Jump to content

Bora Bora Reloaded


redline1619

Postare recomandată

si ale lui pot fi.

gusturile se discuta, nu se pot impune. daca sunt de tabla, ce...rade cineva de tine?

Link către comentariu

Stiti reclama aia la bere...suntem multi cei carora ne place...bora bora...jante de tabla fara capace :))

Link către comentariu

Faruri facute acasa ca sa zic asa, cu lupe bi xenon, nu sunt facute de mine, ci de fostul proprietar.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am facut ieri ITP pentru prima data la o masina ,nu prea stiam cum sunt mersurile, insa acum stiu.

 

A trecut bora bora ITP fara macar sa mi-o verifice, atat noxele cat si articulatiile.

 

Valabil pana in luna 11/2015.

 

:RO flag:

Modificat de redline1619
Link către comentariu

eu am facut 3 itp`uri la fosta bora de fiecare data exact cum ai facut si tu...nu prea au ce sa verifice la articulatii si la noxe o sa apara euro3 toata viata ei.

Link către comentariu

Ma gandeam ca poate totusi ti-o verifica, macar sa se faca ca o verifica.

 

Oricum eu am fost la Adria inainte pentru o verificare si nu are nimic masina,,,

 

Iar cu jantele de vara, nu stiu daca le voi mai da, nu reusesc sa strang bani de altele, tot vin cheltuieli neprevazute...

Link către comentariu

la mine au verificat de fiecare data franele daca tin si frana de mana...pastreaza jantele actuale ca sunt destul de frumoase...nu are rost sa te complici cu altceva deocamdata...mai ales ca ai pus si cauciucuri noi daca tin bine minte :icon_thumleft:

Link către comentariu

Da, asa e in legatura cu cauciucurile.

 

La mine nici franele nici nimic, cateva poze si gata.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

A venit si la noi in Suceava/ Dorohoi iarna :)

 

Veselie mare, dar acum trebuie pornita zilnic masina, posibil sa am nevoie de o alta baterie dupa iarna asta, nu stiu cati ani are bateria de pe masina.

Vedem cand o sa fie mai frig.

 

 

post-104263-0-41470100-1386773474_thumb.

post-104263-0-64238300-1386773595_thumb.

Link către comentariu

nu mai lasa masina cu frana de mana trasa pe geruri... sa n-ai vreo surpriza neplacuta.

Link către comentariu

Am tras frana de mana ca era pe liber, eu o las doar in viteza cand stationeaza.

 

Cum verific ce curent are la pornire?

Link către comentariu

Pui pe borne aparat de masura. Stingi tot (plafoniera,far,casetofon). Vezi cat ai, apoi cineva da la cheie si vezi cat ai.

Stiu ca trebuie 14v

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu

Aia e tensiunea, nu e curentul. Cu motorul oprit, dupa o stationare de minim cateva ore, trebuie sa ai 12,4-12,6 V, iar cu motorul si consumatorii porniti trebuie sa ai minim 13,8 si maxim 14,4 volti. Daca voltajul e mai mic, in primul caz trebuie inlocuita bateria, iar in al doilea cel mai probabil releul de tensiune.

 

Curentul de pornire e foarte greu de masurat si trebuie aparatura mai complexa.

Modificat de MRC
Link către comentariu

Am verificat vara asta si incarca cu 14 v si ceva.

Cand merg acasa verific si bateria cu motorul oprit, aici nu am aparat din ala.

 

Deci sunt in ceata acum...vara asta am masurat cu cat incarca alternatorul si incarca cu 14v si ceva, asta practic imi spune-ti sa verific?

Modificat de redline1619
Link către comentariu

Trebuie sa verifici in primul rand ce voltaj are bateria dupa ceva ore de stationare, o noapte chiar. Daca e mai mic de 12.4V, e pe moarte bateria. Si asta se intampla in doua situatii, cand alternatorul nu incarca sau cand bateria e veche.

Link către comentariu

Nu exclude inca alternatorul. Ca daca are @14V fara consumatori si scade sub 13.8 dupa aprindea consumatorilor, iar nu e bine.

Link către comentariu

Pai daca aprindeam xenon-ul, scadea sub 14. Cu restu consumatorilor ramanea la 14v.

 

Eu nu am probleme cu pornirea, am lasat masina nepornita de Luni. Azi cand am pornit-o, am simtit cum ca ar invarti ceva mai mult fata de anul trecut cand o lasam cate 2 saptamani nepornite(pe aceeasi vreme). De asta am si zis ca vad pe viitor cand vin friguri de -30grade cum o sa fie.

 

Si am sa mai verific odata alternatorul,bateria+ bujiile ca nu imi cade mana.

 

Poate am sa fac si un filmulet dupa ce o las 2 zile nepornita sa va dati cu parerea. Ziua cam -1,5 -2grade iar noaptea nu stiu la cat ajunge.

Modificat de redline1619
Link către comentariu

Chestia cu cat invarte la porniri la mine este complet aleatoare. Tot timpul porneste fara probleme, insa uneori la prima invartire a demarorului, alteori la a 2-a sau a 3-a. Nu am putut sa gasesc vreo regula legata de timpul cat a stat, sau temperatura de afara.

 

Stiam un test empiric pentru baterie - cu aparatul de masura (preferabil analogic, sa fie suficient de rapid in reactii dar merge si digital) pe borne pui pe cineva sa dea la cheie. Si tensiunea nu trebuie sa scada sub 11V.

Link către comentariu

http://vk.com/video235244425_167141742

 

Cred ca trebuie sa va faceti cont sau sa va logati cu facebook account ca sa vedeti.

 

Ce-i drept, afara s-a mai incalzit, 3,5 grade erau cand am facut video conform CB, insa nu am mai pornit-o din 12.12 , deci 6 zile?

 

Noaptea temperaturile au ajuns pana la -4, -5grade, insa cred ca e irelevant avand in vedere ca ziua sunt 2-3grade, chit ca nu am pornit-o de 6 zile, sau cate o fi.

 

Dar daca tot am facut video, am zis sa il pun.

Link către comentariu

Irelevant - daca ai pornit-o la temparaturi pozitive. Mie in dimineata asta mi-a pornit mai balbait oleaca la -2 grade.

Bateria inca invarte decent vad.

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!