Jump to content

Motor tremurand


kisslorand
 Share

Postare recomandată

Alta problema: motorul tremura in mod deranjant la relanti indiferent de temperatura iar cand virez pe loc tremuratul devine si mai deranjant.

Am mai avut aceasta problema, am schimbat fise, bujii, filtru benzina si s-a ameliorat dar a reaparut si am parcurs doar 3500 km. Are cineva vreo sugestie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    18

  • r.alex

    14

  • kisslorand

    10

  • Tracto

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Un ralanti neregulat este semnul unei combustii "debalansate" intre cilindrii.

De verificat:

a. capac delcou, semzor de turatie

b. functionare sonda lambda (sa nu ai scapari de gaze pana in sonda si sa faca citirile aiurea sau sonda este "lenesa" si nu raspunde corect la "fluctuatiile" de amestec.

c. presiune in rampa

d. injector(oare) murdare, decalibrate

e. compresie (de fapt cu asta as incepe)

f. vezi sa nu fie catalizatorul cu sitele fisurate, sparte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu motor ( 1.4 ABD) tot asa face, dar tremuratul nu creste la virare pe loc. Nu cumva ai si un consum de benzina mai mare? Eu da. La rece motorul se autotureaza prin socul automat si nu se simte, dar cum se incalzeste, apare tremuratul. Nu variaza haotic in intensitate ci mai degraba nu suna bine dar suna totusi rotund. Se vede cu ochiul liber la maneta schimbatorului. Am observat ca imediat dupa ce am schimbat uleiul si filtrul a tacut pentru vreo citeva zile. Cum bine zice Andi, si eu cred ca trebuie dusa la verificat, in ordine: senzor turatie (a! se vede o usoara variatie a acului turometrului la relanti), sonda lambda, injector. Mi-e groaza nu atit de cit costa ci de faptul ca nu-s mesteri prin zona. Sa nu care cumva sa pomeneasca cineva de aia de la reprezentanta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca toti au omis de verificat un lucru : filtrul de aer !

Daca este foarte infundat filtrul,motorul nu isi poate trage aerul si tremura!

La mine s-a intamplat chestia asta , tocmai am schimbat filtrul si acum nu mai tremura deloc.

de asemenea verifica tampoanele de la motor (daca vibreaza caroseria)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai si tu dreptate, dar un filtru de aer care obstructioneaza intr-atat admisia incat sa afecteze ralanti-ul la turatii mari ar "ucide" complet motorul.

Oricum eroarea mea este ca am presupus injectie port multipunct in loc de TBI Monopnct, deci injectorul cam "cade" din schema.

P.S. Daca stiti adaugati-va la semnatura si tipul motorului sau macar tipul injectiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... poate furtunul de vacuum de la servofrana... :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow, multe sugestii...

Catalizator curat ca lacrima, filtru aer sport, spalat recent (nu sariti, l-am spalat si l-am tratat cu solutiile adecvate). Furtunul la servo intact.

Tamponul de motor vroiam sa-l schimb (cel de la cutie), dar nu cred ca are de-a face cu tremuratul accentuat la invartirea volanului.

La senzorul de turatie intr-adevar nu m-am gandit, in relanti am ceva fluctuatii, se vede si pe ac, si la VAG-COM (oscileaza intre 800-850)

Consumul nu-mi este mare (numai daca pedalez tare), oricum consumul nu mai i-mi este cel normal din cauza chipului (daca sunt bland consumul e scazut, 8% in oras, iar la un gest de agresivitate creste peste normal, chiar si pana la 12%).

Nici nu stiu cu care sa incep (ma refer la sugestii).

Cu VAG-COM pot afla ceva de sonda lambda?

Inca un mic amanunt: la peste 900 de ture dispare tremuratul.

Cateodata (1-2 ori pe luna) se intampla ca pt scurt timp(2 secunde) sa scada turatia la relanti sub 500. Dac mi-e obosit sonda labda nu ar trebui sa am consum mai mare? Nu ar trebui sa fie mai lenes motorul?

Bujiile si fisele sunt recent schimbate. La delcou ce sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta problema: motorul tremura in mod deranjant la relanti indiferent de temperatura iar cand virez pe loc tremuratul devine si mai deranjant.

Am mai avut aceasta problema, am schimbat fise, bujii, filtru benzina si s-a ameliorat dar a reaparut si am parcurs doar 3500 km. Are cineva vreo sugestie?

Indraznesc sa avansez o sugestie.

Verifica si servodirectia. Cureaua, nivelul lichidului. Asta ca ai spus ca are legatura cu virarea pe loc si cu relantiul. Ma gandesc ca o curea largita poate da vibratii la turatia de relanti.

Mai verifica intinzatorul de la cureaua de distributie. Dar asta nu are legatura cu virarea rotilor.

Atentie ! Este total contraindicat pentru servodirectie sa tii virat maxim mai mult de 9 sec. Asa am citit eu in "manual".

Iti doresc succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua de distributie mi-e cam slabita. Hmmmm.............

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ia desfa tu si verifica intinzatorul de la cureaua de distributie. Sa speram ca nu asta e problema dar totusi fa ceva cu cureaua. :?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facem saptamana urmatoare, ca saptamana asta ii raliul clujului, si nu pot sa-l pierd :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am strans cureaua de distributie (am schimbat si pompa de apa ca s-a dus) si tremuratul a disparut considerabil, abia se simte, cred ca atat e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Asa-i ca a reaparut tremuratul? I-i dau foc!!!!!!!!!!

Am verificat catalizatorul, curat, intact. Daca avansul nu e bun poate avea acest simptom? Cred ca voi renunta la facutul dungilor pe creier si adopt atitudinea "Dacia":"Merge? No da-i pace!"

Grrrrrrrrrrr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Banuiam ca odata ce nu s-a gasit adevarata cauza simptomul v-a reapare.Un avans prea mare poate induce un tremurat dar apare si o crestere a HC-urilor, "tacanit" de avans... In schimb o supapa care nu etans. e f greu de localizat:nu se vede la testul de compresie, cilindrul respectiv functioneaza partial. Uneori probl apar numai la cald-amestec mai sarac.La motorul C18NZ de opel acest lucru este clasic! :21:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Nu dau sugestii ca nu ma pricep dar poate ajut cu ceva si sa fie si spre folosul meu. Eu am aceeasi motorizare si la relanti, chiar aseara am facut o proba, oscileaza 800-840 rpm. Si se simte si o vibratie destul de deranjanta. Am facut si un test de decompresie la Porsche acum ceva timp si dupa ei trebuie segmentat motorul dar nu am fum albastru, nu papa ulei decat la 7500 km aprox 1 litru. Cica am compresia pe pistoane 8,10,7,11 in conditiile in care in manual spune 9,3 (probabil se completeaza unul pe altul :salut:. Mi-a sugerat cineva ca ar putea fi supapele de vina. Care e legatura? Pai zicea Andi mai sus de compresie. Sa fie oare de aici tremuratul?

Have a nice drivin'!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma batea gandu' la o segmentare si sa-mi verific supapele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D la asta ma gandeam eu wabbit. nu stiu dc o sa se intample vreodata dar ma gandesc sa-l schimb. am vazut pe ebay.de niste motoare interesante, G60, VR6, si chair un 1.8T 16valve sau 2.0 etc. dar in cheltuieli am jantele mai intai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

kiss eu dupa ce mi-am sch. termostatul nu mai am nici mama tremuratului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa crap in doua daca vad ce legatura ar putea avea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) crede-ma si eu imi pun aceeasi intrebare. Varianta: termostatul vechi era mai mlt deschis si motorul nu functiona la temperatura optima, deci mai rece de unde ar putea rezulta tremuratul. Alta nu mai vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schibat recent (de 6 luni) temostatul, am temperatura OK la motor. Ma gandesc sa-mi schimb senzorul Hall. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!