Jump to content

Problema compresie motor 1.3 si interne pe motor 1.3 de la 1.6


SmoKeyBv
 Share

Postare recomandată

Am si eu 2 intrebari in legatura cu un motor 1.3 la un golf 2.

1. Am facut un test de compresie la un motor 1.3 dupa ce am verificat tot ce e posibil deoarece nu vroia sa stea la relanti si consuma mult si am constatat ca am compresie pe un piston 12.5 si pe restu 6.5 si 7. Carburatorul e in stare perfecta trebuie doar reglat, au fost schimbate toate consumabilele distrbutie, pompa apa etc. Am vrut sa fac un swap la un motor mai puternic dar m-am razgandit daca tot am bagat bani in asta macar sa-l fac sa functioneze normal si sa ma ocup de partea estetica a masini si mai incolo sa fac un swap. Motorul cand e turat suna foarte bine.. nu tacane nu scoate fum albastru.

Intrebarea mea este: Poate sa fie garnitura de chiulasa, segmentii sau supapele? sau toate 3 ? Pe bord masina arata ca are 165000 km.. si arata de km astia, cutia si timoneria functioneaza foarte bine.. nu joaca nu scartie mai putin ambreiajul care e dus si trebuie schimbat. Din motor nu curge ulei.

2. Daca e grava problema m-am gandit sa pun interne de la un motor 1.6, din cate am inteles trebuie: pistoane, chiulasa, biele, segmenti si cam atat sau mai trebuie altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Eu am lua arborele cotit cu totul in locul tau. Ma tem sa nu aiba ceva in plus cel de 1,6 care sa-l fac mai rezistent si astfel sa ti-l indoaie pe-al tau de 1,3 cand ii mareste cilindreea. De asemenea uita-te daca e cumva radiatorul de 1,6 mai mare decat cel de 1,3. Daca e mai mare, e bine sa-l schimbi si pe-asta ca sa n-ai probleme cu instalatia de racire a apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat acum si se potriveste ala de 1.3 la 1.6. Astept pe cineva cu experienta care a mai desfacut moatoare si stie ce se potriveste si ce nu la interne si ce ma roade e chestia cu compresia.. care ar putea fi cauza.<h3 class="r"></h3>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca este garnitura de ciuloasa, daca sunt 2 cilindri apropiati, dar nu exlud si supape sau altceva, cu toate ca segmenti, nu cred ca se uzeaza neuniforma la un piston da, la unu ba

orice ar fi, chiulasa jos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

primul piston din partea stanga avea 12.5 urmatorul avea 6 si ceva al 3 piston 6.8 si ultimul cel de langa delcou avea 7,, parca asa era ordinea da stiu sigur ca cel cu cea mai mare compresie de 12.5 era primul din partea stanga. Am fost la 1 mecanic sa regleze carburatorul si el este cel care a facut testul de compresie si a spus ca motorul nu suna urat.. si ca nu e vorba de segmentare.

si sa nu uit.. masina cand am luat'o avea uleiul negru negru.. rar mai vezi asa ulei la un benzinar.

Modificat de SmoKeyBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu fie segmenti blocati pe piston:( si pe acolo sa se piarda compresie ... daca motorul a stat un timp poate sau coxat segmenti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.. masina a cam stat inainte sa o cumpar eu.. nu stiu exact cat da minim 2-3 luni. pana la urma o sa dau chiulasa jos sa vad ce si cum. pana atunci mai astept pareri/solutii.

Dupa ce am schimbat uleiul nu cred ca am facut 100km.. pot sa salvez uleiul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa verifici daca segmentii sunt problema poti sa pui cateva picaturi de ulei in cilindru , pe la bujie si remasori compresia. Daca aceasta creste inseamna ca e de la segmentii, sunt uzati .Daca nu inseamna ca supapele/garnitura sunt problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!