Jump to content

Probleme bujii - Passat B6


andrei_70
 Share

Postare recomandată

salut ma ajuta cineva sa interpretez eroarea asta

1 Fault Found
17054 - Glow Plug Module 1; Glow Plug Circuit
P0670 - 006 - Electrical Malfunction - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 32
Reset counter: 8
Mileage: 208229 km
Time Indication: 0
Date: 2014.03.07
Time: 11:13:59

Freeze Frame:
RPM: 800 /min
Text: 88 Nm
Speed: 0.0 km/h
Text: 0.0 %
Voltage: 11.64 V
Bin. Bits: 00110000
Temperature: 17.0°C sa fie de la bujii, mentionez ca odata cu aprinderea becului in bord imi apare si mesajul emission workshop

Modificat de gabi fcc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vred ca modulul de bujii nu mai comunica cu ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa verific cablajul  dar nu stiu unde se afla modulul de bujii?? sa fie din releu ??

Modificat de gabi fcc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modulul (releul) de bujii se afla sub blocul de sigurante din compartimentul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam fain Al o sa ma apuc de treaba sa vedem de la ce e o sa revin .Am uitat sa spun ca eroarea se sterge intrand pe engine dar se aprinde iar la 3-4 zile.

Modificat de gabi fcc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

dupa mult timp astazi am reusit sa desfac releul , mufa era curata pinii releului aratau ok am verificat si firele la mufa (10 cm) aratau bine am dat putin sprey de contacte montat la loc , sters eroarea acum o sa mai merg cateva zile cu ea sa vedem daca mai ia eroare .Am comandat si un releu nou pentru inlocuire.O sa revin cu o concluzie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai bujii pe producator, iti recomand sa la schimbi cu unele oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa patru zile a aparut din nou eroarea ,azi am schimbat releul am sters eroarea sper sa se fi rezolvat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu aceias problema aceias eroare insotita de mesajul emission workshop,mentionez ca am inlocuit releul cu unul nou OM.daca a mai patit cineva la fel si a gasit o rezolvare astept un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta de 10 din compartimentul motor a clapetei de cut off si starea clapetei/egr-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar eroarea este pe releul de bujii1 Fault Found 

 
17054 - Glow Plug Module 1; Glow Plug Circuit 
            P0670 - 006 - Electrical Malfunction - Intermittent - MIL ON
             Freeze Frame 
                    Fault Status: 10100001
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 39
                    Mileage: 209161 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.06.06
                    Time: 09:58:41
 
             Freeze Frame 
                    RPM: 480 /min
                    Text:    128    Nm            
                    Speed: 0.0 km/h
                    Text:  0.0    %               
                    Voltage: 11.41 V
                    Bin. Bits: 01110000
                    Temperature: 26.0°C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si siguranta este ok mentionez ca masina merge bine trage nu da fum nu tremura nu intrerupe porneste ok doar enervantul bec aprins in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe respectiva siguranta ai atat bujiile cat si clapeta de cut off si ventilatoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut probleme cu egr-ul dar si cu bujia nr 4 in acelasi timp, dupa ce stergeam eroarea la 2 3 zile se aprindea martorul motor.Membrana de la egr era sparta.Am schimbat egr-ul si tot se aprinde martorul cu motor, abia dupa ce am schimbat si bujia nr 4 s-a stins martorul motor iar dupa 1 saptamana a mai crapat 1 sau 2 bujii :) recomandarea mea este atunci cand schimbati 1 bujie sa le schimbati pe toate ca e foarte posibil sa va pierdeti timpul si sa plati manopera de 2 ori. 

 

120 lei bujia modelul care vine din fabrica masina.

Modificat de d4rkm4nx99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai bujii pe producator, iti recomand sa la schimbi cu unele oem.

Ai verificat/stii ce bujii ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si siguranta este ok mentionez ca masina merge bine trage nu da fum nu tremura nu intrerupe porneste ok doar enervantul bec aprins in bord

Dar ai schimbat cumva bujiile ?

Sau ai fost la service stiu eu schimb de injectoare sau sa umblat in motor in zona lor ?

Daca da mergi la un magazin de piese si cumpara si cablajul pentru acestea sau mai desfa odata si strange cu un spit capetele care intra in bujii ca de la asta ai eroarea e lagit capatul la bujia 1 si nu face contact cum trebuie .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am schimbat decat releul ca pe el ia eroare in schimb masina mere bine acum sunt tot cu bec aprins in bord si cu eroarea de mai sus .Al Bundy zicea ca releul nu comunica cu ECU nu mai stiu ce sa fac pana la urma o sa desfac si capacul sa verific cablajul bujiilor dar ma gandesc daca era de la bujii lua eroare pe una din ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca intre bujiile OEM si cele de producator direct sunt diferente,chiar daca sunt aceeasi marca!Eu am cumparat Bosch duraterm,dar nu OEM,sper ca nu am facut o alegere gresita,sau in comparatie cu BERU si NGK cam unde s-ar clasa?

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vin si Bosch ca echipare de original la anumite motorizari,deci nu este o tragedie ca ai achizitionat Bosch.

Este foarte larga gama de echipare la bujiile de b6,spre exemplu pentru masinile benzinare facute pentru piata chineza vin alte bujii....si numai pe China sunt echipate cu astfel de bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cum se scot fisele de la bujii la un Passat 1.9 tdi?, Am incercat sa trag de acel manson care vine in capatul la fiecare si nu am reusit. Trebuie sa trag mai tare sau au vreo siguranta ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se trage de ele in sus, cu atentie, sa nu le rupi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!