Jump to content

Interpretare scanare Vag Com


Cretul
 Share

Postare recomandată

DA, este posibil sa fie spart si sa piarda pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, este posibil sa fie spart si sa piarda pe acolo.

Multumesc frumos,am schimbat senzorul aseara,sa vedem daca mai se vad pierderi sau daca mai apare vreo eroare!

Buna dimineata,ce reprezinta erorile ? Si cateva sfaturi ce ar trebuii sa fac!

 

3 Faults Found:

16555 - Fuel Trim; Bank 1

            P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent

16891 - Idle Control System RPM

            P0507 - 35-10 - Higher than Expected. - Intermittent

 

Multumesc frumos !

La acestea ce as putea verica/schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai aparut?

daca nu apar , e rezolvata.

 

Daca au mai aparut, verifica furtunele din admisie sa nu traga aer pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au mai aparut?

daca nu apar , e rezolvata.

 

Daca au mai aparut, verifica furtunele din admisie sa nu traga aer pe undeva.

Salut,a mai aparut odata,dar era de la gaz (cel putin asa sper) ,era foarte frig afara si cand a incercat sa-si faca trecea benzina gaz a dat eroare din nou.

Daca merg doar pe benzina nu da nici o eroare si nici daca isi poate face trecerea de pe benzina pe gaz (adica daca nu e gazul inghetat).

 

Multumesc,daca mai apare voi verifica si furtunasele si eventual voi revenii cu intrebari la voi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea unui log in mers la un audi a4 B6 1.9 BKE 116Cp? mersi anticipat

 

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de Odovi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .Detin o skoda octavia tour 2007 axr 101 cp. Pe scurt imi apare o eroare de la egr. Am schimbat si n18 si egr-ul,am sters eroarea dar reapare iarasi. nu fac ceva cum trebuie?

 
19586 - EGR System 
            P3130 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent........ajutor.Multumiri anticipate
Modificat de costin gelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faci un basic settings pe canalul 3 si pui valorile sa le vedem. Posibil conducta infundata la egr... sau aer fals pe undeva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa fie ce trebuie..Andrei.

 
,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,,,,,,,,,,
,TIME,790-870,230-310,210-350,50-70%,TIME,,,,,TIME,,,,
Marker,STAMP, /min,, mg/str, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
,0.01,1071,EGR Off,411.6,19.9,,,,,,,,,,
,0.34,1092,EGR Off,406.7,19.9,,,,,,,,,,
,0.69,1134,EGR Off,392.0,19.9,,,,,,,,,,
,1.03,1134,EGR Off,406.7,19.9,,,,,,,,,,
,1.38,1134,EGR Off,421.4,19.9,,,,,,,,,,
,1.72,1176,EGR Off,401.8,19.9,,,,,,,,,,
,2.06,1176,EGR Off,416.5,19.9,,,,,,,,,,
,2.41,1197,EGR Off,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,2.75,1218,EGR Off,416.5,19.9,,,,,,,,,,
,3.10,1239,EGR Off,426.3,19.9,,,,,,,,,,
,3.45,1239,EGR Off,426.3,19.9,,,,,,,,,,
,3.80,1260,EGR Off,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,4.14,1281,EGR Off,421.4,19.9,,,,,,,,,,
,4.49,1302,EGR Off,426.3,19.9,,,,,,,,,,
,4.83,1323,EGR Off,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,5.17,1344,EGR On,421.4,19.9,,,,,,,,,,
,5.52,1365,EGR On,431.2,64.5,,,,,,,,,,
,5.86,1386,EGR On,436.1,64.5,,,,,,,,,,
,6.20,1407,EGR On,436.1,64.5,,,,,,,,,,
,6.55,1407,EGR On,436.1,64.5,,,,,,,,,,
,6.89,1407,EGR On,436.1,64.5,,,,,,,,,,
,7.24,1407,EGR On,436.1,64.5,,,,,,,,,,
,7.58,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,7.92,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,8.27,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,8.61,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,8.95,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,9.29,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,9.70,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,10.03,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,10.38,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,10.71,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,11.04,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,11.38,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,11.70,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,12.02,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,12.34,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,12.66,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,12.98,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,13.29,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,13.61,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,13.91,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,14.23,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,14.54,1407,EGR On,436.1,64.5,,,,,,,,,,
,14.85,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,15.16,1407,EGR Off,436.1,64.5,,,,,,,,,,
,15.47,1407,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,15.79,1407,EGR Off,445.9,19.9,,,,,,,,,,
,16.10,1407,EGR Off,426.3,19.9,,,,,,,,,,
,16.42,1407,EGR Off,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,16.73,1407,EGR Off,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,17.04,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,17.35,1407,EGR Off,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,17.67,1407,EGR Off,445.9,19.9,,,,,,,,,,
,17.97,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,18.29,1407,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,18.61,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,18.92,1407,EGR Off,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,19.25,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,19.58,1386,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,19.90,1407,EGR Off,445.9,19.9,,,,,,,,,,
,20.22,1407,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,20.55,1407,EGR Off,445.9,19.9,,,,,,,,,,
,20.88,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,21.21,1407,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,21.54,1407,EGR Off,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,21.87,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,22.20,1407,EGR Off,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,22.53,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,22.86,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,23.20,1407,EGR Off,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,23.52,1407,EGR Off,450.8,19.9,,,,,,,,,,
,23.86,1407,EGR Off,445.9,19.9,,,,,,,,,,
,24.21,1407,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,24.55,1407,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,24.90,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,25.25,1407,EGR On,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,25.59,1407,EGR On,436.1,64.5,,,,,,,,,,
,25.93,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,26.28,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,26.62,1407,EGR On,450.8,64.5,,,,,,,,,,
,26.96,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,27.31,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,27.65,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,27.99,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,28.34,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,28.68,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,29.03,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,29.37,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,29.72,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,30.06,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,30.40,1386,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,30.75,1407,EGR On,450.8,64.5,,,,,,,,,,
,31.09,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,31.44,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,31.78,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,32.12,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,32.47,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,32.81,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,33.15,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,33.50,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,33.84,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,34.19,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,34.53,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,34.87,1407,EGR On,450.8,64.5,,,,,,,,,,
,35.22,1407,EGR On,436.1,64.5,,,,,,,,,,
,35.56,1407,EGR Off,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,35.90,1407,EGR Off,445.9,19.9,,,,,,,,,,
,36.25,1407,EGR Off,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,36.59,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,36.94,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,37.28,1407,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,37.63,1407,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,37.98,1407,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,38.33,1407,EGR Off,445.9,19.9,,,,,,,,,,
,38.67,1407,EGR Off,445.9,19.9,,,,,,,,,,
,39.01,1407,EGR Off,445.9,19.9,,,,,,,,,,
,39.36,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,39.70,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,40.05,1407,EGR Off,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,40.39,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,40.73,1407,EGR Off,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,41.08,1407,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,41.42,1407,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,41.76,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,42.11,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,42.45,1407,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,42.80,1407,EGR Off,436.1,19.9,,,,,,,,,,
,43.14,1407,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,43.48,1407,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,43.83,1407,EGR Off,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,44.17,1407,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,44.51,1407,EGR Off,441.0,19.9,,,,,,,,,,
,44.86,1407,EGR Off,445.9,19.9,,,,,,,,,,
,45.20,1407,EGR Off,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,45.55,1407,EGR Off,445.9,19.9,,,,,,,,,,
,45.89,1407,EGR On,431.2,19.9,,,,,,,,,,
,46.23,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,46.58,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,46.94,1407,EGR On,450.8,64.5,,,,,,,,,,
,47.27,1407,EGR On,450.8,64.5,,,,,,,,,,
,47.62,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,47.96,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,48.31,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,48.65,1407,EGR On,441.0,64.5,,,,,,,,,,
,48.99,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
,49.33,1407,EGR On,445.9,64.5,,,,,,,,,,
sper ca am facut cum trebuie....sunt incepator cu vag-ul. multumesc mult...E prea lung? scuzeee
Modificat de costin gelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este chiar ce trebuie, dar... EGR tau indiferent de valoarea ON sau OFF , are acel;asi debit, respectiv 440 mg. Deci ori capsula de la EGR e sparta, ori nu vine vacuum. 

 

Verifica aceste 2 treburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr-ul e nou. vacuum nu stiu...cand pornesc motorul..are...apoi nu mai are...capsula tine vacuum...am verificat cu un furtunas....vacuum-ul cum il verific? poceate fi de la pompa...? furtunasele nu par a fi sparte...capsula de la racitor...sau ce e ala....tine vacuum. sa schimb furtunasele? n18 la fel...e nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa schimbi EGR si N18, trebuie sa vezi daca are vacuum.

 

-vezi stutul de la pompa de vacuum, sa nu aiba joc, ca se mai intampla sa aibe joc si pierd vacuum. Daca e cazul, da-l jos si pune-l cu poxipol, etc.

- vezi capsula vacuumatica de la racitorul EGR, este sub galeria de admisie, se vede pe langa capacul chiulasei. Cu un furtunas vezi daca tine vacuum.

Cand dai un BS pe canalul 003, tii furtunasu cu degetul, sau chiar limba, cand este EGR ON, trebuie sa fie vacuum pe furtunas ( EGR este functional atunci cand la basic Setting, la OFF este valoarea de aprox 450 mg, iar la ON valoarea de aprox 220 mg)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capsula de la racitor ...tine vacuum. din pompa de vacuum iese un furtun care duce cred la frane...sper sa nu ma insel...ala parca se misca acolo...am uitat sa spun...nu stiu daca are vreo legatura....s-a umblat la axa cu came...adica mi-au schimbat-o...si parca pompa de vacuum e pusa in miscare de aceasta. e posibil sa fi facut mecanicii ceva pe acolo? a spus cineva ca daca ar fi de la pompa de vacuum.nu as avea motorina..asa e?maine seara mai fac un bs pe 003 si verific si vacuum-ul....dar unde?..la furtunasul de la racitor sau la egr...la capsula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ar functiona pompa tandem ( vacuum + motorina) nu ar merge motorul si pedala de frana ar fi foarte tare.

- furtunul ce iese din pompa de vacuum are undeva pe la mijloc un stut subtire din care se ramifica un furtunel de vacuum ce alimenteaza electrovalvele si rezervorul de vacuum ( bila ala neagra din fata motorului) - trebuie sa ai vacuum permanent pe aceste trasee.

- iei la mana furtunasul ce se ramifica spre N18 si mai departe spre capsula Egr.

de exemplu daca ai furtun poti pune pe direct vacuum la N18 si mai departe la capsula Egr si vezi ce efect are la Basic setting

vezi ca parca este si o valva unisens undeva pe traseu, care se mai blocheaza sau sw monteaza invers....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Revin cu aceeasi problema..eroarea p3130 la egr. La sfaturile lui Andrei_221 am verificat capsulele vacuumatice: de la egr...care e nou...si normal ca tine vacuum si cea de la racitor. Cel de la racitor tine si ea vacuum ..dar nu facea cursa intreaga. Scoasa din locasul ei ...zornaie rau ceva in ea..probabil vreun arc..ceva. O sa caut sa o inlocuiesc si dupa revin ....poate a fost doar asta. Andrei_221 crezi ca asta ar putea fi cauza? acolo e vreo clapeta care deschide cu ajutorul acelei capsule si da drumul la gaze spre egr? am facut bs pe canal 3 si am probat cu degetul pe furtunasul de la egr....cand deschide egr-ul are vacuum...cand inchide...foarte .foarte putin...abia sesizabil. Si atunci cand inchide sau deschide se modifica de fiecare data si sunetul motorului. Cu stima si multe multumiri....Am desfacut capsula....avea un arc care era rupt in trei bucati.....inlocuim si revenim

Modificat de costin gelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ar ramane teoria ca nu ajung gaze in Egr... Acea capsula de la racitorul Egr schimba traseul gazelor prin sau pe langa racitor, nu cred ca poate sa blocheze accesul

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci daca teoria ta e buna...ce e de facut? Inafara de a schimba acea capsula?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspunsuri Andrei_221. Sper sa-i dau de cap . Inca astept acea capsula. Dupa ce o schimb...o sa vad ce se intampla ..si revin. Sa aveti o saptamana usoara

Modificat de costin gelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc inca o data Andrei_221 pentru ajutor. Am schimbat capsula de vacuum de la racitor, si acum masina se comporta bine si nu a mai aparut eroarea. Multumiri tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!