Jump to content

DIY Schimbare Ulei Cutie DSG


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

stie cineva daca este posibil o recalibrare a parametrilor de lucru la un DSG 6 trepte ????

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am inlocuit nimic doar ca  eram curios daca se poate face o resetare a valorilor 

ma gandesc ca dupa un timp poate se modifica valorile  din cauza uzuri...

am vazut la un BMW sa facut o resetare de  parametri  deoarece smucea foarte tare in fiecare treapta  la revenire  si dupa resetare totul merge perfect ..

sant curios sa vad ce valori pot sa citesc cu VCDS -ul ......multumesc de raspuns

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua! M-ar interesa la ce interval schimbati voi uleiul la cutia de viteze, circuland pe soselele din Romania? Multi zic, ca intrevalul de 60.000km e mult prea mare pentru Romania. Mentionez ca am cutie DSG cu 6 trepte.

Multumesc,
Luki

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu schimb in jur de 40 000 km uleiul la dsg :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @bubu182

Care e motivatia ta de a schimba cu 20.000 km mai devreme decat cel recomandat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte multi km in bucuresti, practic freaca cutia in 1-2 de o rupe.. fata de alte tari civilizate unde nu mergi constant din acceleratie in frana... riscul de a face span este ceva mai mare.

Pe langa asta eu am si putere si cuplu mai mare, deci uzura e mai mare.

Foarte multi care "tin" la masina lor, schimba uleiul si filtrul la aprox 40k  sau 1 an .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

imi puteti recomanda un service unde pot schimba uleiul si filtrul la cutie (dsg 6), care sa aiba

aparatul acela care trage/aspira uleiul, in Bucuresti ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce aparat te referi? Uleiul se lasa sa curga, nu se aspira cu nimic :) Iar inapoi, inclusiv la Avia, l-au bagat pe principiul vaselor comunicante ;)

Modificat de Clawoodyou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kleinsorin acele smuncituri in general sunt date de volant, cam astea sunt semnele de schimbare la un DSG. ceea ce cred ca te intereseaza pe tine, se face din soft. nu stiu nu ma bag, sunt alti colegi pe forum care ti-ar putea detalia mai multe.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Clawoodyou, cu acel aparat scoti mai mult decat daca il lasi sa curga, de aia vreau la un service care are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pe unde sa scoti mai mult cu nici un fel de aparat 

Dispozitivul oe este vas6262a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea, desi are doar 3 schimburi de ulei la activ (toate in reprezentanta), 2 in Germania si unul facut de mine in Romania, a inceput sa faca figuri.. imediat dupa ce schimba treapa intr una superioara, dupa ce cade turometrul jos la 900 rpm (sau la cat cade), se aude un sunet ca la un motoras electric care e pe duca, pentru cateva secunde. La reprezentanta mi-au spus ca se aude sunetul si in mers, la turatii mai mari (doar ca e putin sesizabil) si au spus ca e posibil sa fie un rulment ceva, de prin cutie.. chiar nu ma asteptam sa cedeze asa repede, la doar 170K (reali conform istoricului). A mai intampinat cineva problema aceasta? Stau in dubii, daca s-o repar la Cybernet AutoCenter (Piatra Neamt) sau la un atelier "specializat" pe cutii automate (vad ca sunt destule pe net).

Una peste alta, prima mea cutie automata.. si am ramas cam dezamagit. A primit ce a trebuit, cand a trebuit si totusi ... :)

Modificat de Alungatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam devreme problema.

Masina are carlig ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu are. Problema am constatat-o de cand am schimbat uleiul la Haldex ... insa cei de la VW spun ca nu are legatura una cu alta si ca s-ar auzi din zona cutiei. Intradevar, sunetul este mai sesizabil cand se schimba treptele..

La prima schimbare de viteza in video se aude cel mai bine...

 

 

Modificat de Alungatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa mentionez ca pe diagnoza n-a dat nicio eroare, nimic (nici la diagnoza de la reprezentanta) - (scuze de dublupost, n-am mai gasit butonul de Edit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog un moderator sa uneasca ultimele mele postari, nu mai am butonul de EDIT.

Intrebare: este posibil ca in urma lucrarilor de schimbare a uleiului sau folosirea unui ulei necorespunzator sa duca intr-un timp asa scurt (5000 km) la defectiunea vreunui rulment ceva, in cutie? Eu tind sa cred ca ceva de la reprezentanta mi-a produs "zgomotul" respectiv ... si asta in urma schimbului de ulei care l-am efectuat in urma cu ~5000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/24/2017 at 2:33 PM, EEXCALADE said:

Masina are carlig ?

De curiozitate, care este faza cu carligul?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe care le-am vazut ca smuncesc la plecarea de pe loc aveau carlig .

Oamenii nu pun carlig degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect rationament. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.06.2017 at 2:23 PM, Alungatu said:

A mea, desi are doar 3 schimburi de ulei la activ (toate in reprezentanta), 2 in Germania si unul facut de mine in Romania, a inceput sa faca figuri.. imediat dupa ce schimba treapa intr una superioara, dupa ce cade turometrul jos la 900 rpm (sau la cat cade), se aude un sunet ca la un motoras electric care e pe duca, pentru cateva secunde. La reprezentanta mi-au spus ca se aude sunetul si in mers, la turatii mai mari (doar ca e putin sesizabil) si au spus ca e posibil sa fie un rulment ceva, de prin cutie.. chiar nu ma asteptam sa cedeze asa repede, la doar 170K (reali conform istoricului). A mai intampinat cineva problema aceasta? Stau in dubii, daca s-o repar la Cybernet AutoCenter (Piatra Neamt) sau la un atelier "specializat" pe cutii automate (vad ca sunt destule pe net).

Una peste alta, prima mea cutie automata.. si am ramas cam dezamagit. A primit ce a trebuit, cand a trebuit si totusi ... :)

salut nu fi trist.

este f probabil sa nu aiba nimic masina, inca.

zgomotul ala se aude in masina, cu geamurile inchise si la ralantii ?

cand auzi zgomotul ala, las-o pornita in ralanti, in P, si mergi la roata stg fata a masinii, baga capul putin sub contraaripa si vezi daca auzi

acolo zgomotul ala, mai amplificat.

daca da, nu e motiv de panica. a mea face de la 5000 km asa ( acum are aproape 13 mii ).

am fost cu ea in porsche vest si , m-a dus mecanicul la una noua, pana in 5 km parcursi care face la fel.

cica este o pompa electrica de prin cutie care face asa si ca este zgomot tehnologic.

a mea, inca nu se aude din masina dar, daca stai langa roata si esti mai aproape de masina, se aude f clar.

clancane cand plec in marsarier.... clancane la pornire dar, merge f bine :) 

sper sa te ajute postul asta.

cat ? dumnezeu stie... !

33 minutes ago, EEXCALADE said:

Pe care le-am vazut ca smuncesc la plecarea de pe loc aveau carlig .

Oamenii nu pun carlig degeaba

inseamna ca si a mea e defecta.

smuceste de noua la plecare de pe loc... nu are si nu o sa aiba vreodata carlig.

are doar aprx.13 mii. :( 

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am auzit sunetul numai cand se schimba treapta superioara... dupa ce scade zgomotul produs de turatiile motorului, se mai aude ca un motoras electric.. la 2 serviceuri mi au spus ca ar fi un rulment ceva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/27/2017 at 9:55 AM, Alungatu said:

Rog un moderator sa uneasca ultimele mele postari, nu mai am butonul de EDIT.

Intrebare: este posibil ca in urma lucrarilor de schimbare a uleiului sau folosirea unui ulei necorespunzator sa duca intr-un timp asa scurt (5000 km) la defectiunea vreunui rulment ceva, in cutie? Eu tind sa cred ca ceva de la reprezentanta mi-a produs "zgomotul" respectiv ... si asta in urma schimbului de ulei care l-am efectuat in urma cu ~5000 km

Ma scuzati ca readuc in discutie acest subiect, insa sunt interesat daca imi poate raspunde cineva la intrebare, ca eu tind sa cred ca din cauza reprezentantei s-a ajuns la acest defect si as vrea sa fac o reclamatie catre ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un mic update: recomandati mi si mie un service bun in DSG. Se pare ca cei de la Cybernet Piatra Neamt nu vor sa se bage sa desfaca cutia ca nu au manual de reparatii... si nu stiu ce sa i faca..dubioasa treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutatri la masina din semnatura se schimba uleiul de cutie??

mentionez ca am un golf 6 1, 6 diesel din 2013 dsg 7 trepte

unii spun ca este ulei long life si nu se schimba niciodata , ca ar fi ambreiaj uscat

altii zic la 60000km

in prezent masina are 190000km

ce sa fac???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Boditza a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!