Jump to content

Vreau sa cumpar un Golf 2, la ce trebuie sa fiu atent? [urgent]


mihai0304
 Share

Postare recomandată

Salutari. S-a intamplat foarte repede, nici eu "nu stiu" cum, dar astazi ma duc sa vad un Golf 2, 2usi, 1.6D [sau TD, sper, nu mi-a fost specificat] din 1990. Ca dotari, geamuri electrice, servodirectie si clima manuala [nefunctionala, proprietarul spune calipseste doar un furtun], ITP valabil, asigurare nu. Mai stiu ca motorul a fost refacut acum cativa ani iar anul trecut a primit un ambreiaj nou, bujii si instalatie electrica. Nu mananca ulei, consuma bine [fiecare isi lauda marfa]. Masina este necirculata... nu stiu de cat timp. Puncte de reugina pe caroserie, bara fata si spate arata mai nasol [nu am primit decat niste poze vechi din lipsa de ceva recent, poze in care masina arata ffff bine].

Rugamintea mea la voi:

La ce trebuie sa fiu foarte atent?

Ce trebuie sa verific?

Ce nu trebuie sa trec cu vederea sau sa uit?

Multumesc anticipat, raman dator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai indicat ar fi sa postezi pozele... la o masina de vechimea asta sunt mult prea multe lucruri la care sa acorzi atentie sporita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01052007_004.jpg

01052007_005.jpg

01052007_006.jpg

01052007_009.jpg

01052007_011.jpg

Masina asa arata acum 4-5 ani. Tipul nu avea poze recente si daca tot e din Bucuresti, am zis sa dau o fuga azi sa o vad. In descriere totul suna bine, sa vedem si in realitate.

Modificat de mihai0304
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa acorzi mare atentie detaliului cum ca a stat ceva timp ca nu nu a circulat cu ea.Sa te uiti bine pe la furtune, la cauciucuri etc ca e mai bine sa iei o masina care are rulaj decat una care sta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta sunt constient, ma refeream la probleme mai "grave". Rugina in zona x, motor cu problema y...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow, arata super bine :).

Vad si eu cum ar arata al meu cu barile vopsite :D.

In primul rand uita-te la tabla peste tot pe unde poti, nu exagerez, uita-te cum se aliniaza toate elementele, daca e dreapta, busita, revopsiri etc.

Sub barile late pot sa se ascunda defecte, rugina, reparatii prost-facute, baga-te sub ea atat cat poti macar si uita-te la praguri, lonjeroane, suportii de cric, oalele amortizoarelor..

De motor nu stiu ce sa-ti zic, n-am diesel.

Oricum daca e din 1990 nu ar trebui sa aiba probleme la tabla, DOAR daca a fost lovita.

Succes.

Modificat de ment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care-i pretul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan nu stiu exact, undeva pe la 4000Ron [2/3 lichiditati si restul "in natura"].

Sper sa nu ma entuziasmez cum am facut cand mi-am cumparat vechea masina ci sa verific fiecare particica.

Modificat de mihai0304
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosti proprietarul? Zic asta pentru ca din cate stiu un membru a dat masina "furata" aici pe forum. Zicea ca a fost furata intr-o dimineata din fata blocului. Asa ca mare atentie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu il cunosc. Fix masina asta? Oricum, am sa verific seriile, deci tre sa aibe si acte la ea...

Imi poate spune cineva unde gasesc seria de pe caroserie si cea de pe motor? Nu am pus mana niciodata pe un Golf, chair daca imi doresc unu foarte mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca la o masina asa de veche, marea pbma ce trebuie sa o ai in vedere e rugina. Si una e sa iti fie ruginit un colt de usa, alta e sa ai rugina la oalele telescoapelor, praguri, si alte elemente mai greu de remediat.

La golfuri seria de caroserie ar trebui sa fie fie in compartimentul motor pe una dintre oale, fie pe plasticul ce vine sub stergatoare sa fie o fereastra de plastic unde sa fie seria de caroserie.

Seria de motor trebuie sa fie stantata pe acesta, insa doar cei ce au avut golf2 diesel poate isi mai amintesc exact unde.

Nu stiu daca o fi la fel, insa la mine la golf 4 e stantata in partea dreapta a blocului ( stanga ta cum te uiti la compartimentul motor) undeva pe la mijlocul blocului.

Sau e posibil sa fie o tablita nituita de motor. Un coleg ce a avut golf 2 poate ne va lamuri la acest aspect.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe oala e doar la golf 1 si ala numai inainte de 1980.

Pe motor e comun locul si anume: post-17896-0-25434400-1339163984_thumb.j

La caroserie cauti aici: post-17896-0-29574600-1339164009_thumb.j

Trebuie sa iei tot plasticul acela sa te uiti atent daca nu a fost resudata fusta respectiva cu seria, ca aia nu prea se poate ascunde cu costuri mici. E mult de lucru ca sa fie de finete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. Plec acum sa vad masina, sper sa fie totu ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunosti proprietarul? Zic asta pentru ca din cate stiu un membru a dat masina "furata" aici pe forum. Zicea ca a fost furata intr-o dimineata din fata blocului. Asa ca mare atentie!

Nu cred ca e vorba de aceiasi masina sunt cateva detalii diferite... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. Plec acum sa vad masina, sper sa fie totu ok.

Masina in poze arata foarte bine si pretul e destul de ok...ce ai gasit la fata locului? :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Cypro aia era masina de care imi aminteam... semanau si nu mai imi aminteam toate detaliile despre ea. Scuze mihai ca ti-am dat batai de cap. Am facut o confuzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am ajuns acasa.

Pozele am mentionat ca sunt mai vechi, masina nu este gri, cel putin eu o vad gri in poze, este un verde deschis [in talon scrie verde metalizat].

Rugina, usa din dreapta, doar coltul de jos, partea in care se prinde in balamale, nu foarte rau, nu foarte mult. In rest, mai este zgariata, dar nu indoita, praguri ok, sub masina ok...

Bube:

-pe loc scartaie nasol de tot cureaua de la servodirectie, cica uneori scuipa din bidon lichid [cred ca trebuie schimbat si uleiul];

-aerul nu este functional [cica un furtun nu etanseaza bine si pierde freon];

-schimbat filtru ulei si filtru aer;

-cablu frana de mana;

-bara spate crapata in 2, prinsa cu sarma;

-cred ca timonerie este dusa, nu intra in a 5-a, cel putin mie nu mi-a intrat si in loc de viteza 1 intra in marsarier, trebuie sa am grija cand o potrivesc [cica este o "ceva" de plastic cu 2 "bile" la capete, nu ma pricep prae bine];

-melcul de la kilometraj cred ca este dus, urca greu acul si nr de km se inregistreaza prost;

-polita spate originala gaurita pt 4 boxe, pusa palsa, ceva foarte hidos;

-farurile lumineaza cam prost, slab;

-gemurile electrice functioneaza cam greu;

-2 chei, una face ceva, cealalta altceva;

-manere de usa in stil G3, stanga se deschide cam greu;

-nu mai are 4 faruri;

Plusuri:

-buzunare pt usi f sexxy, ceva cu usite, nu am mai vazut [eu nu am mai vazut], sertar cu usa sub volan [interesant si ala];

-tabla este f ok din punctul meu de vedere;

-frane ok;

-interior ok;

-ambreiaj, bujii, electrica schimbate,distributie;

-motorul refacut acum 3 ani?;

-geamuri tenta verde;

-2 seturi de roti, iarna/vara;

-cutie 5 trepte de TD [masina nu are turbo];

Problema mea este ca toate finantele se duc pe masina, trebuie sa fac rost de bani pt asigurare, autentificare si acte :(((

Seria caroserie este ok, seria motor nu am vazut-o, am si uitat unde trebuia sa ma uit exact dar a spus omul ca merge cu mine la autentificare.

Ma descurajeaza rau de tot asigurarea, 900 ron pe an la asirom? :o Acum 3 sferturi de an am platit 130 pe 6 luni pentru o dacie... [sau fac contract de vanzare cumparare, o trec la financiar la mine si o tin in fata blocului pana cand fac rost de bani :| ].

Modificat de mihai0304
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o treci la financiar faci asigurare in vederea inmatricularii si drumuri bune cu masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am ajuns acasa.

Pozele am mentionat ca sunt mai vechi, masina nu este gri, cel putin eu o vad gri in poze, este un verde deschis [in talon scrie verde metalizat].

Rugina, usa din dreapta, doar coltul de jos, partea in care se prinde in balamale, nu foarte rau, nu foarte mult. In rest, mai este zgariata, dar nu indoita, praguri ok, sub masina ok...

Bube:

-pe loc scartaie nasol de tot cureaua de la servodirectie, cica uneori scuipa din bidon lichid [cred ca trebuie schimbat si uleiul];

-aerul nu este functional [cica un furtun nu etanseaza bine si pierde freon];

-schimbat filtru ulei si filtru aer;

-cablu frana de mana;

-bara spate crapata in 2, prinsa cu sarma;

-cred ca timonerie este dusa, nu intra in a 5-a, cel putin mie nu mi-a intrat si in loc de viteza 1 intra in marsarier, trebuie sa am grija cand o potrivesc [cica este o "ceva" de plastic cu 2 "bile" la capete, nu ma pricep prae bine];

-melcul de la kilometraj cred ca este dus, urca greu acul si nr de km se inregistreaza prost;

-polita spate originala gaurita pt 4 boxe, pusa palsa, ceva foarte hidos;

-farurile lumineaza cam prost, slab;

-gemurile electrice functioneaza cam greu;

-2 chei, una face ceva, cealalta altceva;

-manere de usa in stil G3, stanga se deschide cam greu;

-nu mai are 4 faruri;

Plusuri:

-buzunare pt usi f sexxy, ceva cu usite, nu am mai vazut [eu nu am mai vazut], sertar cu usa sub volan [interesant si ala];

-tabla este f ok din punctul meu de vedere;

-frane ok;

-interior ok;

-ambreiaj, bujii, electrica schimbate,distributie;

-motorul refacut acum 3 ani?;

-geamuri tenta verde;

-2 seturi de roti, iarna/vara;

-cutie 5 trepte de TD [masina nu are turbo];

Problema mea este ca toate finantele se duc pe masina, trebuie sa fac rost de bani pt asigurare, autentificare si acte :(((

Seria caroserie este ok, seria motor nu am vazut-o, am si uitat unde trebuia sa ma uit exact dar a spus omul ca merge cu mine la autentificare.

Ma descurajeaza rau de tot asigurarea, 900 ron pe an la asirom? :o Acum 3 sferturi de an am platit 130 pe 6 luni pentru o dacie... [sau fac contract de vanzare cumparare, o trec la financiar la mine si o tin in fata blocului pana cand fac rost de bani :| ].

Bafta multa!

Nu are cum sa fie asigurarea asa mult,eu tot 1.6 am si am platit 213 ron luna trecuta,gasesti si mai ieftin (Carpatica,dar nu o recomand)!

Din ce zici tu nu sunt multe probleme care se rezolva destul de usor,banuiesc ca te-ai uitat si pe dedesupt de rugina si la fusta spate (bara lata poate ascunde rugina la fusta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca tabla e un mare plus, eu cred ca acest lucru acopera toate minusurile. Ce spui tu de bube, se rezolva usor si cu bani relativ putini. Buba era tabla daca nu era buna. Lonjeroanele le-ai verificat? Sub baterie? :D

Bafta in alegerea masinii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rugina apare la oala telescopului din partea dreapta, din dreptul rezervorului, da mocheta din portbagaj deoparte si vezi. Farurile de g2 de obicei lumineaza prost, asa-i modelu'. Asigurarea nu are cum sa fie mai mult de 5-600 lei/an. Eu am avut 2 accidente din vina mea si era 550 lei asigurarea, impozitul e 64 lei. Cureaua de servo costa 18-20 lei contitech, vezi numai sa o rpobezi mediat dupa ce o cumperi, multi fac adaptari pe acolo si nu se potrivesc..la mine mergea curea de matiz:)))

Bara spate se gaseste relativ usor si costa cam 100 lei, cea fata e problema. Polita portbagaj gasesti cu 80-100 lei in stare foarte buna (aici te pot ajuta eu).

Daca a stat mult timp e normal ca unele repere sa se mai degradeze, geamurile sa merga mai greu, etc

Bafta si te asteptam cu topicul de prezentare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi plac mult geamurile colorate dar din pacate cel din dreapta are un patrat zgariat pe el cu bujia. Am uitat sa ma uit de rugina sub baterie si in spatele barii. Sincer, in afara zgarieturilor prezente mai peste tot, rugina nu avea [exceptand coltul usii], pragurile intregi si solide, aripi la fel, haion intreg, doar aripa stanga spate a fost atinsa putin si revopsita [se vede].

Am uitat, la bube mai adaug faptul ca ii curge putin ulei pe la sub capacul culbutorilor [motorul isi pierduse compresia si a fost refacut acum 3 ani, din care 1 an jumate s-a mers, 1 an mai rar si jumate a stat, sper sa nu fie mare problema pt ca momentan duc lipsa toatala de bani pentreu reparatii capitale... si nu mai primesc nici bursa de la facultate :)) ].

Oricum, multumesc pentru urarile de bine, cred ca luni facem actele si revin cu un topic separat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rugina apare la oala telescopului din partea dreapta, din dreptul rezervorului, da mocheta din portbagaj deoparte si vezi. Farurile de g2 de obicei lumineaza prost, asa-i modelu'. Asigurarea nu are cum sa fie mai mult de 5-600 lei/an. Eu am avut 2 accidente din vina mea si era 550 lei asigurarea, impozitul e 64 lei. Cureaua de servo costa 18-20 lei contitech, vezi numai sa o rpobezi mediat dupa ce o cumperi, multi fac adaptari pe acolo si nu se potrivesc..la mine mergea curea de matiz:)))

Bara spate se gaseste relativ usor si costa cam 100 lei, cea fata e problema. Polita portbagaj gasesti cu 80-100 lei in stare foarte buna (aici te pot ajuta eu).

Daca a stat mult timp e normal ca unele repere sa se mai degradeze, geamurile sa merga mai greu, etc

Bafta si te asteptam cu topicul de prezentare!

Legat de asigurare, eu am 22 de ani, tu 29, la tine este mai ieftina decat la mine [chiar daca am carnet de mai mult de 2 ani si nu am nici un accident de la data de 1.01.2011]. Daca trec masina pe numele mamei, deja imi scade de la 550 la 240 pe 6 luni.

Modificat de mihai0304
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: nu e relevanta data de 1.01.2011, eu am un eveniment din 2009 si inca platesc in plus la asigurare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg pretul asta al asigurarii si imi cer scuze de offtopic. Eu plateam pe asigurare pe numele mamei ~200 lei/an, motor 1.6, 72cp. Acum pe vw t3, motor 1.6 d (nu stiu cati kw are), asigurarea e tot cam pe acolo, in jur a 200lei/an facuta tot pe numele mamei. Am avut un accident minor in 2009, dar nu pare a se fi marit valoarea asigurarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!