Jump to content

Motor tremurand


kisslorand
 Share

Postare recomandată

si macar tia rezolvat maisna sau mai ai de cautat...."meseriasi"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    18

  • r.alex

    14

  • kisslorand

    10

  • Tracto

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu, mai am peste zile sa ii mai donez niste bani ultimului meserias pentru verificat clapeta si trasee circuite clapeta si ECU.

Cred ca incep sa ii iau eu la incalzit ( de banii care ii cer).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci :

-sonda lambda noua

-bujii noi

-fise noi

-vag-com - nici o eroare

-inca un soft de la Bosch - nici o eroare

-evacuare etansata

-tampoane motor noi

-consum ulei - nu

-benzina - numai OMW

-mecanici - peste 6 bc.

Manifestari :

-cand se apropie de 90 grd. tremura mai rau ca pe motorina

-turatia de relanti 640 rpm (normal pt. tipul asta de motor)

-cand dau de volan stg. - dr. , sau dau drumul la consumatori scade turatia si tremura mai tare

Ce mama ei are ca nu ii da nimeni de cap ?!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am uitat, m-am gandit ca daca pleaca la prima cheie bobina nu are nici pe draq. Si nu prea as mai baga bani si in asta de aiurea .

M-ar interesa daca are cineva timp ca pentru cca. 30 min. sa ma imprumute cu o bobina si o clapeta de acceleratie sa le pun pe motorul meu si sa elimin si aceste piese din calcul ( costa cam mult si am investit deja o caruta de bani fara sa vad nici o modificare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! eu cred ca de la inceput trebuia sa incepi cu senz. de temp.,debilmetru de aer si sonda lambda ,cele trei piese sunt cauzele care duc la acest simtom daca dupa cum ai spus ca ai schimbat tampoanele .Eu suspectez senzorul de temp.in primul rand si as mi-as indrepta atentia catre traseul filtru aer>debilmetru>injectie.Poate sa fie furtunul spart si trage aer mai mult decat trebuie,debilmetru trimite semnale incorecte si de aici tot necazul.BAFTA.

PS-Debitmetru

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, debitmetru nu prea are, sonda lambda e noua, in bord imi arata bine temperatura, dar totusi poate gasesc un donator de circa 30 min. si sa verific bobina, sonda si bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu isi da nimeni cu parerea...De mentionat ca sonda lambda este noua si functioneaza bine, filtrul de benzina tocmai ce l-am schimbat si pe el si tot imi tremura urat si sta turata la putin peste 1000 RPM pana ce se incalzeste motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoru asa sta turat la 1000 - >1000 pana ce apa trece de 60 -70 grade.Verifica senzorul lichidului de racire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa slabesti suruburile la cele trei tampoane in timp ce motorul merge, lasa-l asa un pic apoi strange-le la loc. Este posibil sa nu se fi asezat bine pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este demn de luat in seama ce scrie e13.

O intrebare : tamponul montat este cel ptr motorul tau ? ptr

ca difera de la motor la motor , chiar daca au aceeasi forma.

Apoi ce inseamna ca a cazut motorul ?

Nu s-a rupt cumva firul de masa al motorului ?

sau conducta de vacuum de la servofrana sa fie fisurata ?

functioneaza motorul cu toti cei 4 cilindrii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul functioneaza ok, in ultimul timp nici un mecanic la care mai merg nu mai ia nici un ban :)) dupa ce sta trei ore pe masina si asambleaza la loc tot ce a desfacut, am sa incerc si varianta lui e13, ....e de luat in seama, tampoanele motorului au fost comandate dupa tipul motorului, doar daca nu mi-au adus alt model desteptii de la magazin.

A...., SI BOBINA FUNCTIONEAZA OK, AM LUAT DE PE ALTA MASINA, MAINE URMEAZA LA SCHIMB SONDA DE TEMPERATURA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si clapeta acceleratie cu totul, acum parca sau inversat treburile inainte tremura dimineata si statea undeva la 500 rpm dupa ce se incalzea statea la 800-840, acu la rece sta undeva la 1000rpm dupa care coboara la aceelasi 800-840 nu mai stiu ce sa fac ajutati ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa trebuie sa functioneze: la rece sta relantiul pana la 1000, intra socul automat pana se incalzeste motorul, apoi scade la 800-850. E normal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu informatii in cazul tremuratului.

Am scos mufa de la senzorul de temperatura a apei si sonda lambda. Motorul are acelasi comportament. Erori nu am. Nimic nu pare suspect la citirea senzorilor .

Daca scot mufa de la motorasul de ralanti sta mai turat motorul si dispare tremuratul. De asemenea din interiorul masinii tremuratul acela pare sa fie o cauza a unui ralanti neregulat. Cand cobori si asculti motorul nu iti dai seama de asa ceva. Suspectez motorasul de ralanti. Vreo idee ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa zic,am si eu aceeasi problema cu tremuratul si tot cand virez maxim de volan si mai ales de cate ori deschid geamurile(electrice)sau apas butonu de dezaburire luneta sau din cand in cand fara sa fac nimic dar nu tremura tot timpul,o secund-doua si-si revine.eu tind sa cred ca-i din partea electrica a masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ alexdinu: la tine e normal comportamentul, sau aproape. De vazut totusi starea bateriei, incarcarea, si de curatat clapeta.

@Tracto: Cred ca la motorul ABD se poate regla relantiul, incearca sa-l maresti putin de tot... ar trebui sa nu mai faca.

La mine motor AEE tremura de-l ia naiba, si la rece si la cald. Pare a fi un ralanti un pic neregulat, desi motorul merge/trage bine. Am tot schimbat si eu una alta pana la bujii, fise, filtre si nu dispare. In turatie nu are nici pe naiba.

Modificat de Chris_r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema mea: motorul imi tremura derajant la cald la 800 rotatii, variatii de turatie la cald intre 800-1200.

Initial am presupus ca ar fi sonda lambda defecta ca imi dadea ceva erori intermitente. Am scos-o de tot si imi statea turatia undeva la 760-840 ceea ce e foarte bine pt motorul meu insa tremura foarte puternic motorul cand temperatura apei trecea de 60 de grade.

Am cumparat o sonda noua si am instalat-o insa acum face la fel ca inainte - tremura la turatii in jur de 800 si imi creste uneori turatia pana pe la 1200 la relanti. La turatii de peste 1000 nu se mai simte tremuratul motorului.

Senzorul de temperatura e nou, functional.

Am schimbat de curand uleiul si filtrul de ulei.

Motorasul de relanti pare sa mearga OK ( daca scot mufa creste turatia).

ce sa mai verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

nu stiu daca te ajuta dar...

eu am luat golful meu acum o luna si avea la fel un tremurat de ziceai ca merge in trei pistoane.cand o acceleram ii mai disparea din tremurat.am gasit un mecanic care mi-a spus ca e din distributie.asa a fost. cei care au avut masina inaintea mea au schimbat cureaua de distributie dar nu au mai pus-o cum trebuie.dupa ce am dat-o jos si am pus cum trebuie i-a disparut si tremuratul.

poate te ajuta

multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti pot arata cativa pasi de urmat, in legatura cu tremuratul:

-curata bujiile si regleaza distanta dintre electrozi

-verifica daca pierde scanteie pe la fise (curata-le si pe ele)

-curata capac delco si luleaua

-verifica foarte atent toate vacuum-urile

-curata putin corpul injectorului

-reseteaza clapeta de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi cheloo. Asa si intentionez sa fac.

Vad ca ai aceeasi tip de masina ca si mine. Imi poti spune cum ai facut tu resetarea clapetei de acceleratie? Nu am gasit nimic pe forum pentru ABU.

Eventual pe PM ca sa nu fim off-topic..

Modificat de chi_luci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut deja aceste teste, adica am pus piese noi sa nu imi mai bat capul cu curatatul si reglatul lor, rezultat.....zero, se pare ca AEE-ul are ceva de care nimeni nu ii da de cap, asta in cazul in care nu a decedat clapeta ( si care ajunge undeva pe la 750-900 lei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta idee venita de la un meseerias, sa schimb si ultimul tampon ramas neschimbat de la motor. Il schimb maine, revin cu obserbvatiile necesare.

Daca dupa aceasta ultima incercare nu am nici un rezultat, ...... 1500 lei este urmatoarul nivel, si daca stau si ma gandesc mai bine mai pun inca ceva si mai iau una....... Asta e, sunt masini extraordinar de bune dar cand incep electronicele sa te manance, nu ai scapare (PS : eu inca nerg cu ea cu ulei motor 5W40 si nu consuma nik)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@chi_luci: opresc toti consumatorii de pe masina, se scor bornele de pe baterie, se face o legatura intre ele gen scurt (atentie, bornele sa nu fie pe baterie, sa fie scoase de pe baterie) se tine asa cam 10 secunde, se pun bornele la loc pe baterie, se pune contactul, se porneste masina fara a te atinge de acceleratie, si o lasi asa cam 3-5 minute

succes, sa ne anunti si pe noi de rezultate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Problema, pentru studiu individual.....sau in grup :blah_: .Am pus astazi o foaie de hartie in fata tevii de evacuare si, surpriza, exista un moment de depresiune in aceasta. Mentionez ca motorul tremura la relanti (impreuna cu toata caroseria :vaidecapulmeu: ).

O idee, unde sa sap adanc (banuiesc ca in motor, dar poate ma ajuta cineva cu niste sfaturi mai detaliate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!