Jump to content

PowerBox Passat B6


vasilesatumare
 Share

Postare recomandată

vasilesatumare

Buna seara,

am o intrebare celor care au deja montat un powerbox (tuningbox) pe Passatul lor.

In urma cu o saptamana am cumparat de la http://power-tuning.ro/ un powerbox pentru Passatul meu, motor 2.0 dti 140 cp BMP 2006, lau si montat la service, l-au reglat totul functiona foarte bine, se simte diferenta de putere foarte mult, consum mai mic...

totul mergea foarte bine dar dupa vro 4-5 km, am simtit dintr-o data ca motorul parca sa intrerupt (sacadat) pentru o secunda.

schimband viteza din I-a in a II-a accelerand peste 2000 rpm pentru o secunda sa sacadat din nou si dupa accea mergea mai departe fara intreruperi. de atunci am umblat cu ea in jur de 2000KM si mai face din cand in cand. Am sunat la service si mi-au raspuns sa comut potentiometrul mai sus sau mai jos, reglajul fiind din fabrica pe 5 (min 0, max 10). Dupa cateva incercari am observat ca indiferent de setare se sacadeaza din cand in cand.

Azi am sunat la reprezentanta si i-am relatat problemele intampinate, mi-au promis ca vor suna in germania si vor reveni cu solutia.

A mai patit cineva astfel?

Va multumesc anticipat pentru orice ajutor,

cu stima Vasile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian_90tud

:| Tu ai dat atatia bani cat scrie pe site pentru un powerbox cand puteai sa schimbi softul mult mai ieftin si fara astfel de probleme?

Powerboxurile sunt niste tampenii. Fara powerbox nu face? Poate e din alta cauza.

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasilesatumare

apoi da, am dap bani cunoscand doar aceasta metoda de upgrade la motor care se poate oricand seta la setarile initiale.

fara powerbox nu face, merge trasnet:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian_90tud

Inseamna ca e prost facut powerbox-ul. Vorbeste cu cei de acolo sa iti rezolve problema, ca presupun ca ai garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic "Toţi Clienţii beneficiază de garanţia returnării banilor, în caz că nu sunt mulţumit cu produsul / produsele cumpărate."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cit ai dat pe dispozitivul ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Parerea mea este sa te duci si sa-ti iei banii inapoi, dupa care vorbesti cu D-nul Voinea administratorul VWFORUM si faci la el o remapare.

Iar a doua chestie care mi se pare ciudata daca va uitati la poza asta :

post-20331-0-40946200-1339052647_thumb.j

veti observa ca ei spun acolo ca exista pe Passat motorul 2.0 DUBLU TURBO de 150 KW (204 CP) .

Eu din ce stiu acest motor DUBLU TURBO nu e pus decat pe Amarok (180 CP) / T5 (180 CP) / Crafter (163 CP), acum dativa si voi seama cat de afoni si ce panarame sunt atat acele powerboxuri cit si cei care le vand .

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arunca "CHESTIA" aia careia tu ii zici tuning ...

Du-te si ia-ti banii inapoi. Trebuia sa te interesezi macar putin despre aceste device-uri, sunt de o performanta indoielnica. Nici un tuning la motor nu se face "la gramada" ci personalizat dupa analizarea performantelor actuale ale masinii. Baietii aia au cate 1 powerbox pentru un tip de motor, e ca si cand te duci la piata si cumperi castraveti.

Recupereaza-ti banii si du-te la Voinea (cum spunea un coleg de mai sus) daca vrei cevca serios.

"Mai nou s-a adeverit, că şi pedalele de acceleraţie sunt prostite de fabricanţi!

După ce ai apăsat, trece un timp până când maşina începe să accelereze.

De ce? Ca fabricantul să poate monta opţional la unele modele buton Sport!

Optimizează pedala de acceleraţie şi demarajul cu Sprint Booster!

În partea stângă, în mijlocul maşinuţelor desenate găseşti o pedală desenată,

acolo poţi identifica maşina ta." (extras de pe situl mentionat de initiatorul topicului)

Astia is de-a dereptul pur si simplu !!! auz la ei : pedalele de acceleratie sunt prostite .. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasilesatumare

multumesc tuturor de informatii si de sfaturi, am sa vorbesc cu cei de la power-tuning, si daca nu reusesc sa rezolve ma voi adresa la Dl. Voinea.

Pretul a fost fara rusine 1800 lei.

Mersi de ajutor tuturor!!! :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca BMP-urile mai au problema asta cu intreruperile, este un topic dedicat subiectului. S-ar putea sa-ti faca din alta cauza. Ai grija la DPF cu power box-ul respectiv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasilesatumare

danmatyas, intreruperile apar doar foarte rar si cu power box-ul instalat, fara nu apare si nu mi-a facut niciodata, doar decand am instalat aparatul, inca n-am primit raspuns de la dealer in legatura cu power box-ul.

Poate am intrat off topic dar la voi cum se intampla regenerarea la DPF? la mine am obervat ca bordul nu arata nimic cand se regenereaza, iese fum cateva minute sau doar cateva secunde(20-40sec), fum alb spre albastru deschis, intretimp simpt ca si motorul merge mai greu adica nu reactioneaza la acceleratie atat de promt, are un miros ciudat, iar dispare. Ar trebui sa mi se aprinda DPF in bord?

azi umbland pe la service am constatat ca lacrima putin uleiul la garnitura de la pompa tandem, am si comandat noua garnitura va ajunge peste vro 3 zile la service. In jur de 150 200 lei. S-ar putea ca aceasta scurgere ar provoca efectul cu fum? Care ar fi cauza care ar duce la stricarea garniturii de la tandem?

O seara placuta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e sesizabil la mine cand se regenereaza filtrul. Din stiinta mea, aceste power box fac motorul sa fumege mai mult si astfel iti arunca mai mult fum in DPF, cu timpul.. iti dai seama ce se poate intampla..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vasilesatumare

te referi ca se va strica DPF-ul?

deocamdata nu fumega de loc, nici la pornire la rece, nici la acceleratii mai puternice, mersi de info :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu are cum sa fumege daca ai DPF, masinile cu DPF nu scot fumpe toba in nici o situatie. Daca ai observat cei care au DPF au toba curata, nu te murdaresti dc dai cu degetul in interiorul ei, cel putin asa este la mine.

Si eu o am resoftata, este tot BMP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am filtru' de particule pe masina si nu a scos fum deloc de cand este in posesia mea. Chiar de merg normal in limitele impuse de lege si daca merg sportiv cu turatii uneori si la 4700rpm nu scoate fum. Cat despre toba, am tipsurile ca si noi. Nu am funingine depusa deloc. A lui taicamio nu are filtru' si toba este neagra de funingine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!