Jump to content

Passat B6 Variant 2.0TDI Common-rail

Toni.

Postare recomandată

Salut,

Cred ca a venit vremea sa imi prezint si eu "monstruletul" achizitionat acum o luna si jumatate (second-hand, adus din Germania). Mentionez ca este prima masina pe care o am (tocmai ce am implinit 20 de ani), deci sunt incepator, am carnet de aproximativ un an, dar nu am condus aproape deloc inainte de a achizitiona masina. Nu prea am vrut Variant, dar asta se incadra in bugetul meu (am vrut o masina cu multe dotari).

Passat Variant 2.0TDI (140 CP) Common-Rail, Comfortline, 03.2009, 86.200 Km

- Comenzi pe volan

- Geamuri electrice

- Parbriz incalzit

- Faruri Bi-Xenon + Functie cornering + instalatie de spalare a lor

- Trapa

- Oglinzi incalzite & heliomate

- Oglinda retrovizoare cu efect antiorbire

- Geamuri si luneta spate verzui (din fabrica)

- Perdelute geamuri spate

- Tempomat

- Pachet crom exterior

- Volan si schimbator din piele

- Comenzi pe volan

- Dublu Climatronic

- Scaune incalzite fata

- Interior gri (am pus huse facute la comanda, se murdarea repede interiorul)

- Maxidot

- Navigatie RNS 510

- Senzori parcare fata-spata

- Park-Assist (nu stiu sigur daca asa se numeste, masina se parcheaza singura)

- Camera masarier

- Senzori ploaie & lumini

- Auto-Hold

- Echipare Bluetooth + Echipare telefon

- Jante Autec Ehos Black 16" (Au fost cumparate ulterior de mine)

S-ar putea sa fi uitat ceva, daca imi mai amintesc maia daug ulterior. Dupa ce am achizitionat masina am schimbat distributia, toate filtrele + ulei motor si cutie de viteze, de asemenea placutele si discurile de frana pe fata (asta a fost primul lucru care am zis ca il fac cand o sa achitizionez o masina second-hand, ca sa fiu sigur ca totul este ok).

1.JPG2.JPG

3.JPG5.JPG

6.JPG7.jpg

9.jpg10.jpg

11.jpg12.jpg

13.jpg14.jpg

15.jpg

Link către comentariu