Jump to content

Activare DRL pe golf/bora?


PHPCore
 Share

Postare recomandată

Am gasit azi un clip in care arata cum sa dezactivezi drl din farbirca la golf, nu stiam ca unele golfuri 4 au drl din fabrica, stie cineva cum se poate activa functia de DRL daca nu e activata?

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai gresit videoclipul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, am pus clipul cel bun acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca doar pe modelele din SUA este aceasta optiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe norvegia, scandinavia, etc. Trebuie trase 2 fire de la comutatorul de lumini .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aprinde numai faza lunga la 30% intensitate daca nu ma insel :) exista si module aftermarket care se monteaza pe firele catre far.. cu temporizator.. adica nu se aprind imediat ce pornesti masina, ci dupa 10 secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PE OEM se aprinde atat pozitia cat si faza scurta la putere maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aprinde numai faza lunga la 30% intensitate daca nu ma insel

Asta doar la Audi unde faza lunga e alimentata printr0-un rezistor de putere si ceva relee. Sau poti face tu un montaj sa aprinzi becurile partial.

In rest poti aprinde orice la intensitate maxima pozitie/proiectoare/faza scurta etc prin tragerea de unu, doua, sau mai multe fire. Depinde ce si cum legi.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se incumeta nimeni sa ne arate ce fire trebuie trase? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, dar ati cautat si voi despre cum se anuleaza DRL? si astfel faceti operatiunea inversa.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut eu pe o fabia la punerea contactului pe ultima treapta se aprindea faza scurta si pozitile,se stingeu la actionarea demarorului dupa care se reaprindeau si ramaneau aprinse pana la oprirea motorului.avantajul era ca nu mai duceam grija aprinderi farurilor in rest nimic.in modulul de comanda a farurilor avea o punte intre 2 pini am inteles ca se poate face si la golf.dupa ceva rasfoire pe net puntea se face inre pinul 3 si 6 sau 3 si 7 nu stiu exact ca sunt mai multe pareri

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VWVortex spune ca intre 3 si 4 se face o punte, voi incerca si eu asta maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa ne spui si noua daca merge.

Ca sunt si eu interesat

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se face punte atunci poti lega faza scurta/pozitii dar NU PROIECTOARELE . In cazul in care se leaga proiectoarele prin punte in blocul de lumini, alimentezi proiectoarele direct fara siguranta, si in caz de ceva , lucruri nasoale se pot intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe tutorialelogan.ro este prezentat un clip cum se activeaza drl pe logan, trebuie un modul cumparat si legat direct pe baterie si pe plusul firelor de la faza scurta si lunga la farul din stanga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@PHPcore: DRL din fabrica pentru Bora (probabil si pentru Golf) pentru SUA aprinde faza scurta la intensitate normala odata cu pornirea motorului. Responsabila este conexiunea la pinul 3 din blocul de lumini (TFL) a fazei scurte. In film spune sa se indoaie acel pin sa nu mai faca contact cu papucul din mufa blocului. Deci, daca vrei sa ai faza scurta aprinsa la punearea contactului, trebuie sa faci legatura intre pinii 3 si 7 (pinul pentru faza scurta). Depinde de tine cum faci acest lucru...

Mai jos sunt sunt conexiunile pentru un passat cred, dar din ce am verificat eu, se potrivesc cu Bora mea.

Swicth connector pins connect to the following:

1 = Xz - switched with ignition

2 = Xr - power from Load Reduction Relay for Fog Light and Fog Light Indicator (receives power when switch is in P3)

3 = TFL - to Daytime Running Lights on later B5s when switch is in P1 (off)

4 = 56 - to Headlight Dimmer/Flasher Switch and if applicable, headlight washer

5 = 56D - to Daytime Running Lights when switch is in P2 (parking lights)

6 = B - to Daytime Running Lights on B5.5s when switch is in P1 (off) (N/C in B5s)

7 = 56* - to Headlights when switch is on P3 (headlights on)

8 = NL - to Fog Light

9 = NSL - N/C - for rear fogs

10 = 31 - ground for led's in switch

11 = SRA - N/C

12 = no connection inside switch

13 = 58L - N/C

14 = 58R - to parking lights/side markers/rear license plate/tail lights/dash

15 = 30 - constant battery +

16 = 58 - to Instrument Panel Light Dimmer Switch

17 = 58d - dimmed illumination in for lights in switch.

De la acelasi pin 3, poti lega un DRL cu LED-uri de pus in bara sau altceva.... Cand schimbi pozitia blocului din poz "0", pinul nu mai este alimentat.

Toate lucrurile astea le-am aflat tot de aici de pe forum...

@theoane: varianta cu modul eu o consider mult mai interesanta daca vrei sa folosesti numai becurile existente ale masinii. Dar spre deosebire de legaturile folosite de ei, eu as face conexiunea de mai sus prin modul, ca sa aprinda becurile farurilor (si numai acele becuri, fara pozitii fata, spate, bord) la intensitate redusa pentru consum mai mic, protectia becurilor.

Daca gresesc, corectati-ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre 3 si 4 nu merge facut la mine deoarece nu am nimic in pozitia 4, care conform lui Dragosvm este Headlight Dimmer/Flasher Switch and if applicable, headlight washer ceea ce eu nu am, dar voi incerca intre 3 si 7 mai pe seara deoarece este prea greu la 36 grade Celsius.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o corectare, nu am nimic la pinul 3, oare mai exista o alta modalitate de a faceDRL fara modul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu ai la 3 ? Nu ai pin in mufa de la blocul de lumini sau inufa de pe instalatie ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mufa instalatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa si trebuie,la un pin ai fir in mufa instalatiei iar la altul nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sa leg 7 de la instalatie cu 3 de la comutator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca nu ai 3. Daca aveai pin, aveai si Drl. Leaga cum au spus colgii mai sus si este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stupid me,

Am facut strap intre 3 si 7 in mufa comutatorului de lumini (l-am desfacut si am facut conexiunea prin interior,nu se vede nimic pe afara) si functioneaza. Trebuie sa spun ca ar fi fost mai bine daca se aprindeau la 3 secunde dupa pornirea motorului pentru a evita consumul de curent direct din baterie, dar si asa este super ca nu mai trebuie sa pun mana pe comutator (acum trebuie sa ma dezvat sa mai aprind farurile)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!