Jump to content

Bora Bora Reloaded


redline1619

Postare recomandată

Eu am cerut de curiozitate un pret pentru oglinzi, unui coleg de forum ce se ocupa de dezmembrari..si parca 400 lei mi-a zis

Link către comentariu

Dar astea nu sunt oglinzi de golf 5 originale. Sunt modificate ca sa vina plug and play pentru golf 4.

 

Tu daca o sa iti iei de la dezmembrari oglinzi de pe passat b5.5 sau golf 5 cu semnalizari, nu o sa mearga la golf4/bora pentru ca nu sunt la fel prinderile si le iei degeaba. De asta costa atat...

Link către comentariu

Am dus acuma 30min Bora Bora la vopsit, abia astept sa o primesc inapoi sa vad cum a iesit. Cica pe joi ar fi gata...

 

Sper sa scap definitiv de rugina de la aripi. A zis ca da cu nu stiu ce fel de tratament si nu ar trebui sa mai apara, dar cine stie.

 

Total cost= aripi fata(de vopsit, de astupat gaurile de la semnalizare, de reparat avaria de la o aripa),aripi spate si bara fata=1050lei cu vopsea si manopera.

Modificat de redline1619
Link către comentariu

Am luat masina de la vopsit, la inceput eram multumit de rezultat, apoi m am uitat mai atent si cred ca si a batut joc de banii mei. Nu s multumit cum a curatat rugina de la aripi si de cum a vopsit bandoul din bara fata. O sa revin cu poze.

A ajuns si ultima piesa pentru MFD si anume un releu(cred) care atunci cand simte 12v intra automat camera marsarier. Nu stiu sa va zic mai multe.

De fapt nu ultima piesa...mai am nevoie de camera marsarier si un meserias.

Ieri m am enervat cu masina, s a stricat butonul de la telecomanda alarma pe deschis. Nu mai puteam inchide masina si pe langa asta, s-a stricat si borna de la baterie ca am vrut sa ii dau cheie si s-au stins toti martorii. Am rezolvat cu borna si de lene ce mi-era sa caut pe forum codul de la MFD ca am pus poza cu el sa nu il pierd, am tastat de 2 ori gresit codul si s-a blocat navigatia, cred ca trebuie sa astept cateva ore pana pot sa ii introduc iar codul. Imi apare SAFE.

 

Multi nervi pentru lucruri marunte, zgomote de la plastice bord, greierasi si alte porcarii, cred ca ma las de investit in masina si o sa incerc sa o intretin si sa ii montez toate piesele care le-am luat pana acum si atat.

 

Am uitat sa zic ca am rezolvat cu telecomanda prin schimbarea butonului.

post-104263-13956580381153_thumb.jpg

Modificat de redline1619
Link către comentariu

Am incercat sa fac instalatia la pozitiile america din bandou, dar am o problema.

Eu am in far pozitii US iar daca leg la firele din pozitii, cele din bandou stau aprinse si semnalizeaza in acelasi timp ca farul.

Cum ar trebui sa fac ca sa nu semnalizeze cele din bandou ci sa stea doar aprinse cand pun pozitia?

Sa ma leg la mufa din far? Care ar fi firele?

Am atasat cateva poze, poate va ajuta

post-104263-13956782710141_thumb.jpg

post-104263-13956782909621_thumb.jpg

post-104263-13956783085243_thumb.jpg

Link către comentariu

Pozitii US adica un bec cu 2 filamente.

Ai 3 fire in mufa lui, unul e - si 2 sunt + (semnal si pozitie). Le identifici acolo, cu aparat de masura in mufa sau un bec cu 2 fire.

Pui semnalul si vezi care e firul lui. Te legi in bandou la celelalte 2.

Sau varianta "din carti" vezi care sunt cifrele in mufa pt firele de pozitie.

Link către comentariu

Pur si simplu legi pe firul soclului in care intra becul de pozitie inca un fir si il duci pana la lampile din bandou.

Link către comentariu

Am facut cum a zis Muale si alterneaza. Adica pozitia sta, dar cand semnalizez se opreste pozitia si incepe sa semnalizeze.

Nu ma pricep deloc si nici nu gasesc pe cineva sa ma ajute.

Modificat de redline1619
Link către comentariu

cele 2 "extreme" ale soclului(ai soclu original de america din cate vad)adica fierul maro si cel verde trebuie sa fie de la vechea mufa ce aveai pe semnalizare(adica acel papuc dintr-o bucata care era cu 2 fire..)iar intre astea doua(maro si verde)ii plusul de la pozitie...pe acel fir,plus atasezi egatura cu pozitia din bandou

 

sigur trebuie sa mearga ca acum 2 sapt am facut insalatia asta,am comandat socluri de america si am avut ceva probleme intrucat ba mergea semnalizarea si palpaia si stopul de frana,ba mergea pozitia si nu voria sa palpaie semnalizare si etc...complicat de explicat asa,si s-a rezolvat dupa ce am despartit acea mufa originala ce era pentru semnalizare si intre ele am pus firul de la pozitie

spor

Link către comentariu

O sa ma mai joc si maine sa vad. Am un prieten electrician la reprezentanta Citroen, poate ma ajuta el.

Am facut cateva poze sa vedeti cum a iesit masina de la vopsit.

post-104263-13956841535933_thumb.jpg

post-104263-13956842134211_thumb.jpg

post-104263-13956842351192_thumb.jpg

post-104263-13956842819836_thumb.jpg

post-104263-13956842920918_thumb.jpg

post-104263-13956843034116_thumb.jpg

Link către comentariu

Eu vad diferenta de nuanta intre aripa si bara.

Nu ai acasa un led sau bec 12v? Il pui in mufa si vezi care e firul de pozitie si care e de semnal.

Uite schema cu mufa

post-66542-13956849550751_thumb.jpg

Link către comentariu

E diferenta pentru ca a fost vopsita odata si cine stie cat de mare e diferenta intre vopseaua care e acuma pe masina si cea care a fost initial.

 

Stii ce mi se pare ciudat? ca daca te uiti la capota(care nu am vopsit-o) si apoi la aripi/bara o sa vezi ca e la fel. Insa cu restul masinii e putin diferita, in realitate nu se vede asa tare...cred. Insa eu ii voi da un polish la toata masina cand mai fac rost de bani si sper sa se mai corecteze nuanta.

 

Gri-ul e cel mai parsiv, greu mai nimeresti dupa culoarea de fabrica daca incepi sa vopsesti pe elemente, toti vopsitorii mi-au zis asta.

 

Am un bec muale, am fost cu un prieten care se mai pricepe si mi-a zis ca a incercat cum mi-ati zis voi. Insa maine intreb de un electrician care se pricepe si sa vad ce zice.

 

Orice as face la masina asta, niciodata nu este simplu, trebuie sa apara complicatii,improvizari si deja incepe sa imi ajunga. De asta am si zis ca o sa incerc sa ma opresc din investit in mofturi.

Modificat de redline1619
Link către comentariu

Este la7w nu? Exact asa am si eu... de aia am preferat sa merg cu anumite defecte pe masina si sa o vopsesc toata odata decat sa vopsesc fiecare element in parte :( Si eu am rugina, si masina mea e lovita si zgariata, dar o suport asa cum e stiind ca o sa iasa bine totul la vopsit integral.

Link către comentariu

Da, ala e codul. Cauta bine unde vrei sa o vopsesti, nu fa greseala pe care o facem multi dintre noi, sa mergem pe recomandari...

 

Aveam in plan pe viitor sa o vopsesc toata, dar m-am cam saturat de incompetenti :)

Modificat de redline1619
Link către comentariu

Eu zic ca trebuia sa ai rabdare, e cel mai important lucru cand iei o decizie asupra masinii, am invatat asta din foarte multe greseli intamplate din incapatanare. Eu imi aleg locul unde vopsesc dupa recomandari, dar aceste recomandari vin impreuna cu niste exemple de munca vazute pe viu si intotdeauna aleg ce e mai bun numai pe exemple de masini ce au trecut pe acolo.

Link către comentariu

Eu am vopsit barile de vreo 3 ori din diferite motive si niciodata nu a iesit culoarea cum trebuie. Ultima data am facut-o dupa aparat si imi arata potrivire 97% si culmea tot era diferenta. Eu am LD7V, care e mai cenusiu, motiv pentru care am hotarat sa o fac toata in vara, ca asa vad ca nu iese de nicio culoare. Dupa ce o vopsesc, ca si tine, incerc sa o mai raresc cu bagatul de bani in ea si sa incep sa ma bucur mai multe de ea prin plimbari, pentru ca mai mult sta!

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu

Bagatul banilor in masina fara motiv (upgradeuri/tuning) sunt cea mai mare risipa financiara si de timp! Mai bine "ii arzi" sub forma de combustibil si iti faci plimbarile pe unde vrei tu, in tara sau afara.

Luati-o ca atare, nu e nevoie de vreo "polemica" pe tema asta!

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Eu unul nu sunt de acord si am

avut si eu destule probleme cu masinile. Fiecare cu placerile/hobby-urile/nebuniile lui.

Link către comentariu

E diferenta pentru ca a fost vopsita odata si cine stie cat de mare e diferenta intre vopseaua care e acuma pe masina si cea care a fost initial.

 

Stii ce mi se pare ciudat? ca daca te uiti la capota(care nu am vopsit-o) si apoi la aripi/bara o sa vezi ca e la fel. Insa cu restul masinii e putin diferita, in realitate nu se vede asa tare...cred. Insa eu ii voi da un polish la toata masina cand mai fac rost de bani si sper sa se mai corecteze nuanta.

 

Gri-ul e cel mai parsiv, greu mai nimeresti dupa culoarea de fabrica daca incepi sa vopsesti pe elemente, toti vopsitorii mi-au zis asta.

Intr-adevar, griul este cel mai greu de nimerit. Oricum, nici o nuanta nu iese perfect. Sunt foarte multe lucruri care influenteaza culoarea, de la culoarea grundului pana la presiunea si diluantul folosite.

Daca vrei sa nu se vada diferenta trebuie vopsit pierdut, faci si o portiune din reperele alaturate cu aceeasi culoare si apoi lacuiesti tot. Trecerea progresiva de la o culoare la alta pacaleste ochii si pare la fel cand te uiti.

Polish-ul nu te ajuta cu diferenta de nuanta :(

Link către comentariu

In poze se vede mai tare diferenta, dar in realitate nu e chiar asa mare. Aripile spate au fost vopsite asa, pierdut si intr-adevar nu se vede. Dar cum am zis, nu ma mai complic...am sa ii schimb uleiul,filtrele si tot ce tine de intretinere si atat.

Modificat de redline1619
Link către comentariu

Am tot citit pe net/forum despre schimbarea uleiului din cutia de viteze si nu m-am lamurit deloc. Multi zic sa nu schimb uleiul din cutia de viteze daca nu am probleme cu ea. Nu am probleme, doar ca la rece cand pornesc masina, intra putin mai greu in treapta a 2 a.

 

M-am gandit sa schimb si uleiul de la servodirectie. Am gasit 2 uleiuri cum ca ar fi bune pentru masina mea si anume : Febi g004 si asta cred ca-i original G004000M2. Am verificat periodic uleiul si este la nivel, aproape de maxim; nu am probleme cu servodirectia.

 

De asemenea, vreau sa schimb si antigelul, nu stiu de cand nu e schimbat, cert e cat a fost masina la mine nu a fost schimbat. Cat antigel am nevoie(litri) si de care sa iau?

 

Lichidul de frana se va schimba atunci cand iau discurile si placutele de frana cu Ate blue racing dot4.

 

Alte lichide ce se recomanda de verificat/ schimbat? nu cred ca mai sunt...

Link către comentariu

nu te astepta sa intre mai usor in trepte daca schimbi uleiul. nu cred ca a devenit lipicios incat sa blocheze levierul.

incearca sa reglezi timoneria in prima faza.

antigel, parca 3+3 litrii (il faci 50%).

 

eu am schimbat toate lichidele mentionate de tine.

mai este un lichid, cel de spalat parbrizul. dar ala te anunta in bord cand e pe terminate. ;)

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!