Jump to content

Interpretare scanare Vag Com


Cretul
 Share

Postare recomandată

Am un amic care are o Octavia Tour 1.9 TDI. Are Emission Workshop aprins si evident Limp Mode activ. Mecanicii la care a fost pana acum nu au reusit sa rezolve problema. Din ce mi-a zis la un moment dat a avut clapeta EGR blocata defect remediat de mecanic prin curatre. Poate cineva sa-i dea ceva sugestii pe baza ultimei scanari VAg Com care arata asa:

Tuesday,18,October,2011,17:37:52:60804

VCDS Version: Release 10.6.0

Data version: 20100630

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl

Control Module Part Number: 038 906 012 HA

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 4922

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 73430

Additional Info: TMBDG41U368830603 SKZ7Z0E2995865

VCID: 56A803AE986F

Fault Codes have been Erased

5 Faults Found:

9 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground

P1441 - 35-10 - - - Intermittent

7 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground

P1549 - 35-10 - - - Intermittent

0 - Commencement of Injection Valve (N108): Open or Short to Ground

P1252 - 35-10 - - - Intermittent

1 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-10 - - - Intermittent

7 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground

P1619 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1 3 1 1 1

Wednesday,09,May,2012,18:18:13:60804

VCDS Version: Release 10.6.0

Data version: 20100630

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.LBL

Control Module Part Number: 038 906 012 HA

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 4922

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 73430

Additional Info: TMBDG41U368830603 SKZ7Z0E2995865

VCID: 56A803AE986F

5 Faults Found:

17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground

P1441 - 35-10 - - - Intermittent

17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground

P1549 - 35-10 - - - Intermittent

17660 - Commencement of Injection Valve (N108): Open or Short to Ground

P1252 - 35-10 - - - Intermittent

19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground

P3105 - 35-00 - -

18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground

P1619 - 35-00 - -

Readiness: 1 3 0 1 0

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

cred ca furtunele de vacum nu sunt ok, trasul lor nu e bun sunt incalcite, e o posibilitate, ai n18, n75, n239 si n108 cam toate defecte in acelasi timp, mas mira, la fel poate fi problema de cablaj fir sau fire intrerupte

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie refacute lipiturile de la driver din ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un amic care are o Octavia Tour 1.9 TDI. Are Emission Workshop aprins si evident Limp Mode activ. Mecanicii la care a fost pana acum nu au reusit sa rezolve problema. Din ce mi-a zis la un moment dat a avut clapeta EGR blocata defect remediat de mecanic prin curatre. Poate cineva sa-i dea ceva sugestii pe baza ultimei scanari VAg Com care arata asa:

Cred ca il paste o schimbare de ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua domnilor. Eu sunt impricinatul despre care vorbea Cretul. Indraznesc sa intreb cam ce inseamna "lipiturile de la driver din ECU", deoarece cred ca Bysus are dreptate, dar mai sper ca Al Bundy, fara suparare, sa nu aiba :). Sa va explic un pic: electricianul, la care am ajuns, mi-a desfacut ECU si a refacut ceva lipituri(nu stiu ce si cum), erorile disparand, iar masina mergand normal. Am rulat cu ea vreo 1500 de km, dupa care erorile au aparut din nou. Iar am fost, acelasi procedeu, sa vad acum cat va tine, daca nu ...merg pe ceea ce a zis Al Bundy. Speram sa fie vreun furtunas ceva, dar daca doi iti zic ceva cred si eu ca e cam asa. Vreun pret informativ, ca sa fiu pregatit pentru orice eventualitate? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde la cat gasesti pe ebay. Nou? Nu cred ca vrei sa stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Pentru ca, in general, dupa ce se rezolva problema, persoana in cauza uita sa specifice ce si cum s-a remediat, de data aceasta vreau sa ramana scris pentru altii care mai patesc ca mine. Nu de alta, dar ai nesansa sa nimeresti pe la tot felul de "priceputi" care te pun sa cumperi de toate si de rezolvat tot nu o rezolva.

In cazul meu a fost ECU, dar nu l-am schimbat. Am avut bafta sa dau peste un super meserias-Florin- la Iasi -in Miroslava- (Coso Garaj ii zice firmei), care mi-a reparat ECU. Era vorba despre un integrat de pe placa ECU. L-a dat jos cu aer cald, si a lipit altul comandat in prealabil dar de undeva de pe afara. 250 euro a fost piesa noua si 2 milioane manopera. Deci cam cu 12 milioane (1200 RON) am scapat. Acum masina merge super, inainte scotea fum, nu avea putere, iar motorul scotea un zgomot ciudat tare. Nu stiu sa va spun ce integrat era, imi pare rau, dar macar sa stiti ca se poate repara. Toate cele bune si fara evenimente neplacute!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA 100E gasesti ecu SH pe ebay. Asa ca nu te bucura prea tare de pretul dat de tine.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Al Bundy poti gasi ECU second hand si la 100 eur dar si la 350,depinde de coduri

http://www.ebay.de/itm/VW-ALH-Motorsteuergerat-038-906-012-GK-0281010864-038906012GK-0-281-010-864-ECU-/160935437341?pt=DE_Autoteile&hash=item25787fe41d

In principiu clientul a platit pretul pentru lucrarea la gata inclusiv manopera si document de garantie.Da,s-au cistigat niste bani la o lucrare care in Iasi o executa putini,mai ales cu garantie cu documente.Comentariul dau il gasesc "unfair" mai ales din partea cuiva care stie bine cum stau lucrurile in service-ul auto si nu numai din capitala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si nu.... depinde de coduri, da... ca poti sa gasesti mai rar anumite coduri... dar poti rescrie soft-ul si atunci va merge.

Oricum, in Romania - pe SH - mai mult de 100 euro, nu face un EDC15p

Acum, fiecare isi alege solutia care o considera oportuna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, aceeasi problema am avut si eu la Bora AHF... dupa 2 luni de chin,mers prin service-uri si bani cheltuiti aiurea m-am documentat si am descoperit vinovatul. Inculpatul e driverul bosch 30344 din interiorul ECU. L-am schimbat si acum totul e OK. Spor la lucru!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut

 

Sunt nou in folosirea VAG-COM si am facut si eu un log in mers la un golf 4, 1.9 TDI de 90 cp din 2001.

As vrea, daca se poate, sa aflu si eu mai multe pareri despre datele din acest log.

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai un MAF obosit.... incearca cu altul, de proba - daca trage mai bine, atunci poti incerca sa-l cureti pe al tau. Daca nu isi revine, atunci trebuie inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am si eu o problema ,ca si simptome masina merge si se opreste dupa care nu porneste intotdeauna (masina este oprita de egr ,mai exact se inchide egr prin vacuum) de multe ori daca bat in carcasa de ecu masina se opreste iar la scanare am urmatoarele erori :

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl
Part No: 038 906 019 LJ
Component: 1,9l R4 EDC 0300SG 5934
Coding: 00002
Shop #: WSC 63351
VCID: 6AD1B30C1664F6E
WAUZZZ8E34A240674 AUZ6Z0D0070079

5 Faults Found:
17932 - Fuel Pump Relay (J17)
P1524 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239)
P3105 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18027 - Glow Plug Relay (J52)
P1619 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
17849 - EGR Valve (N18)
P1441 - 35-10 - Open Circuit or Short to Ground - Intermittent
17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75)
P1549 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Readiness: 1 3 0 0 0

Am desfacut mufele la valve si le-am dat cu spray de contacte ,am dat cu spray mufele la ecu masinii am inlocuit releele de la bujie de sub volan si cel de la pompa de motorina cu unele de la dezmembrari si tot la fel face ,a mai patit cineva asa ceva ,care e problema?
Eventual daca ma poate ajuta un coleg cu elsa cu traseele firelor de la valvele cu probleme?

 

Masina este un audi a4 b6 2004 1.9 tdi  avf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog un operator sa stearga postul sau sa il mute in aria audi deoarece am vazut tarziu unde am postat.Multumesc!

Modificat de DjMarinik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare!

Ce reprezinta aceasta eroare?

Address 01: Engine        Labels: 06A-906-033-AVU.lbl
   Part No: 06A 906 033 BG
   Component: SIMOS33 1.6l 2V 01HS4600  
   Coding: 00231
   Shop #: WSC 20031  
   VCID: 65C1571FFF941D36075-5000
   
 
1 Fault Found:
16687 - Cylinder 3 
            P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Readiness: 0000 1000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ASR.lbl
   Part No: 1C0 907 379 K
   Component: ASR FRONT MK60      0103  
   Coding: 0013313
   Shop #: WSC 31480 000 00000
   VCID: 326BFC43AEDABA8E527-5000
 
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory
 
Adica ce ar trebuii sa verific,schimb,curat etc?
Cand imi apare aceasta eroare ,merge cca cateva secunde parca in 3 pistoare,dar nu stiu de la ce apare,e a doua oara cand o sterg si reapare,de fiecare data imi apare cand e motorul caldut... :dry: ,dar de fiecare data apar ambele erori si pe engine si abs si imi apare in bord martorul de ASR....
 
Va rog frumos ajutati-ma cu un sfat unde si ce ar trebuii verificat/schimbat (eventual daca puteti sa-mi spuneti si cum ar trebuii procedat)
Multumesc antipat!
Modificat de nik87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa aprindere, cauze: bobina, bujii, injector, sau compresie slaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa aprindere, cauze: bobina, bujii, injector, sau compresie slaba.

Multumesc,se poate afla cumva exact cauza sau trebuie luate prin excludere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat injectorul cu altul de pe alta pozitie, al fel si cu bobina. De masurat compresia. De schimbat bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat injectorul cu altul de pe alta pozitie, al fel si cu bobina. De masurat compresia. De schimbat bujiile.

Din ce am vazut e modelul cu o singura bobina!

Eroarea persista cateva secunde,dupa care daca o sterg reapare dupa o zi doua,practic a aparut vineri peima data,am sters-o sambata si de abia azi spre seara a reaparut si am mers aproximativ 200-250 km zilele astea (daca are vreo importanta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca mergi doar pe benzina, tot apare ?

 

nu ai cum sa faci, decat prin eliminare - din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna dimineata,ce reprezinta erorile ? Si cateva sfaturi ce ar trebuii sa fac!

 

3 Faults Found:

16555 - Fuel Trim; Bank 1
            P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent
16935 - Power Steering Pressure Sensor (F88)
            P0551 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
16891 - Idle Control System RPM
            P0507 - 35-10 - Higher than Expected. - Intermittent

 

Multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce simptome are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul de fata nimic...cand a aparut eroarea nu s-a aprins nici un martor ,cateva secunde a oscilat relantiu si a dat sa moara!

Referitor la senzorul de pompa servo am observat o pierdere de ulei  in zona aceea e posibil sa fie totusi de la senzor,sa piarda pe la imbinare etc?

 

Multumesc frumos ptr raspunsuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!