Jump to content

A4 B6 VS A4 B7 VS PASSAT B6 VS GOLF 5 ?


Scorpyon
 Share

  

82 voturi

  1. 1. A4 B6 VS A4 B7 VS PASSAT B6 VS GOLF 5 ?

    • A4 B6 (1.9TDI 131, 116CP)
      15
    • A4 B7 (1.9TDI 116CP, 1.8T 163)
      40
    • VW PASSAT B6 (fara 2.0TDI)
      14
    • GOLF 5 (1.4TSI)
      13


Postare recomandată

Un vecin doreste sa isi cumpere o noua masina, si as dori sa stiu si parerile voastre.

Toate masinile o sa aibe maxim 150.000km, si mai noi de 2004/2005.

1. Audi A4 B6 1.9TDI 131cp, ar fi o alegere buna, insa este euro 3, si este cam prost in Romania daca se baga taxe pe norma de poluare, sau 1.8T (163cp/190cp nu cred caci sunt rare si mai scumpe).

2. A4 B7, este vorba de 1.9TDI 116cp sau 1.8T 163cp (cu sau fara quattro) ?

3. Passatul B6 este mai scump, iar 1.9TDI de 105cp nu doreste, fiindca A4 B6 are 131cp si daca este mai noua ar trebui sa fie un pas mai sus nu mai jos. Deci ramane 1.4TSI sau 1.8TSI. 2.0TDI are probleme si consuma ulei.

4. Golf 5 1.4TSI (140-170CP) super masina, dar nu stiu cat de fiabile sunt. Cutie manuala.

Ce ati alege si de ce ?

Mentionez ca nu face mai mult de 15.000km pe an, initial avand o masina care consuma 10% si se satura ,,Acuma bag benzina si acuma nu mai este", iar in acest moment are o motorizare de 1.200cmc3 pe un Clio, si ii consuma 6,5%. Pretul ar fi undeva la 9-10.000euro.

Am atasat niste poze oarecare cu fiecare model ca sa aveti imaginea cat mai aproape.

Cu stima, Scorpyon.

post-73203-0-29864100-1338066409_thumb.j

post-73203-0-50845200-1338066431_thumb.j

post-73203-0-24386800-1338066442_thumb.j

post-73203-0-87342500-1338066447_thumb.j

Modificat de Scorpyon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exclus Passat B6 mai ales daca anul fabricatiei este pana in 2008, si zici ca nu vrea sa auda de 1.9TDI, cred ca stii si tu foarte bine de problemele la injectoare, pompa si cutie de viteze la 2.0TDI

Personal, oscilez intre A4 B7 si Golf 5. Sfatul meu e sa rasfoiesti foarte bine acest forum, sa citesti topicurile dedicate masinilor mentionate de tine, si acolo te vei lamurii de fiecare in parte. Gasesti si problemele caracteristice, costuri de intretinere si de ce nu, idei de tuning :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal as alege Audi 131 cp quatro. In banii aceea o masiana ok cu un motor relativ nou tsi cred ca e vis....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A4 B7. Detin asa ceva si nu am avut probleme de nici un fel. Consum mic si fiabilitate maxima. Euro 4 fara filtru de particule (deci fara posibile probleme).

A4 B7 este peste Passat B6 si implicit Golf 5. (calitate si confort) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa-ti dau cateva detalii despre cat valoreaza respectivele modele la ora actuala,preturile respective sunt pentru masini fara probleme sau lovituri suferitra,adica 100%impecabile si nu rable refacute ,"coafate de samsari sa ia ochii la lume",toate pana in 150.000km adevarati desi la unele modele mai vechi este cam greu de gasit mai ales diesel:

Audi A4 B6 2004/2005 +sau-6500euro;

Audi A4 B7 facelift 2005/2007 +sau- 8.500euro

Golf 5 2006/2007 +sau- 6000euro

Passat B6 2008/2009 +sau - 12.000euro

In mare parte cam asa sunt costurile unor masini impecabile,Parerea mea din ceea ce am inteles din descrierea ta,este sa caute un A4 B7cu ceva mai multe optionale desi este veche ca model fiind un facelift exterior ,la interior este identica cu modelul de baza B6 2002!

Passat B6 este cea mai scumpa dintre toate mentionate dar si ce-a mai calitativa cu o clasa peste la design interior /exterior ,confort,imagine de model!

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.8 t cu quattro nu e tocmai economic. Depinde ce doreste !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca la 1.2 scoate consum de 6,5%, un 1.8T QUATTRO daca ar consuma 8,5% ar fi bine. La 10-15.000km pe an nu ar merita ?

Ce parere aveti de cel din anunt ? As dori cat mai multe pareri ?

Sau alte variante de pe internet care va plac pana in 9000euro ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.autovit.r...-C24207885.html

Un salt peste G5 la G6 din 2010 cu 39.000km,practic e nou noutza!!!!!

p.s:mai multe g6 in 9000euro:

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C24434155.html

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C24429636.html

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca la 1.2 scoate consum de 6,5%, un 1.8T QUATTRO daca ar consuma 8,5% ar fi bine. La 10-15.000km pe an nu ar merita ?

Ce parere aveti de cel din anunt ? As dori cat mai multe pareri ?

Sau alte variante de pe internet care va plac pana in 9000euro ?

Ar fi lux consumul ala. Mai baga..... La 10-15 mii merita dieselul.

Parerea mea e sa te orientezi pe piata externa. Sa o aduci tu personal din Germania/Austria. La noi numai manereli si combinatii sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Am G5 1.4 170cp si Passat B6 2.0 140 (CR), un A4 B7 2.0 140 in familie....dintre toate as alege B7-le de 116CP... este cel mai echilibrat si fiabil motor despre care am citit iar caroseria de B7 imi place si estetic, nu numai tehnic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Paparazzi nu stiu de unde ai luat tu preturile respective dar te asigur ca un Audi bun fie el si B6 sub 8000 de euro nu il iei.

eu recomand din cele mentionate mai sus Audi A4 B7 pentru calitatea fabricatiei superioara fata de Golf si Passat si a trenului de rulare mai reusit . Problema e ca un A4 B7 bun din 2007-2008 e undeva intre 11000 - 13000 euro.

Modificat de redlife
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat g5.1.4tsi.dar poate si un g6 1.2 tsi chiar !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte pareri ? Dar despspre 1.8T QUATTRO din anuntul pe care l-am pus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Un vecin doreste sa isi cumpere o noua masina, si as dori sa stiu si parerile voastre.

Toate masinile o sa aibe maxim 150.000km, si mai noi de 2004/2005.

1. Audi A4 B6 1.9TDI 131cp, ar fi o alegere buna, insa este euro 3, si este cam prost in Romania daca se baga taxe pe norma de poluare, sau 1.8T (163cp/190cp nu cred caci sunt rare si mai scumpe).

2. A4 B7, este vorba de 1.9TDI 116cp sau 1.8T 163cp (cu sau fara quattro) ?

3. Passatul B6 este mai scump, iar 1.9TDI de 105cp nu doreste, fiindca A4 B6 are 131cp si daca este mai noua ar trebui sa fie un pas mai sus nu mai jos. Deci ramane 1.4TSI sau 1.8TSI. 2.0TDI are probleme si consuma ulei.

4. Golf 5 1.4TSI (140-170CP) super masina, dar nu stiu cat de fiabile sunt. Cutie manuala.

Ce ati alege si de ce ?

Mentionez ca nu face mai mult de 15.000km pe an, initial avand o masina care consuma 10% si se satura ,,Acuma bag benzina si acuma nu mai este", iar in acest moment are o motorizare de 1.200cmc3 pe un Clio, si ii consuma 6,5%. Pretul ar fi undeva la 9-10.000euro.

Am atasat niste poze oarecare cu fiecare model ca sa aveti imaginea cat mai aproape.

Cu stima, Scorpyon.

A4 B6 din nefericire,avand in vedere vechimea lor,va fi f greu sa gasesti unul intretinut,ceva dotari si km rezonabili;motoarele diesel de pe B6 sunt euro 3,iar cele pe benzina euro 4.

Pretul unui B6 bun,se invarte la 8000euro.

B7 este masina mai noua,ai mai multe sanse sa gasesti unul in mintile lui,dar la diesel,care e euro 4,parerea mea e,ca e cam lenes cel de 116cp,dar in schimb are un consum bun.

La celelalte nu ma pronunt,nefiind in tema.

Nu prea inteleg amestecul de benzinare cu cel de diesel,prietenul tau nu stie ce vrea?Cum nu face mai mult de 15k kmpe an,ar trebui sa mearga clar pe benzinara si sugestia mea ar fi A4 B7 1,8t.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil Clio are rezervorul foatre mic! Benzinarele pe aceste modele nu-i vor aduce nicidecum un consum mai mic.

Motorizarile diesel au un consum mediu intre 5,5-6,5%.

Eu personal nu cred sa gaseasca vreuna din aceste masini care sa indeplineasca toate cerintele.

Am votat A4B7 1,9 TDI 116CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci un prieten a vandut cu 5000euro, un A4 B6, dar avea probleme cu turbina.

Totusi 8000pe un A4 B6 1.9TDI trebuie sa fie perfect. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B7 are potentialul de a deveni o masina clasica. Arata foarte bine, e foarte solida.

Mi-ar placea personal un V6 :D. Peste 25 ani o sa iau cat am dat acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Deci un prieten a vandut cu 5000euro, un A4 B6, dar avea probleme cu turbina.

Totusi 8000pe un A4 B6 1.9TDI trebuie sa fie perfect. :)

Ia intreaba-l pe pretenu` tau,pe langa tubo,cate multe alte bube mai avea,in ce stare optica era si cati km reali avea? :lol: La 5000-5500euro se vinde un A4 B5 facelift diesel bun,iar cu 5000 se vinde un B6 distrus.La propriu :zzzzz:

Masina pefecta nu exista,nici astea noi nu reusesc performanta asta :icon_bounce: ,dar bune,da.

In fine,daca celalat preten` este cu adevarat interesat de audi,ar trebui sa te uiti pe forumuri dedicate acestei marci,vei gasi raspunsuri reale in ceea ce priveste costurile si sfaturi utile de achizitionare :dry:

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu masina aia. Doar cu turbina avea probleme, in rest suspensiile, si totul era ok. Negru, stare optica buna.

Momentan el doreste 1.8T QUATTRO, dar nu vrea consum mai mare de 9% :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaharia adrian

eu vb din experiente. pt cei care mai distribuie zvonuri despre consumuri de ulei:

am avut un vw golf 4 din 2002 1.9 tdi 101cp, care consuma ulei 0.5l la 10000km, consum normal si am mers cu 2 vw passat 2.0 tdi( celor care nu cunosc sa vb mai putin nu din auzite, unele motoare 2.0tdi au avut probleme cu injectoarele) 140cp, motorizare common rail, consum 0.5l ulei la 10000km, mers sprinten, si fara probleme la motor sau cutie de viteze

fiecare motorizare are punctele ei bune si proaste si consumul de ulei de 0.5l la 10000km este un lucru normal la motoarele vw dupa 2000, asta poate sa-ti spuna si cei de la reprezentanta vw, acum depinde de ceea ce-si doreste si cei place....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Momentan el doreste 1.8T QUATTRO, dar nu vrea consum mai mare de 9% :)

Pai asta ar fi consumul mediu,de 9% :)

Si hai sa lasam povestile cu prietenul tau cum ca a vandut o masina buna ieftin,ca o dam in stocareala ;)

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la Golful 5. Ce parere aveti de 1.4TSI ? Este un motor fiabil ? Merita unul achizitionat (140 sau 170cp) cu maxim 130.000km ? La un buget de 10.000mii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca nu.. judecand in primul rand faptul ca au fost luate in calcul la achizitie taxele reduse pentru o asemenea cilindree in combinatie directa cu o putere mare fata de care fara doar si poate nu prea te poti abtine (a fost alergata); nu in ultimul rand km adunati.. nu stiu cum se impaca fiabilitata pe termen mediu si lung intr-o asemenea combinatie fatala : cilindree mica-putere mare; era un tip cu un R ce se plangea si de consum in varianta de 140CP dar e caz personalizat. La banii respectivi eu mi-as lua masina noua (noul astra 1.4).

Modificat de Designer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!