Jump to content

Jucarica Mea Daneza ! 1.9 TDI, 105+


LinuxViP

Postare recomandată

Salutari si bine v-am gasit.

Sa incepem cu inceputul Ma numesc Razvan , 25 de ani, sunt din Bacau dar locuiesc in Danemarca, cam atat despre mine, ea e mai importanta

Model : Skoda Octavia II

Data Nasteri : 2005

Motor : 1.9 TDI, 105 CP+

5+1, Ac, ESP, ABS, Geamuri Elect, Oglinzi elec, scaune incalzite, Radio Cd-MP3 + Cd-chager, 8 Airbag

Xenon + Spalator faruri,

Jante 17" vara iar pentru iarna 1set de jante de aliaj pe 16.

Computer de bord, pilot automat, senzor ploaie si cam atat cred din ce imi amintesc acum.

Modificari facute :

Interior :

Cotiera Fata

Foliere consola radio,ac,schimbator de viteze + scrumiera cu folie 3D carbon

Schimbarea luminilor interioare + pozitie + numar spate cu unele pe led.

Exterior :

Foliat geamuri fata, spate + luneta

Folie rosie stopuri

Etriere vopsite rosu

Grila centrala fara semn

Bara fata RS + grile de la Milotec

Bara spate RS (urmeaza sa fie vopsita si montata)

Tehnic :

Evacuare 89mm

ambreiaj sport stage 4.

Upgrade turbina 2.5

Soft custom pentru modificarile aduse

Modificari de viitor :

Intercooler + admisie

Injectoare sport

Vopsire bandouri la culoare masini

Jante pe 18 sau 19 (sunt deja in tratative cu cineva)

Suspensie sau arcuri sport

Eleron RS

Au fost mai multe dar astea sunt doar ce imi amintesc acum pe moment :)

Salutari si spor la modificari pasionati de Vag-COm :)

post-94384-0-47490200-1338301703_thumb.j

post-94384-0-17632500-1338301743_thumb.j

post-94384-0-86038400-1338301773_thumb.j

Modificat de LinuxViP
Link către comentariu
ultimu_neuron

Ce masina urata si inceata ai! :)) Glumesc, bineinteles. Foarte faina! Am vazut pe facebook ceva de 201 HP? Se pare ca suntem vecini in Aarhus :)

S-o stapanesti sanatos si s-o modifici cu placere! :emthup:

Link către comentariu

Frumoasa! Mai multe poze cu ea!! Parerea mea, maxim jante pe 18", 19" e prea mult. Multi km fara probleme!! Un motor exceptional, si modificari pe masura. :)

Link către comentariu

felicitari ptr masina,ai cumparat`o din Danemarca sau din tara si ai inscris`o acolo?modificarile le`ai facut tu?

Link către comentariu

Frumoasa jucarie ;) poze mai multe :icon_thumleft: ! imi plac modificarile aduse si cele pe care le ai in plan :emthup:

Link către comentariu

evacuarea ii pe 89mm tot traseul? daca da ii cam mult...

spor la modificari in continuare ca ii frumoasa masina!

Link către comentariu

A fost implicata in vreun accident? Farul dreapta e nou.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@ultimu_neuron : Da intradevar masina a scos pe dyno 201HP in conditile in care au optat pentru un soft safe pana nu termin si intercoolerul + admisia. Da intradevar suntem vecini daca esti din Aarhus si tu, inseamna ca ai ocazia sa o vezi si life tu :)

@RzzV : Ai mare dreptate in ceea ce zici tu dar tinand cont ca masina nu ruleaza in Ro, era oarecum ok. Dar intre timp m-am razgandit in achizitionarea jantelor si voi ramane cu acestea pana la anul cand voi incerca sa achizitionez ceva BBS/Dotz/OZ.

@nemtzalau masina este cumparata din Danemarca, aici locuiesc. Modificarile aduse masinei sunt facute in Bucuresti la un membru din grupul din care fac parte. Ma refer la cele pe parte tehnica, folie carbon, si mici artifici sunt facute de mine.

@BH17DNB Da evacuarea este pe 89mm cap coada, care urmeaza sa sufere mici modificari, un downpipe + finala (asta pentru a atenua suieratul turbinei la relanti)

@Serban87 da intradevar farul dreapta este nou, iar cel din stanga a fost polishat de 2 ori (rezultatul se vede) arata mult mai bine inainte de polish.

Acum sa continuam cu pozele

PS : Nu inteleg, nu am voie decat 1mb sa uploadez, asta ar insemna sa fac vreo 10 posturi sa pun 10 poze ? Poate ma ajuta cineva cum pot pune mai multe poze.

post-94384-0-09784900-1338377761_thumb.j

Modificat de LinuxViP
Link către comentariu

o octavia mult deosebita fata de celelate, felicitari!

incearca cu imageshack.us, copiind codul pentru forum dupa ce uploadezi pozele acolo.

Link către comentariu
hangyouridols

Da ti-ai tras ditamai evacuarea,nu gluma :icon_bounce: ;pt cei mai multi 70,max 75mm este suficient si cu mai multe modificari(turbina si injectoare mai mari ca ale tale).Ar fi interesant un filmulet sa vedem cum se aude :dry:

Stiu ca sunt carcotas,dar mi se par improbabili cei 200cp cu injectoarele stock;turbina este una hybrid(elice compresor de 2,5 in carcasa vnt15 sau ce turbina are stock),sau e una completa de 2,5?

Spor la modificari,o sa fie un topic interesant de urmarit :icon_thumleft:

Link către comentariu
Publicat (modificat)

@GL-17-SEP : Multumesc.

@mcornel : Asa este, evacuare este putin mai mare decat si-ar pune cineva normal :) Sa zicem ca cine a avut-o pe masina fost putin mai anormal dupa care am urmat eu la fel (oricum va suferi mici modificari)

Sunt si 2 filmulete pe youtube (poti da un search Dyno Test Skoda Octavia 1.9TDI 201HP&421NM ) si le vei gasi, oricum nu acela este sunetul real, o sa incerc sa fac o filmare in curand.

Legat de turbina da este un 2.5 in carcasa de 1.9TDI (am in plan o schimbare cu un 3.0TDI)

Injectoarele sunt si ele in plan dar nu anul acesta.

Legat de cei 201cp, daca acel dyno minte, te mint si eu, desi era un dyno profesional 4x4 (am fost si eu placut surprins cand am vazut 200 deoarece eu ma asteptam la 170-180 maxim), mai ales ca nu am cerut cel mai race soft.

dyno3.png

dyno1.png

dynoj.png

spate.jpg

emblemal.jpg

27581267.jpg

10536466.jpg

97380452.jpg

16908637.jpg

motori.jpg

Modificat de LinuxViP
Link către comentariu

Nu se vede nici o poza ? WTF ca am pus vreo 10, eu le vad :)

Link către comentariu

frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos!

in legatura cu pozele, indiferent de marimea lor, ia-le pe rand, deschide-le cu paint -ul si da-le save as si o sa vezi ca iti ocupa cate sute de kb, deci o sa poti uploada mai multe :icon_cheesygrin:

stima

Link către comentariu

acum se vad, arata super bine ! :D

Link către comentariu

Florin : Mersi mult, asemenea.

Deja sunt toate pozele luate cu Paint si au toate cam 500-600kb (Chiar nu apare nici o poza mai sus ?) sunt puse poze si cu dyno + inca 4-5 poze cu masina :(

Link către comentariu

pozele se vad.

ca sa te incadrezi in limita de upload trebuie sa le redimensionezi.

Link către comentariu
hangyouridols

Eu vad absolut toate pozele!F frumoasa masina,big LIKE :)

Nu mi-a trecut o clipa prin minte ca tu personal ai minti in ceea ce priveste puterea masinii;pur si simplu,cu toate ca ai fisa dyno,tot nu pot sa cred datorita ca injectoarele sunt prea mici,asa cum ai zis si tu,un max 170cp ar fi credibili.

Lasand asta la o parte,important e sa fii tu multumit si sa te bucuri de masina ;)

Am inteles ca vrei si injectoare mari;te gandesti sa modifici si internele sau raman stock?

Si o sugestie,pe viitor pe langa intercooler,pune si un racitor de ulei mai mare,e vital pt motor ;)

Tot nu mi-ai raspuns cum sta treaba cu turbina?

Link către comentariu

Cornel : Stiu ca cu injectoarele care le am eu pe masina au fost aproximativ 4 masini din grupul din care fac parte impinse spre 220cp cu o turbina de 3.0TDI. Dar acum nu stiu ce sa zic, important este sa fie mai multa putere decat stock :P

Legat de interne, nu cred, ma voi opri la injectoare + turbina de 3.0 ceea ce imi va oferi 280-290CP, cred ca e sufiecient pentru o masina cu tractiune fata (la tine 4x4 merita mai mult ca o poti pune jos).

Deocamdata le voi lua pe rand, sa vad intercoolerul pe masina si apoi in voi vedea in legatura cu racitorul de ulei, ori voi opta pentru wathermenthol sau altceva.

Turbina ti-am zis este facut in Bucuresti la cineva care se ocupa cu asa ceva, a mea este in carcasa de 1.9tdi cu interne de 2.5tdi.

Link către comentariu
TurboDIesel

cred ca esti putin prea optimist cu cifrele , turbina 3.0 tdi face presiune pentru 280 290 cp insa internele tale nu vor rezista cu siguranta la puterea asta ...

turbina pe care o ai banuiesc ca e de la cipos si e vb de hibridul cu interne de 2.5 180 cp pe care am avut-o si eu pe masina si pot spune ca e reusita...

Link către comentariu
hangyouridols

Nu vreau sa intru intr-o disputa in ceea ce priveste puterea,dar atat timp cat cu injectoarele de pe AWX si AVF 131cp 520CC abia se pot stoarce maxim 210-215cp,cu injectoarele tale mi-e imposibil sa cred acest lucru.In fine,important e sa te simti tu bine ;)

Daca vrei sa mergi spre 280-290cp,va trebui sa schimbi tot,injectoare race,pistoane,axa cu came,racitor ulei,racitor motorina,etc,altfel motorul va crapa repede.

Am inteles cu turbina,deci e un hybrid.

Spor in continuare,eu am sa-ti urmaresc topicul ca e interesant din prisma viitoarelor modificari;poate pui un filmulet cu evacuarea,tare sunt curios cum se aude :)

Link către comentariu

Arata minunat. Nu cred ca e nevoie de jante mai mari, arata foarte bine astea!! Si puterea, e destula, soferul sa stie sa o stapaneasca :P Poti pune aici mai multe posturi la rand, in fiecare punand poze de maxim 1mb, si daca le pui intr-un interval destul de scurt, de cateva minute, pe toate, ti le va arata in acelasi post pe toate, nu iti va pune mai multe posturi. Asa ca nu e nevoie neaparat de alte site-uri. Poti sa vezi si la topic-ul cu masina mea, am pus mai devreme 4 poze, care au vreo 2mb, si le-am pus 2 in primul post, 2 in al doilea, si le arata pe toate in ultimul post. :)

Link către comentariu

@TurboDIesel intradevar turbina si mai toate modificarile au fost facute in service la Cipos.

@mcornel nici nu vei intra in vreo disputa, mai ales cu mine, dar eu sincer nu vb din auzite sau din fabule, cea ce am zis este testat pe o Octavia 2, acelasi motor , etc.

Pot zice ca persoana respectiva a rulat cu masina in configuratia respectiva mult si bine (si la drag dar si zi de zi)

Dar deocamdata ramanem asa si vom vedea in viitor spre ce ne indreptam :) Imi place sa am o masina cat mai safe si sa nu stau cu ea prin service.

@RzzV Multumesc mult, voi incerca si varianta care ai zis-o tu.

PS : Multumesc la toti cei care imi apreciati munca si multumesc pentru sfaturi (toate sunt utile si cele negative si cele pozitive).

Link către comentariu
hangyouridols

Daca vrei masina safe,mai pune-i intercoolerul si las-o asa.

Sincer,dupa ce ma saturasem de puterea actuala,am vrut sa merg mai departe,spre 280-290cp,dar:costuri in jur de 4000lire pt motor(intra si internele),motorina se tot scumpeste si fiabilitate scazuta;asa ca am zis pas.

Acuma,fiecare cu pasarica lui :)

Link către comentariu

Intercooler si admisie sunt pe primul loc dar nu stiu unde sa gasesc un intercooler bun.

Poate ma ajuti tu aici de unde l-ai achizitionat pe al tau.

Legat de 280CP, inca nu sunt decis, e doar o idee dar nu se stie inca, vreau ca de la anul sa lucrezi putin partea estetica, suspensie, jante, frane mai mari + ceva pe la interior.

Si o achizitie de ultim moment bara spate RS, urmeaza sa fie revopsita si montata.

post-94384-0-89181600-1338511856_thumb.j

post-94384-0-68838700-1338511861_thumb.j

Modificat de LinuxViP
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!