Jump to content

Martori bord


Tetica
 Share

Postare recomandată

nu ati bagat de seama nici unu daca martorul de parbriz se aprinde la output test?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    7

  • F l o r i n

    7

  • B0gdy-

    6

  • Austinel

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca exista martorul ar trebui sa se aprinda la output test.

Nu prea este relevanta, fiindca daca te uiti atent, la punerea contactului, nu are acel martor, dar la output test vei vedea ca toti martorii care s-au aprins la punerea contactului se vor aprinde si pe output test.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu asa. La output test se aprind doar martorii ce sunt si activati din coding. Am incercat si personal, si s-a comportat corespunzator. Adica ce nu era activata din codare, nu se aprindea nici la output test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua

Am schimbat si eu comutatorul. M-a ajutat un baiat cu vag-com-ul si a sters eroarea dar a aparut dupa ce am mers aproape 2 km.

Am mai repetat de doua ori stergerea erorii si la fel reapare eroarea. La scanare apare de fiecare data problema de switch. Am mai gasit si un bec ars, pe care l-am inlocuit, dar tot reapare semnul de la bujie. Ce ar trebui sa fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pui un switch OEM si sa-l montezi cum trebuie. Sa verifici daca ai alimentare pe switch./

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am aspirat in masina si desigur a trebuit sa pun contactul ca sa folsoesc bricheta vreo 20 min, cand ma uit apoi la bord Martorul bujii palpaia intermitent..am scos cheia am pus iar contact nu mai palpaia..bun. A doua zi dimineata cand sa merg la lucru pun iar contact totul oke se aprinde martorul se stinge ..pornesc..si stau putin ca erau 3 grade afara si asteptam sa se dezabureasca , apare iar martorul bujii palpaind intermitent ..opresc masina..pun contact iar ..palapaia din nou..plec la lucru..dupa 10 secunde nu a mai facut. Dupa 20 minute de mers a trebui sa opresc ..si avand masina la relanti cand am iesit afara ..nu mai lumina faza scurta ..opresc masina. Cand m am reintors dupa 30 min totul a decurs normal la pornire si iesind afara am vazut ca faza scurta mergea.

Ce nu mi e clar.. sa fie o problema cu circuitul electric gen..nu face contact bine la fazele scurte..un switch ceva? Prima data am crezut ca mi e arsa o bujie ..am mai patit la opel astra dar aparea check engine pt el( masina cu cheitza) nu martor bujie .. insa vazand si problema cu faza scurta si ce am citit in acest thread.. inteleg ca martorul bujii e legat de circuitul electric. Sunt curios cum decurge maine dimineata..

PS Am o pornire greoaie prima oara dimineata ..parca rupe o tuse cand o ia.. sa fie..sa nu fie legat de asta..nu stiu. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul spirala, are si rol de martor OBD2. Nu e de la bujie arsa....

El semnalizeaza diverse erori - fa o scanare, sa vezi ce erori ai stocate

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa merg, oare faza scurta daca masina nu e pornita poate sa lumineze actionand comutatorul..sau doar daca masina e pornita lumineaza becurile? Constat ca la mine fara cheie si contact actionand comutatorul doar luminile de pozitie lumineaza...faza scurta nu..e normal? ( m am ametit de cap incat nu mai stiu ce e normal si ce nu).

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal. Fara contact pus - merge doar pe pozitie - chiar daca tu comuti pe faza scurta, proiectoare, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aspirat in masina si desigur a trebuit sa pun contactul ca sa folsoesc bricheta vreo 20 min, cand ma uit apoi la bord Martorul bujii palpaia intermitent..am scos cheia am pus iar contact nu mai palpaia..bun.

verifica daca ai stopuri pe frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema o am si eu la octavia , doar ca am achizitionat alt switch dar stopuri pe frana tot nu am, ce ar urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a mai facut figuri de atunci, am stopuri pe frana. Sa fie o problema faptul ca am stat circa 20 minute cu contactul pus pana am aspirat in masina folosind bricheta? erau vreo 3 grade afara ..banuiesc ca n ar avea ce sa se strice..atunci a fost prima data cand am vazut martorul spirala palpaind.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema o am si eu la octavia , doar ca am achizitionat alt switch dar stopuri pe frana tot nu am, ce ar urma?

Verificare siguranta responsabila cu stopurile de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

A inceput sa palpaie martorul bujie in bord, am verificat becurile de frana si ambele erau arse. Dupa ce le-am schimbat martorul a mai stat aprins vreo 5 minute si s-a stins. Nu s-a mai aprins pana acasa, il mai urmaresc maine. Cum s-au ars ambele becuri? Sa fie vreun scurt undeva? Sau s-au ars pe rand iar martorul s-a aprins cand s-a ars si al doilea?

Credeti ca s-a rezolvat problema sau poate fi switchul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare, ma roade si pe mine o curiozitate: martorul Check Engine ar trebui sa se aprinda cand pun contactul si isi face self test-ul, dupa care se sting toti martorii? Ca sa stiu daca am sau nu martori "manariti"...  :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Se aprinde la contact si se stinge la pornirea motorului , daca nu ai erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mdea... Mie nu mi se aprinde nici la contact... De-aia ma miram eu ca desi am belele cu mers in 3 pistoane nu se aprinde... E greu de dat jos ceasurile sa ajung la placa electronica? La electronica ma pricep, la demontat ceasurile... mai putin :/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tragi de ornamentul care vine sub ceasuri, dupa care in spate ai doua suruburi torx T20 - le scoti, deconectezi mufele si ai scos ceasurile.

 

mai departe, trebuie sa dai jos foliile, daca vrei sa verifici daca ai martori acoperiti

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, zilele astea cu prima ocazie cand am timp, dau jos si verific. Daca mai intanesc neclaritati o sa mai intreb, multam de promtitudine. O saptamana frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce minunat... Imaginati-va ce cuvinte "inteligente" erau la gura mea cand am descoperit asta...

 

m4zv7.jpg

 

2s0e68k.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... sa verifici daca ai martori acoperiti

 

bine ca a fost doar acoperit... am mai gasit si cu leduri rupte de pe placa, etc... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sincer la asta ma gandeam si eu, insa nu-mi faceam griji de relipit, ci de gasit de cumparat. In Galati "e grele" cu gasitul anumitor lucruri. Iar de pe net n-ai cum sa iei doar un led smd :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, oricum se gasesc si la voi in oras, mai mult ca sigur....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

De vreo cateva ori s-a aprins martorul ASR in bord. Chiar daca apas pe butonul negru (cel pe care scrie ASR) tot nu dispare. Sta ceva timp aprins si apoi dispare.

De unde poate fi problema?

traction-control.jpg

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!