Jump to content

Trecere BMW 320D -> VW Golf


tasel86
 Share

Postare recomandată

Salutare. Am un bmw 320D (e46) din 2001 si vreau sa-l schimb cu un VW an bun .Ce model imi recomandati? Ma intereseaza ceva pe benzina si cu, costuri intretinere acceptabila. Mereu mi-am dorit un golf IV, daca se poate cateva detalii comparative de la cunoscatori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Vezi in primul rand ca ai postat in aria gresita.

Mai bine postezi in aria de G4 un nou topic sau pe Discutii generale. Ce te sfatuiesc este daca vii de pe e46 mai bine te uiti la un Golf 5 sau 6, daca vrei golf. De la 320D la Golf 4 benzinar mi se pare o involutie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

M`am referit ca vreau o masina asemanatoare golf-ului 4 ( pret /calitate/fiabilitate cu costuri mici de intretinere si piese accesibile de schimbat) nu ca a-s achizitionaua. Nu stiu cum e golf 5 sau 6 de aceea am intrat aici sa-mi spuneti ce costuri impune o astfel de masina. De ex. asigurare, impozit, revizie, cat ar costa o bucsa, o bieleta etc... si cam la ce interval trebuie schimbate piesele(cu apoximatie)... E mai buna motorizarea diesel.. ce costuri suplimentare si riscuri sunt si daca merita?

Modificat de tasel86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incerca un A3.

Poti incerca un A3. Intretinerea si asigurarea rca e cam la fel ca la vw. la diesel distributia prima oara se schimba la 120 k km. Ulei si filtre la 15000 km sau nitel mai repede. Suspensia nu e asa complicata ca la a4 sau passat deci mai putin costisitor de intretinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau ceva din 2006, iar sincer audi nu ma intereseaza... mersi oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai da ceva detalii.. la ce bani, neaparat hatchback?

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau ceva din 2006, iar sincer audi nu ma intereseaza... mersi oricum

:)) Normal Bmw niciodata nu se impaca cu Audi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa aiba clima, geamuri electrice, xenon (daca se poate), navigatie(optional) si sa fie OK cu partea mecanica in primul rand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei si comfort ca la BMW orienteaza-te spre Audi...daca nu Passat, G4, Skoda O2...le-am pus in ordinea preturilor :)

Vrei economic te duci pe motor de 1.6 ~100CP, vrei si putere 1.8T...

Vrei mai mult da mai multe detalii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea vad de ce ai face un asemenea schimb, sincer. Poate cu o Octavia 1 4x4 break diesel sau cu un Superb, Passat 4motion, mai intelegeam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Oricum e mai multa viata iarna cu G4 decat cu Bmw-ul. Vezi ca nu e asa scumpa articulatia la platforma respectiva, exemple: Bucse bascula spre spate de Cupra de la Lemforder: 50 de ron bucata, capete de bara Lemforder: 75 de lei bucata, pivotii pica foarte greu, flansele din cate imi amintesc sunt pe la 80 de lei Lemforder.

Daca vrei costuri de G4 si frumusete, arunca-te la un Leon 1M! Dar o sa fii dezamagit putin de finisajele interioare, in rest arata mai bine decat G4 din orice punct de vedere, plus ca din cate stiu are ampatamentul mai mare ceea ce se traduce intr-o mai buna stabilitate pe curbe! :)

Daca ai 7000 de euro, iti iei Leon 1M Cupra cu motor 1,9 Tdi cod Arl cu 150 de cai din fabrica! cel mai bine la motorizarea asta e sa gasesti 4x4 care are diferential de la Audi si iarna o sa fii cu zambetul pe buze si chiar o sa poti merge mai tare cu masina! Mie asta mi se pare cea mai buna masina din generatia respectiva! Si la consum si la orice!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios despre ce diferential de la Audi e vorba?

Din cate stiu are Haldex, care e doar pe A3, si care nu poti spune ca e specific Audi, ci ca e preluat de la VW.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Da, am facut eu confuzie din nou intre sisteme. Torsen e Quattro. My bad!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat. Indiferent care din modelele VAG ar fi, daca au motor longitudinal au Torsen si daca au transversal au Haldex. A3 si TT au Haldex. Ma refer doar la cele care au AWD.

Modificat de victorash_cvv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci Passat B5.5 are Torsen?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, B5.5 are Torsen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca schimbul vrei sa-l faci din cauza costurilor de intretinere, am avut si eu doi prieteni care au schimbat 320D pentru ca nu le-au nimerit tocmai bune si s-au saturat de service-uri.

Unul si-a luat Passat B6 2.0 tdi, (nu mai are bratele de la B5.5), multumit de putere, consum si mai ales de spatiu (intre timp a venit barza si la el). Asta a mai pus bani in plus.

Celalalt fara sa mai puna bani a luat un Opel Astra 1.7 din 2006, masina frumoasa, mai economa, dar nu se poate impaca cu lipsa de putere.

Daca nu mai pui bani in plus si vrei comfort Passat B5.5 sau Skoda Superb motor 1.9 AVF 131Cp, comfort modest, dar mai ieftin de intretinut Golf 4 sau Seat Leon motor 1.9 ARL 150.

Daca mai adaugi ceva banuti Passat B6, Jetta, Octavia 2 sau Golf 5, Leon.

Depinde ce ti se potriveste, daca vrei motorizare pe benzina, trebuie sa alegi turbo, cele aspirate au consum normal dar performante modeste. Vechi 1.8T sau mai noi 1.4TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms frumos "le banner" pt informatia data. Astfel de raspuns asteptam. Sa zicem ca dupa vanzarea masinii dispun de 5-6000 euro. Ce imi recomanzi pe benzina , nu prea mult confort dar sa aiba ceva "cai" sa ma pot infige intr-o depasire in urcare sau la o viteza de 80-90 sa se simta ca daca bagi piciorul in ea? Si inca ceva: sunt mai bune autovehiculele in 6 trepte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mai economice in sase trepte si mai confortabile pe autostrada...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

La 6000 de euro iti vei lua un Leon 1M 1.8T benzina cu 180 de cai de la fabricant. Spun Leon 1M pentru ca acelasi motor pe Vw are 150 de cai la G4 Gti si Passat, iar Leon-ul 1M spun eu ca nu s-a demodat nici acum dupa 13 ani de cand a luat nastere. Mi se pare ca pe A3 din aceeasi generatie mai are motorul ala 180 de cai. Daca te misti repede, vezi ca e unul de vanzare pe forum in banii tai. E galben, are un kit mai special si e 4x4 si in plus: nu s-a modificat nimic la el. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate prinzi un g4 gti anniversary cu 180cp.

Eu totusi nu as merge pe achizitionarea unei masini mai vechi de 8ani, mai ales cele puternice care de obicei sunt luate ca sa fie alergate.

Vezi de un G5, 1.4TSI 140/170cp sau cu un efort poate chiar GTi 5. Platforma mai noua si inca in uz la G6, motor mai nou, tehnologie mai noua, oportunitati de retrofit mai multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Da, George ai perfecta dreptate. Dar pentru ce zici tu ar trebui sa isi dubleze bugetul, cu 6000 de euro decat miroase interiorul masinilor de care spui tu. Vezi ca sunt multe masini din generatia amintita de mine aici pe forum care rezista eroic modificate si umplute cu steroizi la maxim.

Din punctul meu de vedere sasiul e singura problema ca e mai vechi si nu e asa agil ca la G5 si 6, insa motoarele sunt de parere ca sunt mai rezistente decat astea noi. In fine, durata de viata a motorului depinde de prea multe variabile pentru a putea da o sentinta definitiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, intelesesem gresit ca ar fi vorba de banii din vanzarea masinii + 6000euro, my bad.

In cazul asta optiunile se reduc la Leon/Golf de pe platforma veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit o varianta de Sandero nou (2012). Cred ca e motorizarea de 1,2L 16v 75CP ... Ce spuneti? nu vreau sa comparam 75CP vs. 130+CP de la alte auto.. vreao doar sa comentam costurile si daca merita... Oricine face diferenta intre un bmw si un logan ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti intreba pe altcineva ce parere are de varianta asta. Depinde doar de tine si de pretentiile tale. Daca vrei proverbiala masina care te duce din A in B, e ok si sandero. Daca ai ceva pretentii (si nu vorbesc de pretentii aberante), nu mai e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!