Jump to content

DIY Schimbare Ulei Cutie DSG


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

#12 radu1983

0 warning points

Oraş:Caransebeş

Maşina:vw

Model:passat cc

Motorizarea:2.0 tdi

Posted Today, 09:03

am un cc din 2010 dsg 170 ps 6 trepte,cand o accelerez la plecarea de pe loc si apoi o las aud un zgomot ciudat,un harait,nu i-am schimbat uleiul din cutie ,masina are 122000 km,sa fie de la asta?la cat se schimba uleiul din cutie?ce tip de ulei imi trebuie,catzi litrii si pe langa asta ce mai trebuie schimbat?

Reply

Quote

Edit

Report

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba la max 60k.

Ai nevoie de 6l + filtru total cam 375 ron 50 manopera la un mec onest

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok mercy mult,am zis ca daca ii schimb uleiul din cutie o sa fac si schimbul de ulei la motor,filtru motorina,f ulei si polen,pe langa astea mai trebuie schimbat ceva,cum am mai spus masina are 122000?in legatura cu huruitul la lasarea pedalei de acceleratzie in viteza 2 ai idee ce poate fi,crezi ca daca schimb uleiul din cutie sa scap de asta?multzumesc frumos si astept raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am schimbat astazi uleiul la CV dsg. Mecanicul a introdus 6 litri prin partea de jos cu o unealta specciala care impingea uleiul in cutie. A introdus cei 6 l apoi a chimbat filtrul, a pornit masina, a trecut-o prin toate treptele si asta a fsot toata procedura. Nu a pus Vag-COM sau alt peogram de diagnoza. Am plecat la drive test dupa schimb si dupa vreo 500 de metrii mi-a aparut in bord eroarea "Parking brake faulty, please check owners manual" si au inceput sa clipoceasca toatw treptele de viteza.mecanicul a oprit masina,a blocat si apoi a deblocat usile si a repornit masina. Eroarea a disparut, explicatia lui a fost ca , pt ca cheile au ramas in contact in timpul schbului de ulei, senzorul a detectat nivelul scazut de ulei din timpul schimbului si a dat acea erroare. Prin procedura mai sus descrisa, a spus ca s-a resetat si s-a sters eroarea. Credeti ca a facut ceva gresit in timpul schimbului? E posibil sa imi reapara eroarea?

Va multumesc anticipat!

Salut, am schimbat astazi uleiul la CV dsg. Mecanicul a introdus 6 litri prin partea de jos cu o unealta specciala care impingea uleiul in cutie. A introdus cei 6 l apoi a chimbat filtrul, a pornit masina, a trecut-o prin toate treptele si asta a fsot toata procedura. Nu a pus Vag-COM sau alt peogram de diagnoza. Am plecat la drive test dupa schimb si dupa vreo 500 de metrii mi-a aparut in bord eroarea "Parking brake faulty, please check owners manual" si au inceput sa clipoceasca toatw treptele de viteza.mecanicul a oprit masina,a blocat si apoi a deblocat usile si a repornit masina. Eroarea a disparut, explicatia lui a fost ca , pt ca cheile au ramas in contact in timpul schbului de ulei, senzorul a detectat nivelul scazut de ulei din timpul schimbului si a dat acea erroare. Prin procedura mai sus descrisa, a spus ca s-a resetat si s-a sters eroarea. Credeti ca a facut ceva gresit in timpul schimbului? E posibil sa imi reapara eroarea?

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul nu a respectat deloc procedura, parerea mea e ca nu stie sa faca schimbul la dsg

 

dupa ce a bagat cei 6l trebuia sa porneasca motorul si sa treaca prin toate vitezele cateva secunde apoi sa lase motorul sa mearga pana cand temperatura uleiului ajunge la 35-40 grade , apoi se face nivelul uleiului din cutie desuruband surubul de scurgere al uleiului, surplusul iesind afara pana cand nu mai picura de loc

e o procedura destul de simpla in final, eu am facut-o fara probleme

 

 

practic la tine s-au bagat 6l si nu s-a facut nici un nivel ..ai prea mult ulei in cutie , in locul tau as face imediat nivelul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se lasa jos ulejul-> se schimba filtrul-> se umple de jos cu 6,5-7l de ulei-> se pune vas-ul sau vag-comul -> se incalzeste uleiul din cutie pana la 40C si in timp se trece levierul schimbatorului prin toate pozitiile -> se scoate busonul mic de nivel si se lasa sa cugra surplusul de ulei . eu asa stiu ca este procedura (asa am citit in manualul de reparatie(si cam asta este procedura la toate cutiile de viteza automate ))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , aia e procedura, dar 6l sunt suficienti, chiar si 5.5 :)

in final in cutie raman cam 4.5l dupa ce iese surplusul

 

risipa e destul de mare la schimul asta de ulei

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cele spuse de Al Bundy. Am facut si eu adaptare (conform Ross-tech) la un dsg si am rezolvat-o la reprezentanta cu adaptare VAS,care se face obligatoriu  dupa inlocuirea uleiului.Schimb ulei+filtru DSG ,la reprezentanta ajunge in jur de 800 ron.

NU VA ZGARCITI LA 200-300 RON CAND E VORBA DE DSG.

Impartiti 800 ron la 60 mii km si vedeti cat va costa confortul DSG la fiecare 1km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

nu am remarcat, pana la urma cat costa litrul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,  am un VW Touran 1,6 TDI fabricatie 2011, cutie DSG 7 trepte.

Imi poate spune si mie cineva cati litri de ulei intra in cutie?

In cartea masinii scrie ca se schimba la 60.000 km. Are 170 000 km si nu a fost schimbat uleiul in cutie nicodata.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna, as vrea sa schimb uleiul la cutia de viteze. Cutia este DSG cu 6 viteze. La reprezentanta VW Timisoara costa 1500 lei. Mi se pare cam mult...

Ati mai schimbat careva uleiul in Timisoara sau prin apropiere ?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are cum sa fie mai mult de 700 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 ore am vb cu ei si mi-au spus pretul... si eu am vazut ca peste tot ziceau de 800-1000 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut baieti....doresc sa imi schimb uleiul in cutia automata , am un passat 2010 DSG cu 6 trepte...daca ma puteti ajuta cu ce ulei este recomandat ...si care este uleiul original dat de W...sau unde as putea vedea o lista cu tipurile de ulei recomandate pt cutie.....cutia este montata la un motor CR , 140 de cai, 2.0 TDI cod motod BK, 16 VALVE :d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul uleiului este G 052 182 A2, al filtrului este 02E 305 051 C si cel al garniturei de la filtru este N 910 845 01. Intra 6L de ulei, cam 106 ron litrul filtrul in jur de 80 lei si garnitura cam 9 lei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc:)....dar o marca nu exista ?..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine cauta original OEM eventual poti sa achizitionezi si dispozitivul de umplere VAS6262A daca nu vrei sa faci schimbul la reprezentanta sau daca la service unde apelezi nu are

 

 

post-34129-0-93508000-1421178324_thumb.j

post-34129-0-31456300-1421178336_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc tutror pt informatii:) ideea e ca de fiecare data cand merg la mecanic ma interesez, ma documentez apoi ii pun si lui intrebari.....sa imi dau seama daca stie sau le ghiceste si pe parcurs isi da seama cum trebuie reparat ... pana acum e ok:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut .

Am schimbat si eu uleiul la DSG (masina din semnatura), in urma cu aproape 2 ani ! De atunci am mers 23000 km, masina are acum 165000 km.

Au intrat 6 litrii de ulei, insa mecanicul nu a facut procedurile de mai sus cu mersul prin toate cele 6 trepte pt. 20-30 de secunde si nici sa-i faca nivelul la sfarsitul acestei operatiuni ! Toate bune si frumoase in ultimii 2 ani, dar de 1-2 saptamani, simt ca smuceste cand schimba in a-3-a daca merg cu ea putin mai "sportiv" !!!

Sa merg sa-i fac nivelul acum sau nu mai are niciun rost , ori sa schimb iar uleiul la DSG si sa urmez de data asta toate etapele enumerate mai sus ???

Ce-mi recomandati ?

Va multumesc !

Modificat de ady23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat azi uleiul la DSG. Procedura a fost urmatoarea: S-a schimbat prima data filtrul, s-a scos uleiul vechi, s-a completat pe jos printr-un furtun cu 6L ulei. S-a pus VAS-ul, temperatura prea mare, am asteptat vreo 2 ore pana a ajuns la 40 grade, s-a trecut prin toate treptele relativ repede s-a scos furtunul si s-a lasat sa curga surplusul de ulei. Intrebarea e daca trebuia pus busonul, se trecea prin toate treptele si apoi se desfacea pentru scurgerea surplusului sau nu are nimic ca a ramas furtunul conectat?

P.S. Toata afacerea a fost 1220 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

S-a facut adaptare cu VAS'ul?

 

Am citit topicul "Jurnal DSG" si acolo un coleg zicea ca musai trebuie facuta si adaptare cand se schimba uleiul. Al Bundy zice ca adaptarea "poate face si rau" ... pana la urma cum e? Se face sau nu adaptare si mai exact stiti in ce consta?

 

Daca exista updateuri de soft disponibile e recomandat sa fie facute daca, cutia se prezinta exemplar cu softul deja existent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a facut nicio adaptare, s-a pus VAS-ul doar pentru temperatura uleiului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti, am si eu o intrebare, care este diferenta intre DSG-uri? Am tot vazut DSG 2 ....DSG 7. DSG 2 ce probleme are? Sau care este cutia cea mai ok.Nu am gasit pe forum diferentele intre acestea.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Boditza a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!