Jump to content

Motor tremurand


kisslorand
 Share

Postare recomandată

trebuie facute supapele.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    18

  • r.alex

    14

  • kisslorand

    10

  • Tracto

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este mai bine sa le schimb cu unele noi sau se repara cele vechi?Este posibil sa fie si scaunul acestora cu probleme?

Cam cat dureaza operatiunile astea ca sa imi fac o idee despre costul manoperei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu sunt mancate rau se freaca cu pasta si nu-i problema.

Trebuie data chiulasa jos, scoase supapele, verificate,...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa supape, ar putea determina acest comportament si o functionare defectuoasa a injectoarelor sau a scanteii pe unul din cilindri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de supape....Si la mine face la fel la relanti ,trebuie sa schimb capacul delcou si fisele!Am incecat si eu faza cu hartia.....Vrajala,presupuneri!Motorul meru trage de rupe nu consuma ulei dar relantiul nu este constant,tremura!M-am uitat noaptea sub capota si surpriza....'orga de lumini".Asta e parerea mea dupa ce am sdudiat amanuntit problema!Am schimbat:regulator relanti,sistemul complet de acceleratie si degeaba,filtru benzina etc!Degeaba,tot tremura !Sistemul meu este digifant,motor ABF!Scuze daca am deranjat pe cineva!O sa schimb si fisele delcoul cu totul si daca nimic ii dau foc ca m-am saturat!Mult

Modificat de sorin74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa supape, ar putea determina acest comportament si o functionare defectuoasa a injectoarelor sau a scanteii pe unul din cilindri?

Dar cate injectoare are motorul tau? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul AEE are sistem de injectie MPI Marelli, deci 4 injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am si eu o problema masina e un vw vento 1.6

la relanti sta cam la 900 de ture dar are momente cand scade cam cu 100 asta tot la 3-4 secunde dupa care se tureaza iarasi la 900

m-am uitat putin sub capota, filtrul are o cutie ce acopera tot motorul si mai are un racord ce vine de pe galeria de evacuare, unde intra in filtru are o clapeta ce e blocata, stricata defapt si trage tot timpul aer cald cand turatia creste se aude cum motorul trage mai mult aer dupa care iarasi scade si incepe sa tremure pe langa tremuratul ala cand scade si turatia are si un sunet aparte zici ca e diesel, nu mai stiu ce sa i fac am dus-o si la mecanic si a zis ca e de la clapeta de acceleratie si ca i-a dat cateva erori pe tester, a facut-o bineinteles mi-a luat 200 de lei si a mers bine cam 300 de km

mentionez ca toate sunt noi filtre distributie ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica toate vacuum-urile, si in special cel care duce la supapa de la canistra cu carbon activ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detaliza putin procedeul de verificare a vacuumului spre canistra cu carbune activ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand scoti mufa, si vezi daca se schimba mersul motorului, apoi verifici furtunul intre carburator (corp injector) si acea supapa, sa nu fie sugrumat

problema mea era ca atunci cand se incalzea incepea sa oscileze intre 500-2000 rpm. dupa multe teste, am observat furtunul dintre corp injector si supapa supt (asa cum ai trage din sticla de plastic, ambele laturi ale furtunului lipite, daca intelegi ce zic)

am dedus ca acel furtun si-a pierdut proprietatile, deci l-am schimbat

de atunci toarce ca o matza la gura sobei :P

precizez ca am gasit furtun de vacum, dar era 250 mmetrul, asa ca am pus furtun de acetilena. nici o problema pana in momentul de fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul AEE are sistem de injectie MPI Marelli, deci 4 injectoare.

Sorry, nu am stiut. Stiam doar de cel de 101 cp ca e multipunct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taz21, eu doar am raspuns la intrebare, fara sa fiu ironic sau altceva nu trebuie sa-ti ceri scuze, ca doar asta e scopul :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog, revenim si la ultima intrebare pusa de mine. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa supape, ar putea determina acest comportament si o functionare defectuoasa a injectoarelor sau a scanteii pe unul din cilindri?

Da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, ma apuc de masuratori. Influenteaza cumva valoarea rezistentei daca injectoarele sunt calde sau reci ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

va salut In legatura cu tremuratul motorului,eu am motorul de 1.6 abu cand este rece porneste bine dar tremura cat este socul functional,turatia este 1000 apoi scade la 850.Sa nu mai tremure cand este rece am scos un furtunas de la supapa de vacum si motorul merge rotund. Totul dureaza 7 minute cat sa ajunga apa la 60 de grade.Daca in astea 7 min. cat motorul este rece plec asa cu ea, nu trage, da in nas si merge intreruptVoi ce spuneti?Si mai este o problema am scos mufa de la sonda lambda si trage mai bine altfel nu are forta parca merge inecata.Astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea o mica intrebare pentru tine. Dupa ce ai scos sonda lambda ai observat vreo schimbare in ceea ce priveste consumul de carburant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu sonda cuplata consuma cam 6-6.2 max dar nu avea demaraj.Daca la 60 cu 2000 ture in a3a o calcam la max nu se simtea nimic cursa pedalei era nula,daca o calcam incet se ducea lua viteza.Cu sonda decuplata trage mai bine iar la consum nu am obsarvat pentru ca o folosesc pe distante scurte si in oras.Cu 12L de benzina am facut un drum targoviste -bucuresti gara de nord si retur cu 4 pers cu sonda cuplata.Nu am facut un drum lung fara sonda sa vad consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Bineinteles ca Vento-ul meu cu motor 1.6 AKS are aceiasi problema. Am schimbat de curand capacul delcou si rotorul distribuitorului si am facut si un schimb de ulei+restul filtrelor. Dupa ce am schimbat am avut probleme cu montatul fiselor in ordine corecta.Acum merge cu toti cilindrii dar exista cumva 2 succesiuni ale fiselor in capac prin care motorul sa functioneze normal sau daca functioneaza "normal" inseamna ca am nimerit ordinea corecta 1-3-4-2 ???

Aveti alte idei cum as putea rezolva tremuriciul ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, spunetiva si voi parerea,am vazut ca rotorul distribuitorului cel din delcou aste fisurat, are o fisura cam de 1,5mm in pasta aceia de pe lungimea lui.Credeti ca influenteaza motorului sa-i dea tremurat la relanti cand este rece ?Prin fisura se vad lamelele rotorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este o piesa destul de ieftina. Nu stiu de ce nu o schimbati in loc sa dati cu presupusu'

Este o piesa destul de ieftina. Nu stiu de ce nu o schimbati in loc sa dati cu presupusu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbatapiesa aia, si da este posibil sa fie de acolo problema pentru ca eu am sapat adanc tare in motor avand aceeasi problema, am pus totul la punct si cand am ajuns la delco s-a observat ca am joc in ax, de aici si tremuratul. Dupa ce il schimb, dau de stire daca s-a rezolvat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

SALUT AM SI EU UN GOLF 3,1.9D,1994 SI DE LA UN TIMP A INCEPUT SA TREMURE MOTORU,VOLANU SI BORDU SI TREMURA(DESTUL DE RAU) PANA SE INCALZESTE APOI DISPARE TREMURATU .CARE AR PUTEA FI CAUZA ??????VA MULTUMESC SI SCZ DACA SA MAI DISCUTAT SUBIECTU :huh:

Modificat de v@sy
se poate si fara Caps Lock
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!