Jump to content

Motor tremurand


kisslorand
 Share

Postare recomandată

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    18

  • r.alex

    14

  • kisslorand

    10

  • Tracto

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Este senzorul de turatie din delcou

....Ma gandesc sa-mi schimb senzorul Hall.

Ai pus osciloscopul pe semnalul de la senzor si are fronturile crescatoare rotunjite ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am pus, dar banuiesc ca nu poate fi scump. Wabbit a avut probleme asemanatoare la un Golf3 cu motor de 1.6; a schimbat Hall+fise. Eu am fise noi, deci ramane Hall. Totusi, de curiozitate voi pune osciloscopul. Ma gandesc la altceva, ca osciloscop. Fiind frecventa foarte mica (900 rot/min=15Hz), pot sa inregistrez cu laptopul prin intrarea de microfon. Cu samplerate de 44kHz ar trebui sa iasa destul de fidel. Daca-mi iasa o sa postez cumva o imagine ca oricum nu am mai vazut o reprezentare grafica a functionari senzorului Hall.

Bafta mie, hehe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu intrarea de microfon este ca semnalul va fi distorsionat datorita filtajelor componentelor de curent continuu pe care le are orice placa de sunet, iar in cazul semnalului de la senzorul Hall este important de vazut tocmai axarea semnalului pe componenta continua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa arata rezultaul masuratorilor. Prima e cu motorul OK, a doua e cu relanti neregulat (variatiuni f mici).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In discutia avuta in privat cu tine ti-am spus ca trebuie verificat reglajul de baza la unitatea de clapeta.

Cauzele pot fi multiple, ai numarul meu de telefon, atelierul functioneaza...trebuie doar sa tastezi nr. meu sa stabilim o intalnire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe masina mea tremura putin motorul la relanti _cu A/C pornit_ (am climatronic si compresorul se porneste automat de cate ori dau "auto", daca nu este prea frig afara) si la capat de cursa a volanului. Din cate am vazut pe alte forumuri este o manifestare comuna si nu-mi fac probleme. Variatii de 50rmp la relanti sunt normale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

salutare...aveti careva idee de ce tremura la relanti...tremuratul este destul de deranjant...si nu este relantiul mic...sta cand se incalzeste la 900...850..cam asa ceva...si cand o accelerez cam pe la 1.200-1.300 nu mai tremura...e vorba de 1,9 TD 7.5cp...este o problema grava?si costisitoare?...stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot fi tampoanele. Eu le-am schimbat dar nu pot spune ca tremuratul este cu mult ameliorat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca trage motorul mai greu verifica filtrul de aer sa nu fie imbacsit. cu motorul cald scoate furtunul de la carcasa filtrului de aer (sa traga aer de afara) dar ai grija sa nu fie praf in aer si vezi daca e vreo schimbare. la fel am patit si eu la benzina ce-i drept, si nu mai tremura asa tare. problema e ca pot fi mai multe cauze care toate la un loc sa duca la tremuratul motorului sau la fluctuatii de turatie. mai sunt tampoanele de la motor, filtrul de carburant, clapeta de acceleratie, senzorul Hall sonda de oxigen etc. la ultimele doua iti recomand sa o duci la un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu si colegul de mai sus avem diesel-deci exclus clapeta acceleratie, senzor Hall, sonda oxigen, bujii. Dupa ce am schimbat filtrele(si de aer si de motorina) la fel.

@geoadi: mai vezi sa nu ai bule de aer pe conducta de motorina de la tur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tomoiaga Marius

Si eu am aceasi problema imi tremura motorul, azi m-am uitat pe la filtrul de aer si am observat ca cutia de la filtrul de aer este sparta, filtrul de aer e plin de nisip. Am ajuns acasa si m-am uitat prin manualul de reparatii de la golf 3 si am gasit ca daca sistemul de preincalzire a aerului aspirat nu functioneaza bine poate aparea acest relanti neregulat (Motor Tremurand), putere redusa a motorului si consum mai mare.

deci verificati neaparat si acest aspect. Cat de repede trebuie sa imi schimb si eu cutia de la filtrul de aer pt ca nu vreau sa am surprizee pe viitor.

Modificat de Tomoiaga Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu si colegul de mai sus avem diesel-deci exclus clapeta acceleratie, senzor Hall, sonda oxigen, bujii. Dupa ce am schimbat filtrele(si de aer si de motorina) la fel.

@geoadi: mai vezi sa nu ai bule de aer pe conducta de motorina de la tur

imi cer scuze am omis faptul ca e dizal. oricum e normal sa tremure putin si sa faca daga-daga-daga doar e pe motorina

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.Am si eu o problema cu vibratia masinii dar nu cand masina sta pe loc ci de la 100km/h in sus.Am cautat pe aici dar nu am gasit pe nimeni cu aceasta problema.Am un Vento 1.9 TDI 90CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tomoiaga Marius

Revin legat de acest aspect...mi-am schimbat cutia de la filtrul de aer(pt ca era sparta rau) si filtrul si tin sa specific ca nu mai am acel tremurat enervant la motor...deci verificati si cutia sa inchida bine, filtrul sa fie curat si inca ceva in interiorul cutiei este o clapeta , verificati si acea clapeta sa nu fie rupta pt ca atunci circuitul de aer nu este bun.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristicioc dute la un service si cere un reglaj geometrie roti

respect,

Marius

Modificat de Marius Nistor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, tremuratul motorului a aparut dupa scaderea relantiului, de la 1100 la 900. Ma bate gandul sa-l ridic din nou pe la 1000. Am schimbat si distributie/curea alternator si cea servo, dar nu cred sa influenteze asta cumva....

Filtrul de aer si cel de polen....dezastru ce era in ele. Le-am curatat cat s-a putut la service si am luat azi altele noi, care vor ajunge la locul lor instantaneu. Sunt curios cat de tare influenteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie de la geometria rotilor,de cum sunt ele echilibrate...daca ai schimbat cauciucurile recent(cu cele de vara) s-ar intelege...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum fac si eu sa maresc putin relantiul ? sa stea o leaca mai sus ? la mine sta undeva la 500 550...rar sta la 600 . si acum dacal las asa motorul trepideaza putin . dacal tin putin accelerat sa stea pe la 700-750 motorul sta perfect nemiscat .

e vorba de un 1.4 AEX . .60 cai . sper sa nu fie grea operatiunea .. mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ar fi sa stea pe la 700-800rpm,vezi fisa cu relantiul pentru aex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa ma duc jos sa ma uit la reglajul ala de langa rola...ca pe acolo am inteles ca trebue sa umblu ..dacati mai avea niste poze ar fi bine .mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa-mi dau seama...ce tre sai fac sa maresc putin relantiul .. ma uit la rolele alea ... da degeaba... stiti cumva careva mai detaliat ? sau mai exact ce si cum trebue facut ? mersi ... cam asta am gasit ... dar nu prea imi dau seama care este rola...

am pornit motorul la rece sta pe la 900 la cald cand se incalzeste la 90 grade . sta la 500 :| ///

post-60828-1270037979_thumb.jpg

Modificat de sonnic53
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema cu golful meu Mk3 1.8 ABS, cutie automata.

Cand este rece da sa moara daca plec imediat dupa ce am pornit-o.Dar nu se inatmpla decat in primele 2-3 minute.Iar daca o las putin sa se incalzeasca dupa ce am pornit-o e ok.

Porneste bine la orice temperatura,la relanti e ok, n-am absolut nici o probelma cu ea in rest.

Banuiesc ca nu este normal sa faca asa nu?

De la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of! A inceput sa ma zgaltaie si pe mine in relanti, dar rau tare, de abia pot sa pun tigara in gura! La rece e mai bine, se tureaza pana pe la 1100 si nu se balbaie asa tare, dar cum se incalzeste (2-3 minute de mers) turatia scade pana pe la 900 si incepe"dansul". Am schimbat bujii, fise, ulei+filtru (oricum le venise timpul) dar nimic, nici calare nu ma zgaltai asa de rau.

In mers, turata pe la 1800, 2000 nu zice nimic, dar cum ma apropii de 1000 incepe sa smunceasca. Tre sa merg cu a 3-a in 2000 de ture decat a 4-a cu 1200.

Senzorul de temperatura cred ca functioneaza ok. (Daca motorul e rece si scot fisa scade turatia)

Unde sa mai caut, ca nu-i placut deloc sa te legeni asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!