Jump to content

Motor tremurand


kisslorand
 Share

Postare recomandată

Salutare, am si eu o problema cu golful meu Mk3 1.8 ABS, cutie automata.

Cand este rece da sa moara daca plec imediat dupa ce am pornit-o.Dar nu se inatmpla decat in primele 2-3 minute.Iar daca o las putin sa se incalzeasca dupa ce am pornit-o e ok.

Porneste bine la orice temperatura,la relanti e ok, n-am absolut nici o probelma cu ea in rest.

Banuiesc ca nu este normal sa faca asa nu?

De la ce ar putea fi?

Astazi s-a si oprit de dimineata si ramane martorul la ulei aprins putin dupa.

Si pana acum, am uitat sa precizez la rece dupa ce o ia mai ramane putin martorul la ulei aprins.Dar de pornit porneste "la sfert" de fiecare data.

Si dupa ce merge putin nu mai face nici o fitza.

Nivelul la ulei l-am luat astazi,nu cred ca am procedat corect, adica l-am luat cu motorul cald si abia oprit iar nivelul era la limita superioara

Modificat de r.alex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    18

  • r.alex

    14

  • kisslorand

    10

  • Tracto

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Martorul de ulei ramane aprins "putin" deoarece scade presiunea in pompa, e un lucru normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of! A inceput sa ma zgaltaie si pe mine in r.......

eu zic totusi sa faci o proba la regulatorul de relantiu(iti spun din proprie experienta ,aveam simptomele astea)

rogi pe cineva sa puna contactul si tu stai cu ochii in el,daca se misca cand pui contact e ok daca nu e nasol pt ca, cred ca va trebui schimbat.Parca se mai poate proba si daca scoti mufa,ar trebui sa fluctueze putin turatia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de curand am mai bagat niste banuti in masina si m-am gandit ca ar fi frumos sa va ajut sa va faceti o idee daca aveti probleme similare.

probleme: relanti neregulat, compresie slaba pe ultimul cilindru, pierderi de ulei pe la semeringuri, pe la garnitura de chuilasa, pierderi de antigel, motorul nu tragea bine .

ce i-am facut:

-rectificare chiulasa planeitate si scaune supape 200 lei

-schimbat garnitura chiulasa (am pus Victor Reinz) 65 lei

-schimbat supape, simeringuri nu mai stiu exact pretul

-schimbat garnitura de cauciuc de sub corpul injectorului 65 lei (era fisurata si tragea aer)

-schimbat filtru de aer 30 lei

-schimbat curea de distributie + rola intinzatoare 45 + 65 lei

- schimb ulei + filtru (am pus Castrol magnatec 10w40 semisintetic) 120 lei aprox 4 litri

-manopera 200 lei timp de lucru cam o saptamana. toate piesele au fost noi

Prima impresie dupa lucrare: motorul merge excelent trage foarte bine pot sa spun ca am ajuns mult mai usor la 160 km/h decat inainte. Nu mai scade lichidul de racire decat f putin (am o fisura in radiator) si cel mai important nu mai dispare uleiul din motor!

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumos, multumim de info si cat mai multi km fara probleme.

Modificat de taz21
Numai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Inca nu i-am rezolvat tremuratul si datul in nas dimineata.Si mai nou nici nu mai trage constant,mai ales la urcare daca ma dau la ea variaza turatia.Nu dramatic dar eu o simt.

Acum am fost astazi la mecanicul care mi-o face de obicei, sa-mi schimbe un burduf la planetara si i-am zis si de problema aceasta.Si a zis ca am o bujie nasoala,luni sa-i iau altele si sa le schimbam.El e cam grabit cateoada asa ca vreau sa va intreb si pe voi daca acestea pot fi simptome legate de bujii.

Porneste bine,sta ok la turatie...dar dupa cateva secunde scade turatia apoi iar isi revine, sau daca dau sa plec imadiat cu ea rece se cam balbaie si mai nou problema de mai sus,nu mai trage constant.Dupa ce merge putin nu se mai balbaie si sta bn la relanti dar ramane problema cu trasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceleasi sintome asta iarna si am schimbat bujiile,asta e cauza.Eu am pus bujii beru si n-am treaba, merge perfect.Dar la fel de bine poate sa fie si de la fise, ia-o cu ce e mai ieftin ca un set de fise costa 2-3 mil lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisele sunt noi, deci raman bujiile.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai se poate incerca cu un spray de contacte sa se dea pe tot ceea ce inseamna mufa la compartimentul motor . Uneori poate fi chiar atat de simpla problema. Cunosc exemple care si-au rezolvat problema astfel . (fac referire la vibratia / tremuratul motorului)

De curiozitate r.alex , cat ai dat pe fise ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat au costat,au fost schimbate cu cateva zile inainte sa iau masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am schimbat bujiile.Nu sunt convins,sa vad dimineata ca acum era deja calda cand le-am schimbat.Dar la mers parca tot n-o simt constanta la acceleratie.

La relanti si pornire parca e altfel, dar vibreaza enervant cand o bag in Drive si stau pe loc.Acum mi-e sa nu fie de fapt cutia, sau sa fi fost si asta combinata cu altceva.

Nu stiu ce sa-i mai fac, incepe sa ma enerveze rau.Si decat sa ma apuc sa schimb jumatate de masina pana-i gasesc problema, mai bine o vand.Cutia e super ok in mers,nivelul la ulei e bun si l-am schimbat acum 1000 km.Mai am de schimbat urgent uleiul la motor, am sarit cu vreo 5-6 mii de schimb si ar mai fi cureaua la alternator de schimbat sau intins ca "scartaie".

Dar sa aiba astea legatura cu vibratu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica nu o simti constanta in acceleratie ? Accelereaza in suturi ?

Intr-o oarecare masura e normal sa vibreze cand o bagi pe drive si stai pe loc . Atunci tu practic tii frana apasata si o fortezi ca sa nu mearga inainte .Dar totusi s-ar putea sa fie ceva in neregula. Scade turatia sau fluctueaza cand e in Drive si stai pe loc ? Motorasul de relanti e in regula ?

O scanare cu Vag-com ai facut ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu creste constant in turatii.Parca pierde din putere pentru momente scurte..Asta cand ii dau talpi si in special la urcare.

Stiu ca trebuie sa vibreze putin cand e in Drive stand pe loc, ca si inainte vibra.Adica se simtea ca e cuplata, dar acum are momente cand imi zdrangane dintii-n gura.

Turatia scade foarte putin cand e in drive pe loc,dar cred ca e normal din moment ce e cuplata, dar nu flucuteaza absolut deloc.

I-am schimbat saptamana trecuta racordul flexibil de la toba si daca stau sa ma gandesc cam de atunci este si vibratia in Drive.Se poate sa fie de la el?

Cu balbaitul dimineata sa vad maine, ca am schimbat astazi bujiile dar n-a apucat sa se raceasca calumea ca sa-mi dau seama.

Si mai am un furtun fisurat putin, de la filtrul de aer (care este nou), furtunul de incalzire banuiesc.Cel de jos care duce la motor.Are vreo influenta dramatica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Influenta dramatica nu are. Este doar sistemul de incalzire a aerului din admisie. Motorul trage tot timpul aer cald . Aerul se incalzeste cu ajutorul acelui furtun care zici tu ca e crapat(care duce in carcasa filtrului de aer).

E posibil ca esapamentul sa nu fie fixat cum trebuie si de acolo si vibratiile tale. Dupa cum ai spus recent ai schimbat racordul flexibil.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, nu masinile sunt de vina saracele ci oamenii.

Sa vedem la cine o mai duc acum si ce rezolv, sau ma apuc de mecanica si o fac singur.Macar stiu o treaba. :icon_cool:

Ca la maestrii nostri, cel putin cei nimeriti de mine bag bani in masina dar parca mai rau se strica.Ori nu tine, ori n-o fac cum trebuie, ori repara ceva ce nu avea nimic si intr-un final se strica si aceea ca au umblat in ea, etc etc.

O sa revin cu rezultate.

Drive slowly....in case of hot girls on the sidewalk. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo doua zile ma scoate din sarite masina. In prima faza nu mai statea la relanti,daca lasam pedala de acceleratie scadea pana la 200-400 rpm apoi crestea la 600(pt motorul meu turatia la relanti e de 600) sau nu mai crestea deloc si murea. Ieri am zis sa curat clapeta de acceleratie,am dat-o jos cu grija si am curatat-o(nu era prea murdara),am desfacut si capacul de la motorasul de relanti si am dat cu niste spray de contacte p-acol pt orice eventualitate. buuun. Azi cand am pornit-o, a pornit normal, iar dupa cativa km prin oras am observat ca relantiul e inca varza doar ca acum sta cand la 800, cand la 1000 sau 1200. In plus accelereaza in suturi iar atunci cand vreau sa trec de la mers constant la frana de motor trecerea e brusca si violenta. Senzorul de temperatura e verificat cu voltmetrul si e bun,injectoarele la fel... Aveti idee ce sa mai verific si cum? Am bagat o gramada de bani in masina asta si daca nu o pot face sa mearga normal o asteapta dezmembrarea :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacro, daca ai dat jos motorasul cred ca trebuie sa ii faci o readaptare cu vag-com. Asa am patit si eu la acelasi tip de motor cand am lasat-o fara baterie si nu a mers varianta clasica cu readaptarea clapetei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK.astazi schimbat bujii.Bosch super plus(exact cum avea).Acum 2 weekend'uri am scos vechiile bujii de nebun sa vad cum se prezinta si erau curate.Aceleasi bujii vechi ieri erau pline de "negru de fum".

Cum ziceam mai sus astazi le-am schimbat pe toate 4.De pornit masina nu porneste decat cu picioru pe acceleratie.In cazu in care iau picioru de pe acceleratie scade turatia pana in mom in care se opreste motorul.Foarte rar se pastreaza la valori normale dupa ce nu o mai accelerez.

Problema a aparut ieri imediat dupa ce am bagat benzina ca era cam gol rezervorul.Dupa ce am pus contactul masina a pornit.Se accelera normal numai ca la relanti oscila intre normal(800 rpm sau 750 cat era) si 450rpm(moment in care masina trepida de mai avea putin si se oprea motorul.Dupa ce am mers 1-2km au disparut simptomele.Mai pe seara ajunsese fix in starea in care e si azi. Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va cer sfatul din nou, am schimbat filtru de aer, bujii, fise si nimic.Aceleasi balbailei dimineata, aceleasi pierderi de putere si acelasi tremurat la relanti.

Dupa cum v-am zis acum o saptamana am schimbat racordul flexibil care efectiv se retezase.Ea rasufla oricum de ceva vreme si din ce in ce mai rau pana sa se rupa de tot.

Ok, l-am schimbat si a mers cum trebuie doar in ziua respectiva.Seara dupa vreo 400km facuti in ziua respectiva a inceput sa se auda iarasi un rasuflat dar se auzea doar la o anumita turatie si doar din exterior si am zis "aia e".

Acum deja suna "sport"si s-a agravat asa...in 20-30 km.E foarte clar ca undeva e sparta iar evacuarea (nu-mi dau seama exact unde si n-am avut nici unde s-o urc pe o rampa ceva).

Este posibil sa fie catalizatorul infundat, si de acolo sa place toate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele se tin lant.Toba finala rasufla dar catalizatorul este ok.Tragea in suturi de la un furtunas subtire de la filtrul de aer care era iesit (nu-i stiu denumirea exacta).

Ok,mergea bine dar inca avea acel tremurat la relanti in Drive si de aici a inceput cosmarul.El zice ca mi-a marit putn avansul,parca nu mai vibra asa dar cand am plecat cu ea facea ca toti dracii.

Schimba de nebuna intre a2a si a3a,nu stia in care sa ramana si a4a mi-o dadea mult mai tarziu, mergea mult turata si se accelera si in gol cateodata.M-am intors si i-am zis sa mi-o faca loc (mai sa-l si ciufulesc putin), el zice ca mi-a facut-o.Am plecat in proba,a mers putin la inceput si iarasi facea la fel.S-a facut tarziu si a ramas sa continuam dimineata.

De la avans sa faca in halul acela? Sa nu mi-l fi dat la loc cum era? Ca ceva i-a facut,e prea mare coincidenta.Cutia merge ceas dintotdeauna,ulei la nivel,schinat cand trebuie si brusc dupa ce "i-a marit avansul" s-a dus dracu.

Sper sa nu va stresez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit enigma a fost rezolvata.Evacuarea tot plesnea din cauza unei tobe infundate care contribuia si la fluctuatia de putere.Se pare ca am lovit-o si era indoita astfel incat lovea masina (de acolo si vibratiile).Iar schimburile aiurea de viteze si toate probleme legate de motor se datorau unei mufe cu un cablu rupt (nu ma pricep sa dau detalii).Se pare ca era rupta de mult si abia se ma tinea, iar ieri cand s-a umblat pe acolo cred ca i-a fost de ajuns sa-l atinga si s-a rupt de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi de mare folos sa ne spui de ce mufa este vorba. Daca nu stii exact denumirea, pune-ne o poza si o sa vedem .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este de la cutia automata,unul din capete intra in cutie si celalat capat (cel cu probleme) undeva mai prin spatele motorului.Din ce am apucat sa vad si eu, dar ii fac oricum o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt viitoare probleme care prezinta aceleasi simptome ca cele descrise in postul pe care l-am scris mai sus..Debitmetrul are probleme.Explicatia primita de un nene care lucreaza la Bosch si de pe urma careia a fost reparata masina a fost ca exista un"cursor"(cursor aflat in cutiuta de la debitmetru care e raspunzator de turatia la relanti) al carui grafit s-a cam dus si de aceea nu tine relanti'ul.Cursorul a fost mutat cu un mm in fata sau in spate(nu mai stiu) iar acum toate sunt bune si frumoase.Acelasi om mi-a spus si ca mica modificare ma va mai tine cateva mii de km.Acum,partea cu explicatia care a dus la reparatie a fost buna.Sper ca si previziunea cum ca ma va mai tine debitmetru asta inca cateva mii de km sa fie la fel de buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!