Jump to content

probleme missfire golf 5 GTI


golfix
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am avut ceva probleme de missfire cu un golf 5 gti. am schimbat pe rand, bobine, bujii,pcv,debitmetru,DV,n75,cam fallower hpfp

eram aproape de a remedia problema in sensul ca mai simteam ezitari in acceleratie pe la 3000 si ceva de ture,dar nu mai imi clipea check engine-ul.

Motorul la relanti merge putin neregulat,se simt ca niste missfire-uri chiar si la relanti. Am evacuare schimbata complet,si din aceasta cauza se aud foarte clar.

Problema e in felul urmator, daca deconectez mufa din debitmetru( desi este nou), motorul merge putin mai bine,si nu mai intrerupe in acceleratii,dar nici nu trage la fel de bine,lucru normal.

Cu mufa bagata in debitmetru,nu merge rotund,se aud ca niste missfire ,intrerupe in acceleratii bruste.

Pe laptop nu imi dadea erori desi avea intreruperi( dar atunci nu imi clipea check engine), a inceput sa clipeasca dupa ce i-am montat un filtru sport k&n in cutia originala,deci mai mult aer,intreruperi si missfire-uri mai grave.

Vreau sa va intreb daca stiti cumva ce ar mai putea sa fie,si mai postez si o poza cu un furtun care la mine e crapat,si vreau sa imi spuneti exact rolul lui,si daca poate avea legatura cu intreruperile astea,si daca ar avea vreo legatura,de ce cand scot mufa din debitmetru nu mai intrerupe?

post-8814-0-69229900-1337154100_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dr.G.Silviu

Verifica si pompa din rezervor... Daca poti sa-i faci niste loguri in mers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Missfire ai pe toti cilindrii?

filtrul de benzina e schimbat?

incerca loguri sa vezi pompa de joasa si inalta dc baga cat trebuie.

Iti recomsnd sa vezi un mecanic care stie tfsi sa verifice mai amanuntit - distributie, etc

Furtunul este de la PCV si din cate stiu nu ar trebui sa influenteze - cel putin nu cu missfire

La modificarile alea ai si soft?

Nu vreau sa te sperii dar eu am schimbat aproape tot in motor sa scap de missfire si relanti aiurea

Modificat de saibot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are si soft,nu stiu de catre cine este facut,dar momentan am o pierdere de boost pe undeva,am programato la cipos vineri pe 25 la un test de boost.

Dar eu totusi nu imi explic de ce cu mufa scoasa din debitmetru masina merge perfect,trage nu intrerupe,la relanti merge mai rotund,si nu se mai aud rateuri asa puternice in toba la acceleratie pe loc,si clar se simte mai liniara si mai in parametrii cand merg cu mufa scoasa.

Stiam ca acel furtun este de PCV,dar nu stiu insa rolul lui. Daca il scot din mufa motorul incepe sa se balbaie si moare,deci este un furtun de vacum,de compresie. Eu am banuit ca daca il scoti moare motorul,o fisura este suficienta pentru a se balbai relantiul si pentru a pierde boost.

Cand activez aerul conditionat,la relanti merge mai rotund motoru( am banuit eu aici ca ii creste turatia putin,si ii da benzina mai multa pentru a sustine AC-ul) si asta ma duce cu gandu ca are legatura cu amestecul.

Amestecul este realizat de catre debitmetru,sonda lambda si clapeta de acceleratie. Clapeta la teste mi-a iesit ok,debitmetrul este nou. Sonda lambda insa nu mi-a dat nici o eroare pe laptop la penultima scanare, dar la ultima nu am reusit sa o accesez sa ii citesc valorile.

Care sunt simtomele unei sonde lambda care trage sa moara si nu e moarta complet incat sa arate eroare pe laptop?

Care este rolul mai exact al sondei lambda 1, cea imediat dupa turbina( sonda oxigen?)

Pana acum nu mi se inregistra electronic missfire,dar se simteau foarte clar in acceleratie WOT,in jurul a 3000 ture in treapta a3a a4a a5a.

Insa,daca intrai pe fiecare cilindru in parte,pe cilindru 4 se inregistreau odata la cateva secunde cate un missfire.

Daca era de vina vreun injector sau vreo alta piesa, de ce cand scot debitmetru merge masina?

Astept raspunsuri.

@saibot, imi poti recomanda tu un mecanic priceput in tfsi?

Da filtru de benzina este schimbat,nu exclud nici varianta unui soft aiurea.

O sa schimb acel furtun sa vad cum se comporta,voi face test de boost sa vad daca pierde pe undeva ,daca da pe unde anume.

Dar eu tot nu inteleg DE CE cand scot mufa din debitmetru masina merge bine??? Cine mia lucreaza in stransa legatura cu acest debitmetru,si nu se mai foloseste de parametrii lui ci de niste parametrii default cand scoti mufa din el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am trimis PM cu datele serviceului sa nu se considere reclama sau mai stiu eu ce.

Tot ce pot sa-ti spun ca la motoarele astea misfire pot aparea de la bujii pana la axe cu came, supape si distributie variabila.

In principiu poate fi orice - daia trebuie un specialist sa se uite la ele sa nu schimbi airea tot in motor si tot sa nu mearga.

Bafta si nervi de fier !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noutati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

konstantin73

salut la toti,am si eu un passat b5 2001 benzina 1600 ,102 CP.am o problema ciudata la el si nu pot sa ai dau de cap.se comporta in felul urmator, cate o data dimineata la pornire parca arderea nu este buna adica porneste cu pocnituri ,ese un pic de fum,si asa pornind o

ia si merge bine. pe urma daca a pornit nu mai ai treaba poti sa il pornesti si sa-l opresti de cate ori vreai ca porneste bine .interesant este ca figura asta poate sa o faca nu de oarecare data. va spun ca bugiile leam schimbat,am fost la tester ,nu arata nici o eroare . poate ma ajuta cineva cu o idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

"Salut,

Am avut ceva probleme de missfire cu un golf 5 gti. am schimbat pe rand, bobine, bujii,pcv,debitmetru,DV,n75,cam fallower hpfp

eram aproape de a remedia problema in sensul ca mai simteam ezitari in acceleratie pe la 3000 si ceva de ture,dar nu mai imi clipea check engine-ul.

Motorul la relanti merge putin neregulat,se simt ca niste missfire-uri chiar si la relanti. Am evacuare schimbata complet,si din aceasta cauza se aud foarte clar.

Problema e in felul urmator, daca deconectez mufa din debitmetru( desi este nou), motorul merge putin mai bine,si nu mai intrerupe in acceleratii,dar nici nu trage la fel de bine,lucru normal.

Cu mufa bagata in debitmetru,nu merge rotund,se aud ca niste missfire ,intrerupe in acceleratii bruste.

Pe laptop nu imi dadea erori desi avea intreruperi( dar atunci nu imi clipea check engine), a inceput sa clipeasca dupa ce i-am montat un filtru sport k&n in cutia originala,deci mai mult aer,intreruperi si missfire-uri mai grave.

Vreau sa va intreb daca stiti cumva ce ar mai putea sa fie,si mai postez si o poza cu un furtun care la mine e crapat,si vreau sa imi spuneti exact rolul lui,si daca poate avea legatura cu intreruperile astea,si daca ar avea vreo legatura,de ce cand scot mufa din debitmetru nu mai intrerupe?"

Problema remediata, cauza erau bobinele aftermarket de proasta calitate, am inlocuit bobinele in reprezentatna cu unele originale varianta F.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!