Jump to content

Probleme bujii - Passat B6


andrei_70
 Share

Postare recomandată

senzorul lumini si stergatoarele sunt rezolvate de azi..mai am o problema legata de bujii asa am luat masina...se sterge dar reapare..insa porneste foarte usor nici nu aud demarorul

am luat un + de la borna bateriei si am atins fiecare bujie in parte( fisele scoase fiind) doar la una a facut scinteie la 3 erau moarte.. deci zic eu ca 3 sunt rele..voi ce parere aveti? motorul porneste perfect ca nu aud nici demarorul insa acum e cald afara si ele nu sunt folosite... am achitat deja 260 roni pe un set BOSH la tipul de motor 1,9 bls ce am eu..pretul e ok? mie mi s-a parut cam mare...

Log-IS 08 XTZ-WVWZZZ3CZ8E109241-181491-1.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mult... la b5 erau 200-250 lei setul, de Beru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am si luat deja codul e 1 st/pc 0 250 402 001-4fs scrie made in france

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi au fost inlocuite si a putut fi stearsa eroarea de pe calculator nu mai reapare la alta pornire...acum astept sa vad la iarna sub -10 grade cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
razvanutzzz_91

la voi cand aveati o bujie arsa statea martorul motor aprins in bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Sunt in aceasi situatie, sterg periodic eroarea pt bujia la cilindrul 4 cu VCDS-ul.

Am schimbat-o (originale erau NGK) cu una Desu si intr-o luna s-a ars din nou. Mai astept putin fiindca inca mai este cald afara si le schimb pe toate patru cu Beru (am gasit un pret bun pe net).

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu aveam 3 arse si nu se aprindea nimic in bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile la diesel functioneaza doar sub o anumita temperatura.

Daca in perioada cand ai avut cele 3 bujii arse temperatura nu a scazut sub pragul critic este normal ca nu ai avut martor aprins in bord.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut doua arse asta iarna si nu s-a aprins nimic. Masina pornea la sfert de cheie chair si la -10 grade, dar le-am schimbat totusi acum cateva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ce sa zic, sunt masinile noastre cu motor de 2 litri mai cu motz si arata si martor ENGINE in bord cand se ard bujiile ... :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual se poate verifica si siguranta din compartimentul motor - cea responsabila cu ventilatoarele, clapeta de cut off si bujiile - sa nu fie arsa - asta pe langa mesajul de pe BC - asa cum a precizat si colegul mars01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat masina in iunie si bujiile dupa o luna si ceva le-am schimbat deci temperatura exterioara era destul de mare ca sa nu am probleme la pornire. oricum am schimbat tot setul ca e mai bine asa nu numai cele 3 ce erau rele.la temperaturi sub 0 grade nu cred ca mai pornea asa usor motorul cu alea rele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu azi am schimbat o bujie dar eu am platit 80 lei pe o bucata. numai eu gasesc preturi duble!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit ca atata este - eu am pus NGK-uri si erau in jur de 89 parca. Oricum, pretul este apropiat si la Beru si NGK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat la niste amici care au firma de piese auto si NGK D Power 55 - CZ304 (03.2005 - 05.2007, motor BKP) este 105 lei bucata, cu TVA inclus. Fara TVA este intr-adevar cam 85 lei.

Pt cine vrea sa stie ce bujii NGK pot fi pe Passat 3C, aici. Selectati producatorul VW si modelul Passat 5.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,

 

De ceva vreme imi scoate muult fum alb/gri NU DOAR CAND PORNESC MOTORUL, am facut o diagnoza pe masina mea b6 1.9 BXE si am urmatoarea eroare:

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
   Part No SW: 03G 906 021 LR    HW: 03G 906 021 LR
   Component: R4 1,9L EDC  000SG  8959  
   Revision: --H02---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 7AF1EC3135C4789

2 Faults Found:
005658 - Glowplug for Cylinder 1 (Q10)
               P161A - 000 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 179982 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 07:38:08

             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.29 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 6.3°C
                    Bin. Bits: 10110000

005685 - Powertrain Data Bus
               P1635 - 000 - Missing Message from A/C Controller - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 228187 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 18:25:28

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.63 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Bin. Bits: 00000000
                    (no units): 16.0

Readiness: 0 0 0 0 0

 

Din ce inteleg din prima eroare trebuie schimbata bujia din cilindrul 1.

 

Intrebarea mea este: CE TIP DE BUJIE ESTE COMPATIBILA CU MOTORUL MEU (BXE)? am cautat pe google si inafara de
NGK Y-607-AS nu gasesc nimic.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa bujia ca nu de acolo e fumul.trebuie facuta o diagnoza amanuntita ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele cum se prezinta? Turbina?

Apropo, bujiile nu sunt speciale daca e Passat(e acelasi motor care se monteaza pe f multe masini din gama, nu are nimic special pentru B6)...E suficient sa cauti bujii pentru motor diesel de 1.9L PD. Eventual pentru codul tau de motor, desi nu sunt diferente. Uite un ex de la NGK

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele cum se prezinta? Turbina?

Apropo, bujiile nu sunt speciale daca e Passat(e acelasi motor care se monteaza pe f multe masini din gama, nu are nimic special pentru B6)...E suficient sa cauti bujii pentru motor diesel de 1.9L PD. Eventual pentru codul tau de motor, desi nu sunt diferente. Uite un ex de la NGK

Turbina pare ok (adica masina are putere, trage) suna ok ... injectoarele nu stiu cum sa le verific (consumul nu a crescut).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat comanda de o bujie, NGK sa vad ce se intampla.. incep ccu ce e mai ieftin.. ce poate fii in cel mai rau caz si cam la ce costuri sa ma astept?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut la diagnoza un touran cu probleme la injectoare si turbina. La pornire scotea fum alb si intepator. A schimbat injectoarele si a rezolvat problema.

Pe engine intri pe canalul 013 si vezi starea injectoarelor. Motorul trebuie sa fie cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut la diagnoza un touran cu probleme la injectoare si turbina. La pornire scotea fum alb si intepator. A schimbat injectoarele si a rezolvat problema.

Pe engine intri pe canalul 013 si vezi starea injectoarelor. Motorul trebuie sa fie cald.

mie imi scoate si la pornire si in mers (la cald)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulamentul spune ca nu trebuie sa "citezi" ultima replica.

Tot regulamentul zice sa folosesti cu incredere functia "search" inainte de a deschide un nou topic.

http://vwforum.ro/topic/91268-probleme-bujii/?fromsearch=1

Modificat de DonzDonz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa intru pe engine sa verific injectoarele dar nu am canal 013. Unde il gasesc?

 

nu am intrat eu unde trebuia sau e 03 testing ceva de genu..??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa gasesc block 013 dupa o documentare pe google. astea sunt rezultatele.. 1-masina la relantii 2 masina turata la aprox 2000 ture

e de bine? de rau?

 

Fum alb/grii tot scoate cu motorul la cald.. sa fie totusi bujia?

post-59646-0-41162300-1365928956_thumb.j

post-59646-0-43265800-1365928971_thumb.j

post-59646-0-48670500-1365929436_thumb.j

Modificat de EaglePk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!