Jump to content

Zgomot cutie de viteze


badmania98
 Share

Postare recomandată

Cand masina este la relanti se aude un zgomot ciudat, nu foarte tare,din cutia de viteze. Ca si cum ai misca un pahar gol cu o bila de rulment in el.Daca apas pe ambreiaj nu se mai aude. de asemenea am vazut ca am scurgeri de ulei din cutie, chiar pe mijlocul ei, pe unde se imbina. Am verificat daca mai este ulei in cutie si este. Cunoasteti un meserias bun si cu preturi de criza in Bucuresti? Orice alta parere este bine venita. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca deja nu prea mai ai ulei in cutie (trebuie completat sau mai bine inlocuit) din cauza ca iti picura .Chestia asta se intampla pe la simeringul cautatorului de viteze (costa 5-6 lei) care se schimba in 15 minute.

Zgomotul daca zici ca dispare cand apesi ambreiajul atunci e de la rulmentul de presiune, probabil te asteapta un schimb de kit de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde e acel semering pozitionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa nu se rezolve doar cu schimbarea semeringului, mai e o flansa care intra in cutie, in spatele semeringului. Semeringul se schimba dupa ce desfaci planetara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteti pune o schema cu localizarea acestor componente? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai scurgeri de ulei unde se imbina cutia cu motorul posibil sa ai probleme cu semeringul de la arborele cotit care se afla in spatele placi de presiune sau poate iti curge pe la semeringul de la priza de ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de codul de cutie pentru a identifica corect cutia de viteze, insa in principiu asa arata flansa, cea de la pozitia 12

post-4754-0-82778100-1339746369_thumb.jp

Zgomotul nu are absolut nici o legatura cu faptul ca-ti picura ulei din cutia de viteze, daca nu a curs mult. Pana la urma de unde curge, la imbinarea cutiei cu motorul sau la imbinarea cutiei cu planetara?

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca am inceput aceasta discutie aici, desi eu nu am Seat, insa cred eu e o problema comuna si sigur sunt cititori care ca si mine s-au resemnat cu aceste scurgeri si din lipsa de timp, pricepere, etc nu fac nimic sa le remedieze.

As dori sa postez in aria de golf sau unde trebuie. Daca se poate un moderator sa ma indrume unde anume sa postez exact as fi recunoscator.

Dar pt ca sunt pers ce probabil citesc si au probleme cu scurgerile, o sa continui discutia si o voi muta printr-un link catre o alta arie.

Mie imi curge ulei ( supureaza) la imbinarea cutiei cu motorul in partea de jos. Bine pata se intinde pe o suprafata mai mare, insa doar in partea inferioara vad ca e umeda.

Insa e fff putin. si se cunoaste mai tare dupa un mers mai in forta, cu viteze mari.

Am fost la diversi mecanici si mi-au spus : toate masinile nemtesti fac asa, mi-au spus de semeringuri insa ca pot dormi linistit nu merita sa intervin. O fi bine asa?

Pana acum m-am resemnat insa nu sunt f priceput in ale cutiilor de viteze sa stiu daca e ceva f grav sau nu.

Ce-i drept, la cate masini nemtesti m-am uitat pe dedesupt, toate le-am vazut cu ulei pe cutie. Fie ca era vw, audi, mercedes, bmw.

Citesc cu interes printre multe reviste auto printre care si o revista auto ieftina. Imi plac in special articolele tehnice pt masinni sh unde prezinta detaliat problemele specifice modelului testat. Autobild se numeste revista. In multe articole despre masinile nemtesti la problemele specifice vorbeau si despre scurgeri la cutia de viteze neavertizand insa cititorul asupra vreunei probleme asupra acestor scurgeri precum fac in alte probleme.

Tot ei spuneau ca aceste scurgeri sunt specifice nemtoaicelor.

Eu verific anual nivelul uleiului in cutie ( l-am schimbat in 2009) si e la nivel si in ziua de azi. Se vede ca e chiar la nivelul surubului de umplere si daca introduc ulei cu o seringa, incepe sa picure. Deci nu scade nivelul de la an la an. Sau poate din cutie se scurge insa pierderile sunt ff mici.

Ulei din motor imi consuma intre schimburi cam 300 ml.

E posibil oare in cazul meu ca acel ulei sa fie de la motor? Semeringul de la arborele cotit, respectiv de la priza ambreiajului daca e dus vreunul dintre ele ce ulei iti curge? De la motor sau de la cutie?

Daca e dusa acea flansa nr 12, sau semeringul din fata flansei pe unde ar trebui sa-mi curga? Pe la planetare banuiesc. Eu acolo am uscat.

O sa postez intr-o arie legata de golf 4 poze cu scurgerea respectiva.

Dar dat fiind faptul ca eu am aceasta pbma de cand am luat masina in 2007 si pana in prezent nu s-a agravat, sper sa nu se agraveze nici in viitor pentru ca nu as da jos cutia pt schimbul vreunui semering.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca deja nu prea mai ai ulei in cutie (trebuie completat sau mai bine inlocuit) din cauza ca iti picura .Chestia asta se intampla pe la simeringul cautatorului de viteze (costa 5-6 lei) care se schimba in 15 minute.

Zgomotul daca zici ca dispare cand apesi ambreiajul atunci e de la rulmentul de presiune, probabil te asteapta un schimb de kit de ambreiaj.

Cand a deschis busonul de la cutie a napadit uleiul peste mecanic. De curs curge de-a lungul cutiei de viteze.. Kitul de ambreiaj l-am schimbat acum maxim 2 ani.

Este cineva din Bucuresti care este membru al forumului si se poate baga la cutia asta a mea?

Modificat de badmania98
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti pot doar recomanda sa mergi la Alto Syncro, se pricep. Eu n-as lasa pe oricine sa umble la motor sau cutie, sigur nu as merge la un service de cartier.

Modificat de cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la simeringul cautatorului de viteze, este acela de la tija cautatoare, cea care intra in cutie dinspre schimbator, asa a fost la mine, poate la altii e eltfel sau altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat la AltoSynco. Acum astept sa ma sune cel de la service. La cat am eu de veche masina ma incadrez si la 30% reducere la piese. O sa mai incerc si la un coleg de forum (Razvan_SPD)pana miercuri.

Modificat de badmania98
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar, e bine sa apelezi la un mecanic priceput.

In cazul meu, putini mecanici mi-au spus ca au curaj sa umble la cutie.

Ceilalti parca ii intrebam cum se dezamorseaza o bomba asa aveau expresia fetei cand le ceream opinia despre umblatul in cutie.

Sa ne tii la curent si sa ne spui si cat au costat piesele

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la AltoSyncro am tot asteptat un pret estimativ care nu a mai sosit. Am aflat doar pretul unui rulment de presiune care este undeva la peste 200 de lei. Asa ca am anulat programarea. Azi am fost la domnul Costel m (Razvan_SPD), un tanar care chiar stie ceea ce face, punctual, serios, ce mai...numai cuvinte de lauda. Manopera a costat 300 de lei. Am schimbat tot kitul de ambreiaj la 510 lei, cu kit cumparat de la Unix. Acum masina are ambreiajul ca atunci cand a fost cumparata. Sa vedem cum se comporta in timp, momentan sunt extrem de multumit. Iar pe domnul Costel il recomand cu caldura.

Modificat de badmania98
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

Daca tot se discuta despre cutia de viteze pun si eu o intrebare:

cand bag in viteza intai sau masarier cateodata imi caraie (ca la camioane) desi ambreiajul apasat blana. Intrebarea este daca se poate regla ambreiajul? am vazut ca sunt doua tije care se pot regla, exista ceva instructiuni legat de reglaje?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul ala e pentru timonerie, nu pentru ambreiaj. Daca ai ambreiaj hidraulic si presupun ca asa este, atunci nu ai ce regla la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de raspuns.

Ambreiajul e hidraulic, atunci inseamna ca cutia are ceva probleme de agata cateodata la introducerea vitezelor: inatai si masarier.

Modificat de entu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are neaparat cutia vreo problema. Poate fi timoneria dereglata sau cu jocuri foarte mari si iti arunca intre viteze cand incerci sa cuplezi treptele de viteza respective.

Incearca sa obervi daca iti face asa si la rece sau numai dupa ce mergi ceva timp cu masina. Daca iti face numai la cald, e posibil sa fie de la ambreiaj si sa nu-ti mai debraieze si de-acolo sa vina problema. Probabil ca de la disc face asa daca iti face la cald. N-as putea sa zic exact de la ce anume poate face asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am observat nu are o regula cand caraie (la rece/cald) dar in schimb am observat ca face mai des si intra mai greu si in restul vitezelor atunci cand functioneaza si clima (desi nu prea inteleg de ce).

Carmina: multam de film , foarte interesant cum se face reglarea celor doua tije. Banuiesc ca ansamblul care trebuie gresat este acea tija , plus sina pe care culiseaza acea piesa din plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseama ca ai aceeasi problema pe care o am eu pe Leon si multi alti membri care au Golf-uri 4. Datorita uzurii timoneriei, la cald se misca schimbatorul foarte-foarte greu. Asa iti face si tie?

Daca nu inceapa sa mearga din ce in ce mai greu in functie de cresterea temperaturii din compartimentul motor(clima ajuta foarte mult la cresterea temperaturii pentru ca merg ventilatoarele si imprastie bine caldura), atunci e posibil sa ai nevoie de un kit de ambreiaj nou cand n-o sa mai poti sa bagi deloc in viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se misca inca foarte greu , merge relativ usor, mai putin cand clima este pornita. Deci ma paste un kit de ambreiaj nou peste ceva timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca uleiul din cutie e bun si la nivel si problema nu vine de la timonerie, probabil ca o sa trebuiasca sa schimbi kit-ul de ambreiaj cand o sa devina insuportabil. Insa atunci cand va veni momentul, ar fi bine sa dai peste un mecanic bun sa-si mai dea si el cu parerea inca o data si sa nu te apuci sa-l schimbi degeaba. E putin probabil sa fie de la cutie ca vad ca ai motor mic, e greu s-o dovedesti cu motorul ala, parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Entu, daca la cald , mai ales cand e clima e pornita, iti merge f greu schimbatorul, e imprecis, etc, este din cauza uzurii, respectiv a mizeriei care s-a strans in bucsele parghiilor ce compun timoneria.

Daca uzura nu e f mare, se recomanda curatarea bucselor si gresarea lor.

Insa, daca uzura este suficient de mare si ai joc mare in respectivele bucse, e posibil sa nu mai fie actionate cum trebuie vitezele din cutie, de accea si problema ta cu caraitul.

Eu zic ca nu e de la ambreiaj, ci doar din uzura timomeriei.

Mai demult , vazusem de cumparat kit reparatie timonerie, care venea cu parghiile respective.

Ceva in genul asta:

http://www.veedubmachine.co.uk/index.php?main_page=product_info&cPath=289_113&products_id=872

Ar fi bine de stiut daca gasim si la noi in tara de cumparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!