Jump to content

Golf VI TL 1.2TSI 105 Blue-Graphit Perleffekt


luciteck

Postare recomandată

Daca erau la acelasi pret era bine. Insa sunt cam de 3 ori mai scumpe. Asta daca nu a gresit cumva dealerul cand am intrebat prima oara de ele. Ori sa dai pe niste Wellingtonuri de 15 aprox 2000 de EUR nu mi se pare mare afacere. Imi plac mai mult astea, cred ca se incadreaza bine cu linia masinii, iar pretul a fost un inca un argument puternic in favoarea lor. Cu ocazia asta au ramas banuti si de anvelopele de iarna (Michelin Alpin A4)

@The_Ego. Daca as fi luat pe 16 ar fi trebuit sa schimb si anvelopele. Referitor la diferenta de nuanta, probabil ca in varianta asta de culoare nu iese plasticul perfect identic cu tabla la vopsire. Eu sincer nici nu am remarcat diferenta :) Sunt curios daca e la fel pe toate variantele de culoare.

Modificat de luciteck
Link către comentariu
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • luciteck

    22

  • The_Ego

    9

  • Master_Blaster

    4

  • Rave

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imi pare rau insa nu imi place deloc cum arata cu ele!Eu am 1.6 mpi,suspensie sport si pe jante pe 18,puteai linistit sa iti iei niste arcuri sport ori oem ori eibach pro kit si sa pui ceva pe 17!sau macar minim minim 16!

In rest foarte frumoasa masina,in special interioru...:X

Modificat de Yasmin
Link către comentariu

Obisnuiti-va ca nu toata lumea viseaza Low Familia, Tranteala, Aripi roluite, Air Ride si muzica dubstep. E adevarat, arata bine si este un trend care prinde si la noi, dupa ce a fost "descoperit" vwvortex-ul. INSA unii se gandesc strict la confort si pe plan secund design-ul si cum da in ochii altora.

Eu il felicit ca a preferat o janta de aliaj fie ea si de 15" in detrimentul unei table de 15". Cred ca e diferenta la mai mutle capitole intre ele, repet, fie si 15"

Sa te bucuri de masina RO%20flag.gif

Modificat de Circoloco
Link către comentariu
Master_Blaster

Eu nu inteleg ce rost au jantele mici din aliaj pt ca sunt garantat mai grele decat tablele si nu prea au cum sa ajute la look-ul masinii. Dar asta e o chestie de parere persoanala.

Si vezi ca ai capace argintii cu folie albastra pe ele, pana cumperi capace cu VW poti da jos folia ca sa arate mai bine.

@Circoloco: Da sunt multe diferente intre ele, alea de aluminiu sunt mai scumpe, mai grele, daca se indoaie se indreapta mai greu, se mai si fisureaza, daca se zgarie sau se exfoliaza se vopsesc mai greu... Dupa parerea mea mergeau si tablele f bine, vopsite interesant, cu niste capce mici de tiguan si masina era unica.

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

O sa razi dar nu sunt mai grele. Din contra...

Per total platesti pentru o greutate putin mai mica (si avantajele care vin cu ea) si un plus (destul de mic) de aspect.

Eu sunt pro jante mici din aliaj atata timp cat arata bine. Sunt destule cu jante de tabla...

Link către comentariu

@Master_Blaster: Rolul il au in a sustine anvelopele de vara. Cele de iarna au trecut pe cele de tabla. Iar ca si greutate sa stii ca sunt similare. Oricum merci de pont. Ce-i drept nici nu am observat ca e folie doar. Arata mai bine cu ea jos.

Eu inteleg ca multi vor 19" si 2mm distanta de asfalt (Yasmin te inteleg perfect, pe la 20 de ani visam si eu roti mari si masini sport), dar pt cineva care chiar conduce masina aia zilnic, pe drumurile din Romania, nu cred ca e o bucurie prea mare sa iti zdruncine rinichii la fiecare linie de tramvai/groapa/bordura,etc. Vb de un daily driver aici, nu de o masina preparata pentru circuit. Circoloco a inteles ideea perfect. Si mai e un aspect aici. Consumul mai redus cu jante mai mici, si performantele mai bune (mai usoare decat unele pe 17/18, mai ales ca vb de un 1.2TSI si nu de un 3.0 bi turbo).

post-97154-0-59939900-1343224924_thumb.j

Modificat de luciteck
Link către comentariu

Atata timp cat tu esti multumit/fericit de cum arata noi degeaba comentam aiurea din spatele monitorului!

Ps:"eu am sugerat o optiunea medie si destul de confortabila tinand cont ca si eu am avut arcuri+jante 17 la un moment dat!!!"

Cati ani ai?este masina de familie?sau doar tu si sotia/prietena...etc?

Link către comentariu

Yasmin eu vad asa lucrurile d.p.d.v al asperctului: Jante tabla < jante aliaj (15/16) < Jante aliaj (17/18). D.p.d.v al confortului (consum/performante accelerare) situatia sta invers. La stabilitate e clar ca au un avantaj cele mai mari. Nu sunt cu mult mai batran decat tine, insa avem alte asteptari de la o masina :)

Modificat de luciteck
Link către comentariu
Master_Blaster

La consum conteaza mai mult cauciucul si suprefata de contact si e o diferenta sensibila intre 195 si 225. Iar la greutate castiga numai jantele din aliaj sport high end, gen oz ultraleggera sau team dynamics 1.2 altfel tabla e mai usoara la dimensiuni similare, si vorbesc pe testate nu din carti.

Acu e si vorba de gust daca omul e multumit de masina fb, noi batem campii aici ca doar nu e fierul nostru.

EDIT: eu am jante pe 18 si 1.2t 105ponei la acceleratie nu pierd nimic fata de cele 17 cu care a venit din fabrica pt ca astea sunt mai usoare iar datorita balonului mai mic am stabilitate mai buna ca sa nu mai vorbesc ca sunt mai usor de condus alea de tablele de iarna patineaza in draci, chiar si astea pe 18 rup aderenta. De consum nu vorbesc pt ca nu conduc la consum si plinul nu l-am mai facut de secole.

Si sa stii ca o grada mai mica la sol imbunatateste consumul. ;)

Modificat de Master_Blaster
Link către comentariu

Corect, insa marele dezavantaj e ca Iarna o garda mai mica la sol aduce si alte "imbunatatiri": praguri indoite, scut motor spart, si cate si mai cate alte surprize.;)

Link către comentariu

Gandind strict rational pentru un daily driver in Romania e mai bine sa stai departe de anvelope cu talon mic si de masini lasate. Eu stiu ca de fiecare data cand trec peste sine, chiar si cu 10kmh ma gandesc daca nu erau prea ascutite, sa nu se fi taiat un cauciuc. La o groapa mai mare pe care o iau ceva mai tare sa nu se strambe janta, sa nu faca galma cauciucul :)). Riscuri stiute si asumate de mine, masina totusi ramane daily driver pe strazile unui Bucuresti cu infrastructura rutiera cred eu mai proasta decat Timisoara.

Ai inlocuit prezoanele? Vezi sa iti pui antifurt si eventual capacele.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Am primit un set de prezoane si valve noi. Capacele sper sa le gasesc cele oem la dealer.

Link către comentariu

Cred ca era vb de capacele din centru jantei,nu de cele de peste prezoane,nu?

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Transalpina (acum vreo 2 saptamani) :) Imi pare rau ca nu am urcat de la Novaci si ca am mers din Petrosani. Astfel am pierdut si partea cea ma inalta a drumului (dinspre Novaci) iar in schimb m-am ales cu o portiune plina de cratere (Groapa Seaca - Obarsia Lotrului). Oricum frumos drum si va fi si mai frumos odata ce vor finaliza lucrarile. Oricum am sa revin sa vad si primul sector de drum pe care l-am ratat.

Masina s-a comportat exemplar, consumul insa pe urcare si autonomia ma faceau insa sa ma intreb daca mai ajung in Sebes :sly: (nu cobora sub 10-11l%). Noroc insa ca la coborare autonomia a crescut "vazand cu ochii" :)

post-97154-0-85986000-1345145818_thumb.j

Modificat de luciteck
Link către comentariu

frumoasa masina , motorul asta am auzit ca e foarte elastic si are si un consum de bun simt. km fara probleme si drumuri bune ( putin probabil pe la noi :)) )

Link către comentariu

Merci, asa este motorul pune o balanta reusita intre putere/consum . Cel mai putin am reusit momentan sa scot un 5.1% in afara localitatii cu a6-a undeva la 90-100km/h. Se poate si mai putin, am vazut consumuri si de 4.7/4.8% la unii.

Modificat de luciteck
Link către comentariu
  • 5 months later...

S-a cam asternut praful pe aici, asa ca am zis sa mai pun o poza, asa, de sezon :)

Toate bune si frumoase, mai putin cateva sunete ciudate care au aparut o data cu frigul si pe care le-am descris aici:

Am sa fac o vizita si la service, sa ma conving ca totul e ok si ca e posibil sa fie doar din cauza mizeriei acumulate pe dedesubt si a temperaturilor negative.

post-97154-0-41027200-1358882065_thumb.j

Link către comentariu
  • 6 months later...

Update la 11.000 de km. Problema avuta cu compresorul de AC s-a rezolvat intr-un final (dupa ce m-a enervat cateva luni la rand), fiind inlocuit pe garantie. Insa de cateva zile am observat alta "surpriza". Urechile in care se prind spoilerele astea de G6 sunt f prost facute si f sensibile drept urmare mi s-a rupt una din ele  care face prinderea sub far. (fara sa ating nimic cu spoilerul, efectiv din senin). Chiar m-am uitat ca la G5 e cu totul alt sistem mult mai bine facut. 

post-97154-0-05983500-1376471787_thumb.j

Modificat de luciteck
Link către comentariu

Ciudat. Eu am dat bara jos de pe masina de cel putin 5-6 ori si mereu s-a aliniat la fix la montaj, chiar daca am citit pe unele forumuri ca dupa 3 demontari incep sa zboare din prinderi..

Link către comentariu

O fi dupa noroc... Posibil sa fi fost chiar din fabrica deja fisurata, si sa cedeze in timp. O mai las o vreme asa, poate mai aduna o zgarietura, ceva ca sa ma determine sa o schimb...

Link către comentariu

R-line mi-ar placea (nici investitia n-ar fi prea mare, nu e nevoie sa schimb proiectoarele.). Insa probabil ar trebui si niste praguri. Mai vedem, poate apare o oferta de nerefuzat :)

Modificat de luciteck
Link către comentariu

Pragurile sunt destul de ieftine si ele, replici evident. Pe cod oem sunt 200euro bucata :)).

Trebuie sa gasesti bara si cu maturatorul de pietre, cel stock nu se potriveste.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!