Jump to content

Probleme bujii - Passat B6


andrei_70
 Share

Postare recomandată

Bujia incandescenta la un diesel are cu totul alt rol decat bujia cu scanteie la benzinar. Nu iti poate scoate fum din cauza bujiilor. Poti sa masori si alezajul pistoanelor, nu aia e cauza fumului tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar rezultatele masurii injectoarelor sunt ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt ok compensatiile injectoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la blocul carre masoara aerul pe care il baga turbina la diferite turatii am vazut ca presiunea e mai mica decat standardele date vagcom atunci cand motorul este turat. am sa revin mai tarziu cu niste print-screen-uri. Sa fie oare asta problema? Prea putin aer?

 

Desii masina trage ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presiunea asta nu e prea mica pt turatia respectiva??

 

Mai nou au aparut niste trepidatii la relanti, iar azi dimineata a trebuit sa insist cam 4-5 secunde pentru a pornii motorul..

post-59646-0-34815800-1365983908_thumb.j

Modificat de EaglePk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie din oringuri, pompa tandem, etc.

 

presiunea furnizata de turbina, o verifici in mers - log in mers - nu static

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine sper sa ajunga  bujia.. sa o schimb si sa vad ce se intampla..

 

Am dat azi capacul de plastic jos de pe motor si dupa cum se vede in pozele atasate sunt urme de ulei.. poate fii asta cauza fumului intens??

 

alte alte sfaturi in legatura cu ce as putea sa verific inainte sa o duc la service?

 

 

post-59646-0-97202200-1366070131_thumb.j

post-59646-0-32762000-1366070151_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam urat EGR-ul acela. Da-l jos si curata-l. Verifica-i si membrana - daca mai tine vacuum sau nu - ai vreo eroare de insufficient flow sau vreun martor aprins in bord (ma refer la acea sarma)?. Daca da, pana sa te apuci sa schimbi bujiile vezi si sigurantele din compartimentul motor - cea responsabila de cutt off, bujii si ventilatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam urat EGR-ul acela. Da-l jos si curata-l. Verifica-i si membrana - daca mai tine vacuum sau nu - ai vreo eroare de insufficient flow sau vreun martor aprins in bord (ma refer la acea sarma)?. Daca da, pana sa te apuci sa schimbi bujiile vezi si sigurantele din compartimentul motor - cea responsabila de cutt off, bujii si ventilatoare.

Sa fii ramas oare valva EGR blocata pe deschis?

 

Am schimbat azi bujia din cilindrul 1 (intradevar nu dadea ok cand am masurato cu voltmetrul) si am scapat de prima eroare.. acum ramane

 

005685 - Powertrain Data Bus

               P1635 - 000 - Missing Message from A/C Controller - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 3

                    Mileage: 228187 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2000.00.00

                    Time: 18:25:28

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Voltage: 11.63 V

                    Bin. Bits: 11000100

                    Bin. Bits: 00000000

                    (no units): 16.0

Readiness: 0 0 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Possible symptoms:

Function Loss

Possible causes:

Wiring and / or connections faulty

Relevant control module incorrect / defective / incorrectly coded

Possible solutions:

Check / repair wiring and connections

Check (measuring blocks) / Replace Control Module
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 
Possible symptoms:
Function Loss
Possible causes:
Wiring and / or connections faulty
Relevant control module incorrect / defective / incorrectly coded
Possible solutions:
Check / repair wiring and connections
Check (measuring blocks) / Replace Control Module

da, dar nu inteleg la ce se refera.. Powertrain Data Bus

               P1635 - 000 - Missing Message from A/C Controller - Intermittent

 

Ce anume trebuie sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-i pace, daca AC-ul merge. Probleme de comunicatie cu controlerul.... de unde ? cablaj, module....vreo codare aiurea - asta o vezi doar cand incepi sa butonezi cu VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am demontat furtunul acela care iese din egr, am dat cheie motorului si nu doar ca valva aceea nu inchide, dar scuipa si ulei la turatii mari (cel putin cred ca e ulei)..

 

Intrebarea este: Valva aceea cand trebuie sa inchida si cum este controlata?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e controlata - clapeta de cut off -deschide la acceleratie si inchide la oprirea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e ulei in egr, scuipa ulei pe teava de esapament sa fie dusa turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai degraba in intercooler decat in EGR - EGR-ul recircula gazele de evacuare. Nu cred sa fie dusa turbina in cazul tau. Fa-i eventual un log in mers si posteaza-l in aria dedicata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e ulei in egr, scuipa ulei pe teava de esapament sa fie dusa turbina?

 

de scuipat, cam greu.... fum - posibil. Oricum, trebuie verificat, nu poti da un verdict dupa descrierea ta...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e ulei in egr, scuipa ulei pe teava de esapament sa fie dusa turbina?

 

de scuipat, cam greu.... fum - posibil. Oricum, trebuie verificat, nu poti da un verdict dupa descrierea ta...

 

pana reuseste sa se incalzeasca teava deesapament scuipa ulei, Odata ce e motorul cald scoate fum alb cu tenta de albastru.. muuult fum cand este turata. Nu mai scuipa deoarece uleiul arde in esapament.

Modificat de EaglePk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un final am schimbat turbina. 150 lire turbina reconditionata + 100 lire manopera..

Tot ce pot spune este ca cu cea noua parca nu mai trage la fel (probabil pentru ca axul este mai fix)

Cea veche voi incerca sa o reconditionez (sunt capsule - elice, ax, lagare) de cumparat apoi probabil o voi vinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... nu are legatura ca la viteza de rotatie a axului turbinei, nu are cum sa fie axul mai strans si sa bage mai putina presiune.... sunt lucruri distincte si oricum, axul nu e strans...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o problema la passat b6, se aprinde martorul spirala in mers si imi ia din puterea motorului, nu mai fuge

stie cineva de la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incepe cu ce e mai ieftin... bujii, fise .. fai o diagnoza, si mie imi aparea eroare in vag com -  bujia din cilindrul 1 - intradevar am masurato cu un aparat de masura si nu era ok. am schimbato si a disparut eroarea..

 

Poate fii altceva dar pleaca de aici..



hmm... nu are legatura ca la viteza de rotatie a axului turbinei, nu are cum sa fie axul mai strans si sa bage mai putina presiune.... sunt lucruri distincte si oricum, axul nu e strans...

 

Le aveam demontate, una langa alta iar cea stricata se invartea muuult mai usor decat cealalta (nu ma intelege gresit se invartea si asta ok dar se ... oprea mai repede din rotatie)

 

Poate pentru ca nu a mai fost folosita de ceva vreme si nu a fost lubrifiat axul cum trebuie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o problema la passat b6, se aprinde martorul spirala in mers si imi ia din puterea motorului, nu mai fuge

stie cineva de la ce poate fi?

Mai mult ca sigur turbina - vezi geometria variabila daca iti agata sau nu. Cel mai bine faci un log si-l postezi in aria dedicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut

Am si o intrebare am luat pina acum 2 seturi de bujii de la magazin si nu s-au potrivit,unele au fost mai groase iar celalte aveau 4,4 volti, bujiile find marca Beru.Am inteles ca pe masina ar avea 7 volti cele originale,am fost la magazin si nu prea gaseste pe 7 volti decit pe 4,4 volti.Pina la urma stie cineva sigur de cati volti trebuie?Masina are motor de 2.0 cod bkp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie orice vanzator serios de piese, daca ii furnizezi vin-ul masinii. E cel mai safe, fara sa umbli pe bajbaite.

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!