Jump to content

Motor Euro 4


Ignition
 Share

Postare recomandată

Hello all !

In documentatie masina din semnatura figureaza cu motor Euro 4, acelasi motor (putere, capaciatate, e.t.c.) se afla si pe Skoda unde figureaza ca Euro 3.

De la diferite persoane am aflat ca este special pus ca sa fie in conf. cu regulile mai stricte de afara...

Problema mea:

La multe statii de alimentare nu gasesc motorina Euro 4. La OMV are Euro 3 si 5, ultima fiind mult mai scumpa :offtopic:

In schimb toate par sa aiba Euro 3.

Daca as alimenta cu Euro 3 ce probleme ar putea sa apara ?

Sunt printre voi persoane in situatia mea care folosesc Euro 3 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am pus niciodata Euro 5 ...

Am mers cu motorina de la MOL, Tempo Plus (Evo nu am incercat inca), si ocazional cu petrom.

Pana acum nu am avut probleme (17.000 km mers repejor - in jur de 3000 RPM).

Teoretic cel putin continutul mai mare de sulf ar dauna motoarelor Euro 4, dar practic nu stiu ... poate intervin si cei care se pricep ... si sunt destui, mai ai rabdare. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu poti folosi, dar viata catalizatorului va scadea drastic, iar posibilitatea aprinderii unor martori pe bord (check engine) este foaaaarte mare. Nu mai spun ca emisiile de gaze nu se vor mai incadra in limitele pentru Euro 4, si s-ar putea ca nici ITP-ul sa nu-l mai treci din aceasta cauza. Si problema este ca daca vrei sa te mai incadrezi in limite vei ajunge sa schimbi catalizatorul. Si nu cred ca e prea ieftin. De la 2000 RON in sus, in fct de model.

Decizia e numai a ta.

Eu daca mi-as fi luat E4, nu-i bagam combustibili decat E4 sau mai mult. Cum eu am E3, iti spun sincer ca nu prea a vazut decat E4 si E5 combustibil. Doar sa raman fara motorina prin tara pe undeva si sa fiu nevoit sa bag E3, altfel ..... nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Horgarban pune punctul pe i, stiu ca asa este teoretic, dar ...

In cazul meu nu am gasit motorina Euro 4 cand am luat motorul respectiv si m-am ghidat dupa sfaturile dealerului VW care mi-a spus acum un an si mi-a confirmat si asta toamna ca ar fi mai buna motorina de la MOL care ar fi un fel de Euro 3 ameliorat (?).

Nu mi-o luati in nume de rau dar acum, dupa cate am citit, as mai avea o nelamurire eu, daca Ignition s-a lamurit, si ma refer la motorina Euro 4.

La ce statii se gaseste si care sunt denumirile ei comerciale ?

Iar despre Euro 5 am in continuare foarte mari indoieli ca in Ro e mai mult decat un nume si un pret, mai ales ca tarile europene nu au cazut inca de acord definitiv asupra standardului.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri ... in speranta ca voi putea alimenta si eu cat mai aproape de indicatiile fabricantului. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stii, daca dealerul imi da scris ca nu am probleme de absolut nici un fel cu emisiile, si catalizatorul, pe toata durata de functionare a masinii, bag fara grija si E1. Dar daca nu imi da scris asa ceva, respect ce a scris producatorul. Nu a pus degeaba niste limite si niste norme minime.

Si pana la urma eu caut ce e mai bun pt masina mea, chiar daca e mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EXACT asta am dorit si doresc si eu "Si pana la urma eu caut ce e mai bun pt masina mea, chiar daca e mai scump."

Nu contest o litera din ce afirmi, dar poate ma lamuresti putin cu nedumeririle mele vis a vis de E4 si E5, daca se poate desigur. Nu vreau sa deranjez sau sa presez pe nimeni.

... si intrebarea despre E5 e aproape retorica fiindca relmente nu cred ca exista ... dar tot retoric: exista E4 ? :blink:

Last edit: Acum vad postul 48 de pe topicul "NEW Motorina: de care, de unde, de ce". Multumesc horgarban.

Parca sunt niste neconcordante privind exprimarea continutului de sulf, de exemplu la Mol ... creste neincrederea mea ...

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este motorina poti sa stai linistit ca masina nu pateste nimic cu nici un fel de motorina.

Singurul lucru care poate fi afectat e catalizatorul si nu e neaparat nevoie sa il schimbi ca doar suntem in romania si se gasesc solutii :Driver:

Poti sa pui cu incredere eu personal am vorbit la mai multe reprezentate si mi-au zis toti la fel.

In schimb atentie pt cei care au motoare pe benzina...E problema cu catalizatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceiasi reactie au avut diversi mecanici sau conducatori..... mai exact impartite :Driver:

Unii zic ca nu pateste nimic.... alti ca se strica catalizatorul.

Mai sunt si altii care folosesc motorina E3 la motor E4 ?

Daca da la cat timp ati schimbat catalizatorul din aceasta cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iertata sa imi fie indrazneala, insa nu inteleg aceasta discutie. daca motorul este E4, DE CE sa pui E3 !!!? asa este motorul, trebuie sa te conformezi. nici nu are rost sa mai cauti vreo explicatie, ai motor ce respecta norma de poluare X, pai pe aia o respecti (macar)

acum haideti sa fim seriosi. oferta de motorina E4 si E5 este generoasa: eu stiu de Rompetrol, Petrom, OMV si MOL. nu poti spune ca nu ai de unde alimenta! iar diferenta de bani intre un plin cu E3 si un plin cu E4 de la ROmpetrol este de 5 lei. zau asa chiar nu inteleg de ce se poarta astfel de discutii

sper sa nu ajungem sa purtam discutii de genul: "daca masina mea este pe motorina, pot baga apa in rezervor !?". rog nu va suparati pe mine, dar ma gandesc la cei care vor da cu ochii peste acest topic si le mai vine vreo idee. cu cartea tehnica n-ai ce negocia: E4 scrie - E4 alimentezi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!