Jump to content

Spalare compartiment motor


florin79
 Share

Postare recomandată

Salutare.As vrea sa spal la un passat b5 motorul ca este plin de praf murdar cum trebuie sa procedez as vrea sa dau si capacul motor jos ca acolo e multa mizerie si am un compresor cu jet de apa si solutie speciala pentru motoare,multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evita compartimentul ECU in rest spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi spui si mie unde se afla compartimentul ecu ca acum am luat masina de 2 saptamani.mersi frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea e bine cu jet din ce am auzit. cel mai ok ar fi cu solutie de spalat si jet de aer parca. in bucuresti cred ca sunt spalatorii mai aparte pt asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este diesel, n-ai nicio problema. Eu l-am spalat pe al meu de trei ori pana acum, iar la ECU nu ajunge jetul direct de apa. Eventual, daca ti-e teama, sa tii pistolul cu jet de apa un pic mai la distanta. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Da-i fara grija...

Atentie doar la izolatiile fonice, sa nu treci prin ele cu jetul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi spunea cineva ca trebuie sa-l las pornit atunci cand il spal e bine sau nu,multumesc de raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spor la treaba..daca vrei sa o faci tu..fa-o dar ai grija la ce au scris colegii ! Eu am curatat-o cu spray de electroni WD-40..! dar dupa 2 sapt..era din nou plina de praf :-j !

La treaba cu motorul pornit..cand o speli..e :sly: ..nu cred..adica pt ce ar trebuie sa fie motorul pornit..ca sa fie "caldurica" acolo..si daca intra pe undeva..sa o evapore sau ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la b5 am spalat motorul si a fost ok..se pastreaza destul de bine..am dat cu silioc dupa uscare si am un an de atunci....insa la b6 am multe mufe electrice ce se vad pe acolo si nu mai risc am inteles ca se pot ivi probleme am preferat sa il curat cu cirpa umeda si a iesit acceptabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am auzit de chestia cu motorul pornit cand se spala... acum... nu stiu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

imi spunea cineva ca trebuie sa-l las pornit atunci cand il spal e bine sau nu,multumesc de raspunsuri

Spune-i aluia s-o faca la el asa. ;)

Din contra, sa fie motorul rece sau aproape rece cand il speli. Altfel risti sa crapi blocul sau galeria, turbina, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, si nici daca e rece motorul si il pornesti cand il speli nu e bine ?... intreb si eu...

LE: Nu stiu de ce... auzisem si eu de motor pornit in timpul spalarii acestuia...

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu-i vad rostul. Ca sa ce?

Il pornesti dupa, se evapora apa si gata balciul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Pai se spala motorul rece si cu el oprit, iar dupa spalare se sufla bine cu aer comprimat si abia dupa aia se porneste pentru a se evapora majoritatea apei de pe el. Si eu l-am spalat pe al meu, cu toate ca e benzinar si toti sareau ca sa nu-l spal si alte alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Motorul de Passat B5 nu are unde sa acumuleze apa, deci nu ai ce sa sufli cu aer. Iar pe cand ajunge la 90 de grade, SIGUR nu mai e gram de apa pe el. :)

Dar s-a retinut ideea, se spala cu ce solutii se doreste si apa cu presiune, motorul rece si nepornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul pornit stiu doar la benzinar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Cu atat mai putin. Discutam de o tensiune inalta care circula prin fisele de la bujii si care poate fi deranjata de apa in exces.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau se mai poate spala cu apa calda ca sa nu mai existe riscul de a se crapa blocul motor,galeria,turbina,,,La spalatoria unde spal motorul asa procedeaza baietii tot timpul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti spala fara nici o grija motorul de Passat model 2003 1.9 TDI. Atentie sa nu ajung apa in partea dreapta in colt la capota, in fata volanului fiindca acolo merge instalatia electrica cu calcualtorul de motor. In rest nu ai pentru ce sa iti faci griji. Banuiesc ca mai insisteant trebuie spalat in zona cu Egr, unde sigur e plin de ulei. In afara de cateva electrovalve in care nu poate intra apa si cateva furtune de vacuum care la fel nu au cum sa fie afectate nu are ce se strica. VEzi ca este solutie speciala de spalat motorul. Nu da cu detergenti si toate prostii de sapunuri. Spor la treaba !

Si eu mi-am spalat motorul de 4 ori intr-o zi pentru ca am schibat pompa de vacuum si tot imi pierdea ulei prin capul chiuloasei la garnitura. Mai umblam odata pe acolo, mai spalam odata .. si tot asa pana nu a mai aparut ulei deloc.

Modificat de CoolisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu l-am spalat acu un an la o spalatorie auto.acu...spalatoria e la vreo 1km de unde am servici deci nu vad nici o problema la chestia cu motor cald/rece.Am uitat atunci sa ii scot capacu dar... asta e.Atunci l-am spalat pe motiv "am vrut sa vad pe unde uleieste !" si aveam furtunul de la Turbo crepat dedesupt.Schimbat si tot ulei - garnitura chiulasa.Siliconat si gata.Dupa spalare l-am lasat in pace cam cat am fumat o tigara dupa care am plecat de acolo.Cam asta e cu spalatul.Dar mare atentie la mufe nu trebuie sa dai cu foarte mare presiune pe ele sa nu se DESFACA sau sa intre apa in ele in exces.Stiu cazuri !

Modificat de costi71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am spalat cu solutie de curatare motoare adusa de un prieten si a iesit ca nou pot sa spun.Am acoperit abs si alternatorul in rest am dat cu jetul de apa de la mai distanta si a fost ok nu am avut nici o problema.Multumesc pentru sfaturi numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare tuturor,

as dori sa fac si eu aceasta operatiune si as dori sa va intreb daca trebuie sa protejez de apa alternatorul. Recent am avut o problema cu tubul prin care intra joja in baia de ulei si am foarte mult ulei de motor improscat prin jur.

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine.

Eu am avut ceva erori sporadice la alternator dupa o astfel de spalare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, imi poti da un sfat cum sa izolez mai bine alternatorul ?

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa tragi o punga pe el si nu indista cu jetul acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!