Jump to content

Bmw seria 1 SH (2009) vs. Golf 6


Cyp88
 Share

Postare recomandată

Salut!

In cautarea unei masini am observat ca seria 1 de la Bmw are cam acelasi pret cu golful 6, comparand motoare si ani.

Sunt mult mai mari costurile de intretinere la seria1 decat la golf?

Pentru Golf ar fi vorba de motorul de 110cp CR, care cu un soft il duci spre 150-160cp, cum au cativa colegi pe forum.

Pentru Bmw 116d (116cp) sau 118d(143cp).

Ambele masini ar fi din 2009 cu euro5

Modificat de Cyp88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As alege 118d,imi place ca e mai stilat un pic decat Golf 6..Intotdeauna Golful 6 mi-a lasat impresia de masina de companie,nu m-am simtit niciodata in largul meu in el pe cand atunci cand te urci intr-un seria 1 tot interiorul parca te invaluie asa...oricum daca iti iei seria 1 sa cauti pe cat posibil unul cu bixenon OEM,mi se pare ca ii schimba foarte mult aspectul in bine si e si foarte util.. Pe de alta parte seria 1,cel putin cel cu care am mai mers eu este foarte rigid si locul in spate pentru persoanele mai inalte este limitat..Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seria1 e un concurent foarte bun pentru golf

dar are o suspensie foarte dura, combinat cu jante originale de 17, se simte fiecare pietricica la rinichi :)

am un vecin care are exact configuratia asta.. fiind 120d

iarna nu putea intra sau iesi dimineata din parcare... el toata ziua trebuia sa-si faca partie.. tractiunea pe spate te omoara daca nu ai un loc de parcare drept

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut 118d (122cp) din 2006 si pot sa iti spun ca e o masina foarte buna. se aseaza mult mai bine decat golful, consuma tot la fel (7-8 mers sportiv), in schimb ce m-a determinat pe mine sa o vand a fost motorizarea (imi doream 120d 163cp) si mersul pe timp de iarna care era un calvar.

Un must have cum zicea un coleg sunt farurile cu bixenon sau xenon macar, cele fara nu au nici macar angeleyes, iar fara angeleyes parca nu e bmw...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu asta iarna la 7 dimineata ma uitam pe geam cum vecinul saracul dadea la lopata ca sa poata iesi din parcare..

eu coboram, ma urcam in masina, si treceam peste nameti :)

din punctul asta de vedere mi-am zis ca nu voi lua niciodata o masina cu tractiune pe spate.. cel putin nu in romania sau alte tari unde iarna e iarna..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila..ninge de 3 ori pe an cate o saptamana..nu mi se pare ca nu m-as putea bucura de o masina 11 luni pe an doar ca se poate intampla sa ninga si sa nu pot iesi din parcare..11 luni dintr-un an o masina cu tractiune spate se conduce mult mai frumos decat orice FWD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai uitat cum a fost in februarie in bucuresti. Ieseam dintre sleauri in bulevard si chiar si cu esp abia pleca masina de pe loc, de la semafor.

Ideea e ca multe persoane au nevoie de masina in fiecare zi. Au nevoie de confort in orice conditii meteo. Posibil si de asta bmw sa fi trecut la tractiune fata pt seria 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E propulsie serie 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil si de asta bmw sa fi trecut la tractiune fata pt seria 1.

BMW nu face nicio masina cu tractiune fata. Nu fac decat RWD sau AWD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar un xi sau xd e senzatie. Eu am mers ceva timp cu BMW 525i, propulsie si a fost ok. Bemerul e dragoste de la prima deplasare: senzatia la apasarea pedalei de acc si sunteul evacuarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...cele fara xenon nu au nici macar angeleyes, iar fara angeleyes parca nu e bmw...

Intr-o vreme m-a apucat si pe mine damblaua si am vrut sa imi cumpar un 120d. Toata ziua eram cu ochii in anunturi, cele care nu aveau Xenon nici macar nu ma uitam la ele.

soila..ninge de 3 ori pe an cate o saptamana..nu mi se pare ca nu m-as putea bucura de o masina 11 luni pe an doar ca se poate intampla sa ninga si sa nu pot iesi din parcare..11 luni dintr-un an o masina cu tractiune spate se conduce mult mai frumos decat orice FWD.

Asa zice si frate-meu (are 120d), si aveti dreptate amandoi. Totusi zapada de iarna asta a tinut destul de mult... cand a umblat cu 120d-ul pe zapada becul de la ESP o lua razna, chiar daca avea masina pneuri de iarna.

La BMW serie 1, nu am vazut pe nici un forum pe care sa se fi facut vreodata retrofit navigatie, cred ca e imposibil sau e nevoie de demontarea completa a bordului, dar la Golf 6 e simplu de instalat un MFD2. +1 Golf

Golf 6 are motor tranversal iar Serie 1 are longitudinal, la faza asta Golful pierde. +1 Serie 1.

Serie 1 are distributie pe lant. +1 BMW

Golful poate fi 4X4, Serie 1 nu se face decat RWD. +1 Golf.

Nu stiu cum are Golful cutia de viteze (cine stie sa posteze), dar BMW 116d, 118d si 120d la 3000rpm in a6-a au 180km/h.

Daca ar fi sa aleg intre 120d si Golf 6 2.0 170 as alege BMW cu ochii inchisi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victoras..ca sa fim mai credibili si sa convingem omu' sa-si ia ce ne place noua si nu ce ii trebuie lui sa punem si un filmulet,nu? :))

E dragoste la prima vedere,ceea la Golf n-o sa gasesti :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-ar placea un 123d dar sint cam rare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va rog sa va uitati prin testele comparative unde noul seria 1 o cam ia de la golf 6 peste tot pe unde il prinde (eu cumpar autobild de 2 ori pe luna si au fost vreo 4 teste intre seria 1 si golf). Nu zic ca seria 1 este o masina rea da nu mai aruncati cu norioi in golf ca totusi suntem pe un forum dedicat marcii VW.

http://www.youtube.com/watch?v=oikXN8HHIac

Modificat de redlife
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e relevant ce spui tu pentru ca cyp88 e interesat de un 118d sau de un golf 2.0tdi,si nu arunca nimeni cu noroi,si Golful are punctele lui forte cum ar fi ca oglinzile au fost altfel desenate a.i sa opuna mai putina rezistenta si sa consume mai putin,parbrizul la motoarele diesel (cel putin asa spun cei de la Top Gear) are o folie intre foile de geam care are scopul de a insonoriza mai bine zgomotul motorului,e mai usor de modificat,probabil ca si consuma mai putin si daca il iei DSG cutia e fenomenala.Asta ca sa vezi ca sunt obiectiv si ca nu arunca cu noroi in nimeni..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar in testul Topgear, este testat un R32, care e AWD.

Doar in configuratia asta Golful iese castigator la comportament, in rest, pe circuit clar BMW cu RWD e castigatoare.

Depinde ce-ti doresti de la o masina. Daca accentul e pus pe sportivitate, clar BMW, cu toate suspensia lui dura,

daca esti familist si doar iti doresti o masina puternica eu inclin balanta spre Golf.

Cumparate de noi, un avantaj pt BMW ar fi intretinerea care e gratuita in limita a 60.000 km daca nu ma insel.

Din punct de vedere al fiabilitatii nu stiu ce sa zic, teoretic BMW ar trebui sa fie umpic mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bmw ramane un bmw, e o marca premium totusi.Consider ca este peste un golf de cand ai deschis portiera pana ce il conduci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp il iei nou, Bmw intradevar e peste Vw, daca il iei second ai sanse mari sa nu fie, eu nu am intalnit Bmw second sa nu fie ,,demolat,, de fostul proprietar, parca innebunesc toti cand conduc masinile astea, toate au jantele ,,patrate,, barile sparte, cauciucuri schimbate la 20.000 km si exemplele pot continua. Asta e doar o parere subiectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 6 are motor tranversal iar Serie 1 are longitudinal, la faza asta Golful pierde. +1 Serie 1.

Si de ce ar conta asta in alegerea unei masini, in cazul de fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capone ce afirmi tu cred ca se intalneste la ''ursuleti'' si ''pisici'' .

Jante patrate poti avea la orice marca,gratie drumurilor noastre de 2bani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca BMW nu mai este ce a fost odata, ganditi-va ca pe noua serie 1 au pus motor de Peugeot ceea ce il trage mult in jos in toate testele comparative. De ce daca este mai bun BMW seria 1 iese pe locul doi sau chiar 3 dupa Ford Focus? Ok are o dinamica de exceptie da cati dintre voi conduceti masina la limita ca sa puteti face adevarata diferenta intre dinamica unui Golf si cea a seriei 1? Legat de interior eu consider ca interiorul golfului este mult peste cel al seriei 1 din toate punctele de vedere.

Nu cred ca cyp88 e interesat ca Golful face suta in 8 secunde si BMW in 7,5 . E chiestie de gusturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu!!!chiar nu ma rezum doar la modele de 15-20 ani, in juru meu am multi cunoscuti cu modele de maxim 3-5 ani, unici proprietari. Am si tangente cu service care repara jante strambe, si daca e sa ii intrebi cei mai multi clienti sunt posesori de Bmw. In fine, deviem, parerea mea ramane ca romanu+bmw nu e o afacere buna. Ca sa cumperi un Bmw second trebuie sa incerci sa cunosti cat mai bine proprietarul (neaparat sa fie unicul proprietar).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca BMW nu mai este ce a fost odata, ganditi-va ca pe noua serie 1 au pus motor de Peugeot ceea ce il trage mult in jos in toate testele comparative. De ce daca este mai bun BMW seria 1 iese pe locul doi sau chiar 3 dupa Ford Focus? Ok are o dinamica de exceptie da cati dintre voi conduceti masina la limita ca sa puteti face adevarata diferenta intre dinamica unui Golf si cea a seriei 1? Legat de interior eu consider ca interiorul golfului este mult peste cel al seriei 1 din toate punctele de vedere.

Nu cred ca cyp88 e interesat ca Golful face suta in 8 secunde si BMW in 7,5 . E chiestie de gusturi.

Seria 1 nici nu apare in teste impotriva Golfului sau Focusului. Unde apare, ori e aberant, ori se bate cu modelele de varf ale respectivelor. (ST, GTI, R, etc)

Oricum nu e vorba de condus la limita, diferenta dintre tractiune si propulsie se simte si la un mers normal.

Cred ca versusul se rezuma la preferintele fiecaruia in ceea ce priveste tractiune vs propulsie si de o slabiciune pentru o anumita marca/imagine.

In rest nu e mare lucru, fiecare masina merge cum ar trebui sa mearga, fara lucruri de genul "motor de peugeot" si "interiorul ala e mai bun".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are dreptate Paul.. Daca ar fi un test cu ST,GTI,R impotriva a Seria 1 M cred ca va imaginati cum ar inclina balanta..dar ma repet,nu despre asta e vorba,nu asta isi doreste initiatorul topicului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!