Jump to content

IC incins pe 1.8 8v G60


zib3r
 Share

Postare recomandată

Hey,

Dupa cum stiti, detin un mk2 G60 cu IC-ul pozitionat direct peste cutie. Acuma seara.. conducand masina mai "heavy as usual" am deschis capota sa dau borna de + jos vazand si simtind ce caldura se dispersa de pe IC.

Intrebarea mea este, ar fi vreun mod in care sa "aerisesc" mai bine IC-ul?

Schimbarea IC-ului sau pozitionarea pica din ecuatie.

dscf0745i.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intercoolerul ala lateral e o frectie la un picior de lemn dupa cum am mai spus de multe ori dar am vorbit ca televizorul. Ori montezi un intercooler frontal ori faci o priza foarte generoasa in capota care va rezolva problema doar partial deoarece oricum intercoolerul este situat intr-o zona fierbinte. Pe langa asta la viteze mari posibil ca priza de pe capota sa genereze exact efectul intalnit la Subaru adica sa se umfle capota si sa aiba tendinta sa se deschida (lucru nu foarte greu de realizatla un Golf).

Orice alta solutie gen stropitor pe intercooler e egala tot cu o frectie la un picior de lemn.

Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As pastra linia OEM a masinii daca tot am inceput asa.. dar vazand acuma seara cum se incinge.. am ramas tampit. Efectiv nu pot tine mana pe IC.

Am o capota in +.. in cel mai rau caz il voi sacrifica.

Nu cred ca merita sa investesc acuma intr-un IC front mount pentru 160 de CP, poate cand voi trece la ceva T,

Mersi G60 de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate asta e un mare minus a-l Lader-ului incalzeste destul de mult aerul,e cam greu sa aibe eficienta intercooler-ul in locul unde e pozitionat original,solutia ar fi un FMIC dar am inteles ca vrei sa pastrezi linia originala,ar mai fi o solutie un intercooler racit cu apa :icon_cheesygrin: !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G-ul a avut si intercooler frontal in echiparea de fabrica prin urmare nu afecteaza cu nimic ideea de OEM atat timp cat gasesti piesa corecta.

Modificat de G60
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stau sa ma uit la tine lipsesc niste plastice pe la intercooler, sunt plasticele de directionare a fluxului de aer, treaba asta + pozitia lui langa motor si deasupra cutiei il fac sa se incinga si sa devina ineficient, cu treaba asta si aerul din admisie ajunge sa aiba niste temperaturi destul de mari, daca temperatura aerului e foarte mare, motorul este predispus la detonatii, desigur knock sensor-ul isi face treaba si te salveaza de ele retardand foarte mult avansul iar masina devine mai lenesa.

fa rost de plasticele acelea de directionare a aerului, si te scapi de batai de cap... dau un FMIC de rallye cu tot cu tubulatura.

later edit: vad ca nu e masina ta in poza :)

post-3007-0-26364100-1337841158_thumb.jp

despre asa ceva vorbesc :D

ai putea sa vezi daca se potrivesc cele de pe GTD-uri, cod motor SB, dar nu bag mana in foc :D

Modificat de iZOTOPE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am plasticele pe IC, tot se incalzeste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci fa un test, ia masina la o tura, dar nu in trafic aglomerat, mergi cu ea 2-3km apoi deschide capota si pune mana pe tzava de vine in admisie, apoi pe cea ce intra in IC, aia care intra in admisie ar trebui sa fie mult mai rece decat aceea ce intra in ic :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Diseara iar testam :D pana atunci lucram putin la frane... ti-am zis duminica ce probleme sunt :P

Mersi baietilor de sfaturi.

99% ramane sa montez IC in fata... :(

Modificat de zib3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ai mai putea sa faci e sa elimini boost return, exista kit de eliminare pentru el, si rerutarea isv-ului. asta ar trebui sa-ti mai coboare temperatura aerului cu cateva grade.

eu am astupat intrarea in lader pt boost return, iar pe clapeta vine un filtru mic de aer.

asa aerul deja incalzit de G60 este eliminat direct in atmosfera, nu se mai intoarce in G60 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IC plasat langa roata fata stanga cum e la corrado. Eu asa o sa echipez G60 ul meu. Tot in OEM ramai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IC plasat langa roata o alta idee nefericita. Este subdimensionat pentru necesitatile reale ale G-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am decis ca "asa moare" pana in iarna cand voi trece la T. Si atunci intr-adevar va fi FMIC..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual poti sa ii montezi un ventilator electric cu plasticele aferente de dirijare a aerului, legi la baterie prin siguranta si intrerupator sau vreo termocupla. Asa are de exemplu la L200, (motor 2.5l TD intercooler) care are montat intercoolerul peste motor. Stiu ca nu e o solutie OEM la VW, dar ar putea functiona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de sfat, momentan am ciuruit o capota in + si asa ramane pana nu trecem la T si FMIC,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!