Jump to content

Zgomot cutie de viteze


badmania98
 Share

Postare recomandată

Uleiul daca-mi amintesc bine l-am verificat prin toamna anul trecut si era ok. Am sa incerc sa fac o mentenanta la acele bucse si eventual o reglare a acelor doua tije dupa film. Ceea ce am uitat sa precizez este faptul ca in viteza intai (doar intai si nu conteaza in ce stare e motorul) uneori agata schimbatorul, ca si cand simti ca a intrat in viteza dar mai este loc adica a intrat trei sfert in viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va salut, 

Detin un Seat Ibiza 1.2 BME, an 2005 si de ceva vreme am un zgomot ciudat la relanti care dispare cand apas ambreiajul.

Sa va povestesc pe scurt problema mea : acum 1 luna m-a lasat ambreiajul, intra in viteza dar nu mai pleca de pe loc. Am fost si am schimbat tot ce tine de ambreiaj, toate bune si frumoase,am luat masina si totul era ok . La 2 zile am observat ca la relanti cand acul turometrului ajunge la 750 motorul se scutura si face un zgomot ca de diesel, pret de 2-3 secunde dupa care isi revine. Motorul se comporta ca si cum ar vrea sa se opreasca si de aici apare si zgomotul, dar daca tin ambreiajul apasat, zgomotul nu apare decat foarte rar si atunci  cand apare se intampla doar in miscare cand franez brusc si apas ambreiajul in acelasi timp.

La relanti apare acest zgomot  doar cu ambreiajul neapasat si se accentueza cand acul turometrului scade sub 750 r/m . Daca apas ambreiajul nu se mai aude nici un zgomot. Acelasi zgomot se accentueaza tot la relanti daca invart de volan. in sarcina masina se comporta normal, nu scoate niciun zgomot, in viteze intra normal.

M-am intors la service si cei de acolo mi-au spus ca nu are cum sa fie din ambreiaj pentru ca ei l-au montat corect si au foslosit piese de calitate.

I-am schimbat bujiile,filtru de aer,filtru  benzina s.a.m.d. dar zgomotul de diesel a ramas . Cu motorul pornit daca accelerez scurt si iau piciorul de pe acceleratie apare acest zgomot cand turatia motorului scade spre 750 r/m dar daca tin ambreiajul apasat nu mai facet, chiar daca motorul tot se scutura un pic.

Stiu ca am racordul flexibil spart si sitele de la toba finala rupte dar ma gandeam ca daca toba ar fi problema ar trebui sa faca acest zgomot indiferent daca este ambreiajul apasat sau nu.

Sper ca m-am facut inteles si astept orice sugestie din partea voastra. 

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai rezolva cu toba si traseul de evacuare sa nu fie de acolo zgomotul, desprins si intra in vibratie la anumite turatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta e primul lucru  pe care urmeaza sa-l fac, sa schimb tot traseul de evacuare dar e ciudat ca  la aceleasi turatii, cu pedala de ambreiaj apasata nu mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu acceasi problema ma confrunt si eu.Zgomotul,apare numai si numai la relanti in momentul cand s.a incalzit motorul,750 roatii/min.Banuiesc ca ar fi din cutie(de acolo parca provine zgomotul) deoarece in momentul knd apas ambreiajul (cuplare) zgomotul dispare.La fel si in momentul cand dau sa introduc schimbatorul in viteza  sau accelerez ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur la tine e rulmentul de presiune. Asteapta-te la un schimb al intregului kit de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e motorul de 1.2... o sa ai surpriza ca e volant descentrat si se rezolva cu altul ...  Dupa manifestari, cam pot sa pun pariu.

 

Am facut experimente 2 zile pe un POlo 1.2 HTP.  Am pus kit sachs, Luk, Valeo. Acelasi zgomot.  Am montat cutia goala, doar cu axe, fara sincroane fara furci, etc La fel.

Pana am tras o fuga la dezmembrari, am pus alt volant.. si aia era.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am un Seat Ibiza 2006 (varianta 6L). De vreo 2 zile a aparut o problema la schimbarea vitezelor. Cand masina este oprita mi se pare ca schimbatorul de viteze cand il misc in punctul mort se balanseaza stanga-dreapta mult mai usor decat pana acum, iar cand sunt in mers si vreau sa trec din a 2-a in a 3-a uneori nu intra direct, ci parca se loveste undeva intre treptele 1 si 3. Parca nu ar mai ajunge in punctul mort.

Pana acum schimbarea era cursiva, impingeam in fata din a doua, maneta se ducea singura rapid in punctul mort si continuam sa imping in a 3-a. Acum parca nu mai ajunge in punctul mort, trebuie sa o ghidez putin pana nimereste. Din a 5-a in a 4-a este ok. Face asa mai ales cand motorul este rece, iar problema apare doar la schimbarea din a 2-a in a 3-a.

S-a mai lovit careva de problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca nu ti s-a rupt arcul care mentine maneta la punctul mort:post-10189-0-24472300-1438940563_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verific in week-end. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!