Jump to content

Pocnitura la plecarea de pe loc


Robiriv
 Share

Postare recomandată

Salut! De ceva zile am depistat o pocnitura atunci cand plec de pe loc. Se aude undeva sub masina dar nu pot localiza exact unde. Se aude ca si cum ar ar fi o roata zimtata si ii lipseste un dinte si scapa putin. Cutie sau planetara... Aveti idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma cred ca e bucsa de la bascula...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca daca face si cand debraiezi brusc cand e motorul turat, adica in general la bruscari ale ambreiajului.

Daca da, s-ar putea sa fie prinderile de la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face decat in treapta 1. Cum se misca msina cum se aude pocnitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie bucsele de la bascula, incearca sa ridici rotile din fata pe cric si sa misti de roata sa vezi daca e un joc. Eu am avut un joc destul de mare la bucsele de la bascula, ajunsesem sa nu mai pot sa iau curbe la dreapta decat cu viteza mica pentru a nu face zgomot, iar cand treceam peste o denivelare se auzea un zgomot puternic. Jocul era evident la una dintre bucse. Le-am schimbat pe toate 4. De atunci e ok, nu se mai aud zgomote.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face asa, si cred ca e ceva pe la cutie, dar nu cred ca e grav, mie-mi pare ca in momentul in care introduc maneta in treapta I mai repede asa, atunci face poc le plecare, daca introduc maneta mai ushor asa, mai lent mi se pare ca nu mai face. Oricum nu cred ca e un defect, mai ales ca uneori face, alteori nu, adica nu mi-am dat inca seama de o regula, face de capul lui si parca de cand e frig nu mi s-a mai intamplat.

Nu stiu cat de tare pocneste al tau, dar al meu cand face, face incet de tot, tre sa fie liniste in masina si sa stau cu urechile ciulite, oricum daca-ti dai seama de unde e, sa-mi zici si mie.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu se aude tot timpul. Numai dupa ce merg un timp cu masina incepe sa se auda. Totusi am impresia ca atunci cand plec forte usor de pe loc tinde sa nu se mai auda. Oricum la inceputul saptamanii viitore voi merge cu ea la service si o sa va spun ce are. Poate o sa fac si niste poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
premiumfaraplumb

Si la mine la fel , Cand bag 1-a sau marsarier si misc masina sa plec , un usor zbang pe undeva prin fata sau langa mine la cutie de parca ceva mare si greu nu sta fix la locul lui, care-o fi el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa fie asta dar, o spun ca Stan patitu`, placutele de frana se miscau in lacas; asta probabil datorita arcurilor care le fixeaza. Poate ar fi de verificat si asta!?

Modificat de xxleeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un zgomot mult mai puternic decat pot face placutele de frana. La o intalnire te invit la o plimbare poate iti dai seama k eu nu am nici o sansa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la epava mea facea zgomot in mers, din 2 motive: intii era un pivot, si placutele erau prea uzate si jucau in etrier, .. dar asta in mers pe gropi.

la super nova de noua am avut eu asa o problema, si s-a dovedit ca era suportul de motor nestrins bine, nu facea decit cind plecam cu a1a, si mai sportiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Eu sper sa nu fie de la volant ca nu am 10 milioane sau mai mult, totusi parca daca era de la volant se simtea in volan. Dar in volan nu se simte zbangul nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

pai nu se aude in curbe... numai la plecare de pe loc, eu cred ca ceva e nestrans acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu se aude nimic in curbe. Si am tras de ea sa vad daca se aude ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se auzeau pocnituri atat la plecarea de pe loc, dar mai ales la denivelari. Am schimbat bucsele de la bascule(2x25RON) si tamponul din fata de la motor(e unul mare...120RON) si acum a ramas pocnitura de la plecarea de pe loc. Mecanicul meu zice ca ar fi rulmentii si flansele din capul telescoapelor, dar nu sunt sigur.

Daca aflati ceva sigur, puneti aici!

Modificat de dumiflorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunteti singurii, si la mine se aude o pocnitura de sub masina numai cand plec de pe loc in marsarier (nu intotdeauna, ci rar). Am fost cu ea la service si au verificat-o amanuntit dar pt ca pe timpul cat a stat la ei nu s-a auzit acel zgomot nu au stiut ce sa zica. Eu suspectez ceva in legatura cu frana de mana deoarece atat timp cat nu am tras frana de mana nu am auzit zgomotul ci numai cand o aveam trasa.

Modificat de Udo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca cel mai bine strangem toate banuielile, adunam toate masinile cu aceasta problema si vedem ce se potriveste la fiecare. :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb
La mine se auzeau pocnituri atat la plecarea de pe loc, dar mai ales la denivelari. Am schimbat bucsele de la bascule(2x25RON) si tamponul din fata de la motor(e unul mare...120RON) si acum a ramas pocnitura de la plecarea de pe loc. Mecanicul meu zice ca ar fi rulmentii si flansele din capul telescoapelor, dar nu sunt sigur.

Daca aflati ceva sigur, puneti aici!

A fost grea operatia de schimbare a tamponului de la motor? Ce simptome avea inainte sa il schimbi? Trepida caroseria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ESP? Si se intampla cand e gheata sau zapada/lapovita?

Si mie imi face la fel dar numai in conditiile de mai sus. La mine e de la ESP (franeaza roata), viteza e foarte mica iar ABS ul intervine si face pocnitura (caraitul) pe care o(il) stim toti.

Se intampla numai la plecarea de pe loc (cand viteza e foarte mica ca sa poata intra ABSul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbarea tamponului e fost partea cea mai usoara.

Daca aveam o ranga o rezolvam si singur. Sper ca vorbim despre acelasi tampon de motor(cel mare din fata de la radiator, e patratos). Este prins in traversa cu doua suruburi(te bagi sub masina sa le desfaci piulitele), iar deasupra are un singur surub(e la vedere). Ridici motorul un pic cu ranga si il montezi pe cel nou.

Am facut aceasta operatiune deoarece la plecarea brusca de pe loc, dar si la frana de motor, simteam cum se misca motorul+zgomot. Tamponul era rupt intradevar, asa cum ma asteptam.

Cel nou este hidraulic, dar tare ma indoiesc, ca nu va duce cat cel original(250.000km)

Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai nevoie de ranga, daca esti un pic inginer, ridici masina pe cric, si bagi sub motor un butuc de lemn, iar apoi cobori incet cricul, atat cat ai nevoie, si nu mai trebuie sa te chinuisa tii de ranga. In felul acesta, in loc de 2 persoane, e nevoie numai de una la inlocuirea tamponului (metoda probata de subsemnatul pe un golf II.)

Bafta si atentie cat cobori cricul dupa ce bagi butucul sub motor, asta ca sa nu inlocuiesti mai multe tampoane :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!