin sa vad cum se comporta,poate nu apar fuelcuts.

Oricum dupa orice modificare ar trebui bagat si vagcomul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fuel nu inseamna cantitatea de benzina pe care sa i-o injecteze. Aceasta este dictata de boost, care v-a influenta amstecul AFR (air/fuel ratio). Fuel inseamna calitatea benzinei folosite. Daca mergi cu benzina cu cifra octanica 100 Fuel=9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din parametrul fuel - 'reglezi' AFR-u

iar timing-ul e afectat de calitatea benzinei. adica la o benzina cu cifra octanica mai mare sau ceva octane-booster poti incerca valoare mai mare la parametrul timing.

Eu asa stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

ma poate ajuta careva cu un sps revo in Bucuresti sau imprejurimi? Am schimbat astazi ambreiajul si a trebuit sa deconectez bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Ionescu George

Vin si eu cu o curiozitate: pentru un BWA cu conversie la K04, care ar fi niste valori decente pentru benzina de 95? Pentru benzina de 100 golfix mi-a zis sa folosesc  maxim 869, este fosta lui masina, dar pentru benzina de 95 cum as fi tentat sa bag la un drum lung de 1000km+ sa zic, unde as merge pe cruise, nu stiu ce setari sa-i fac. Zic asta si pentru ca benzina de 100 nu se gaseste peste tot, la toate benzinariile, iar la mers calm ma gandesc ca sansele sa apara detonatii sunt mult mai mici. Parca n-as vrea totusi pentru bezina 95 sa o las cu setarea default 100 ca e moarta rau si sunt convins ca ar merge ceva de genu 623. Cei din state am vazut ca majoritatea au softuri pentru benzina echivalenta cu 95-ul nostru. Momentan am mers pe 569 cu benzina de 100, o sa incarc in curand de curiozitate 869. Cat timp o sa fac km putini pe luna o sa merg cu benzina de 100, intreb doar ca fapt divers, sa memorez in SPS un profil pentru benzina 95 just in case sau eventual pentru la iarna.

P.S. Am uitat sa mentionez, toate detaliile masinii sunt in semnatura.

Modificat de Ionescu George
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba schimbi prima cifra care e boostul , ala poti sa il dai cum vrei tu indiferent de benzina. Dar la ce setari are masina ( banuiesc ca are si pompa de inalta schimbata ) , 9 de la Fuel este prea mare , deobicei cu upgrade de pompa se merge intre 5-7. Daca nu vrei ceva foarte agresiv incearca sa mergi cu 7-6-6. Cele mai bune setari le faci in functie de ce parametrii are masina, ar trebui sa faci niste log-uri pe vag-com si atunci o sa stii exact cat ai avansul si AFR ( asta in caz ca nu ai ceas de AFR ) . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionescu George

Setarile mi le-a dat Golfix pe baza a ce a stabilit tunerul pe baza logurilor. Evident ca am pompa de inalta presiune upgradata. Masina a scos pe un dyno de cartier ~335cp Din ce vad lumea are Timing 5-6 si Fuel 9, fiind calitatea benzinei, deci nu vad cum ar fi "prea mare" din moment de merg cu benzina de 100. AFR nu se poate regla din SPS, am citit si pe forumurile din afara si manualul revo. Valorile 0-3 sunt pentru 95, 4-6 sunt pentru 98, 7-9 sunt pentru 100, sper sa nu gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionescu George

Corectez greselile de mai sus, timingul se seteaza in functie de calitatea benzinei, iar conform manualului Revo setarile se fac in felul urmator:

Timing

0-3 benzina 95ron

4-6 benzina 98ron

7-9 benzina de curse fara plumb, cu cifra octanica peste 100

 

Fuel

0 Stock AFR

9 Performance AFR, folosit pentru a obtine putere maxima, cel mai "lean" AFR

 

Boost

1 Stock

6 Performance boost

9 Agressive Boost

 

 

Am vazut prin afara toate combinatiile posibile, in functie de temperatura ambientala si carburantul folosit.

Tinand cont ca momentan am 569, setarea 766 ar insemna practic boost mult mai mare, sa merg strict cu benzina de 100 ca si pana acum si ceva mai multa benzina, adica AFR mai mic. Documentarea continua, ii dau eu de cap pana la urma. Sper sa apuc sa fac loguri in curand, mai ales ca vine canicula.

Modificat de Ionescu George
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionescu George

http://revotechnik.nl/onewebmedia/SPS_AdvancedUserGuide_V0707.pdf

In linkul aceste este advanced user guide pentru sps, cum se fac setarile, cum se fac logurile, cum se ajusteaza setarile in functie de rezultate. Are 19 pagini, dar e o lectura foarte interesanta. Din pacate eu tot am ramas cu cateva nedumeriri legate de diverse scenarii care nu sunt acoperite in ghid, probabil ma vor lamuri cei de la Revo cand apuc sa-i contactez. Culmea, tocmai despre parametrul Fuel se spune ca trebuie setat la 9 si cam atat, restul se stabileste de catre tuner. Oricum recomand aceasta lectura pentru orice posesor de masina cu soft revo, mai ales pentru cei cu SPS.

Modificat de Ionescu George
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionescu George

Am vorbit cu un tuner Revo din Oradea si mi-a spus clar ca parametrul Fuel trebuie lasat la 9, dar pot sa-l scad dupa ce upgradez LPFP din rezervor, ca sa fie mai safe masina. Practic mi s-a explicat ca in setup-ul actual pompa din rezervor merge la blana, iese sufletul din ea si la un moment dat o sa-si dea duhul. O setare la o valoare mai mica de 9, cum ar fi 7-8, practic mai multa benzina, i-ar accelera si mai rau moartea. Setarea 6 2 9 mi s-a spus ca e perfecta pentru benzina de 95, iar pentru benzina de 100 mi s-a spus sa merg cu 9 5 9 ca e safe. In conditiile in care fac un plin cu 95 si merg cu setarile de 100 mi s-a spus ca e ok, atata timp cat merg normal, fara "talpa", ca atunci apar probleme de timing pull si dau de belele. O sa incerc sa mai aflu detalii de genul cum afecteaza concret curba de putere diverse setari de boost, timing, fuel si ce diferente reale fac dpdv al puterii. Eu unul sunt curios de e exemplu care e diferenta concret intre 8 6 9 si 9 5 9, din toate punctele de vedere, pentru ca vreau sa setez masina cat de safe posibil pentru configuratia actuala, sunt mai paranoic de fel, iar puterea maxima nu ma intereseaza asa mult.

Modificat de Ionescu George
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut. Am un 1.8T cu revo stage2 facut tot la Oradea. Am citit setarile cu un sps si sunt B7 T2 F4. Nu am gasit aproape nimic despre F, numai ca e indicat sa fie setat la 9, care la masinile aspirate inseamna 0.91 lambda, adica lean? Ce inseamna oare 4, ca e mai rich? Am schimbat bujiile, si erau destul de albe, am impresia ca este prea lean. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Ionescu George

F4 inseamna amestec mai bogat fata de F9. F9 e cel mai lean, F0 e "stock AFR" conform manualului Revo sps.

Quote la postul anterior este interzis prin regulamentul forumului si se sanctioneaza!

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!