Jump to content

Reactivare martor check engine


alinnicola
 Share

Postare recomandată

salutare am cautat in paginile forumului cum se reactiveaza martorul check engine la masina care o am , momentan nu se aprinde cind pun contactul. cu ce se activeaza sa fie din nou ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar s-a aprins vreodata cand puneai contactul de cand ai masina? Sa nu fie dat cu markerul. :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la mine nu se aprinde si din cate am vazut si am citit pe forum cica ca acest tip motor pe care il am APE nu are acest martor.

Mie unul mi se pare ciudat ca nu exista

Scanare i-am facut si nu am gasit probleme pe sonda lambda sau altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci un output test la instruments sa vezi daca apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai e bine atunci.la unele se aprinde CHECK iar la altele EPC.la masina din semnatura 2.0 i AQY 2000 se aprinde check iar la celalalt golf care l-am avut 1.6 i BCB 2002 se aprindea EPC.in ambele cazuri sunt prezente sau erau ambele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca iti spun ca la mine se aprinde si Check-ul si EPC-ul, mai e bine la colegu'? :icon_geek:

Eu zic sa incerce output test pe instruments cum a zis colegul @fiestax si apoi mai vedem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

Robotelu vad ca tu faci comparatie intre borduri, hai sa iti mai spun ca poate nu ai abservat, clusterul initiatorului acestui topic poate fi immo 2 pentru ca masina este din 2000, la fel de bine poate fi fabricata in 99 si inmatriculata in 2000, deci nu se va aprinde check cel putin nu la majoritatea acestor clustere si al tau din 2001 este immo 3 , o mica mare diferenta intre ele nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa spusele lui @F l o r i n de aici si a mea e tot immo 2, ca in turometru se aprinde imobilizatorul(e fabricata pe 13.07.2000).

O sa verific din nou miercuri, ca vin ai mei la Timisoara sa-si vada odrasla la cursul festiv. :lol:

Oricum, pentru ce intreaba initiatorul topicului, nu stiu daca se poate "coda" cu VAG-com-ul sa se aprinda/sa ramana stins martorul de Check Engine; altfel nu s-ar mai chinui samsarii sa desfaca bordul si sa dea cu marker pe martori. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dovada:

martori.jpg

Seamana a poza de inginer? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema prin schimbarea ceasurilor. Se aprindea si EPC iar la scanare cu vag-com pe instrumente, test ouputs dadea o eroare de check engine. In final era chilarit asa ca l-am schimbat. Cum a zis cineva este immo 2 ,,motometer Boo'' dar a fost schimbat cu un,, Vdo'' era de golf nu de bora. Acuma am pus de pe un bora versiune sport ,,1j5 920 825 A'' cu montarea aferenta a manetei pentru B.c. Montajul l-am efectuat la reprezentanta Vw din Italia. Multumesc mult. Se poate inchide din partea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Reinvii topicul intrebndu-va daca modelul AUS, pe care il detin, fabricatie Mai 2000, are CheckEngine?

Am observat ca la punerea contactului nu apare martorul in bord, apoi cu ajutorul unei lanterne mici

am luat pe rand pictoramele din bord, care se vad chiar daca nu sunt aprinse, si am constatat cu stupoare

ca check emgine nu exista, sau nu se vede. Voi ce credeti?

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mai incerc odata, stiti va rog sa-mi spuneti daca modelul AUS din 2000 are martor Check sau se aprinde

doar EPC?

 

Multam!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar EPC .

Daca la output test nu se aprinde iconita de Check Engine insemana ca nu are acest martor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Martoru' acesta ar trebui sa se aprinda cand se pune contactu' la toate Golfurile sau doar la anumite modele? Eu cand pun contactu', nu se aprinde martoru' respectiv. Am dat o data clusteru' jos, si m-am uitat atent pe folie si se vedea acolo acest martor. Masina este din 2002, Immo 3, motor AXR. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoare diesel Euro3 nu se aprinde. Daca vorbim de masina din semnatura ta, fabricata in 2002, mai mult ca sigur e Euro3 si deci nu are ce sa se aprinda!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu se poate face vreo modificare ca se se aprinda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut! O problema similara am si eu, cand pun contactul nu se aprinde Check Engine si nici EPC, asa am luat masina, deci nu stiu daca inainte se aprindeau.

La o scanare cu vag-com am eroare pe sonda lambda (nu era normal sa fie aprins Check engine?)

Tot cu vag com am facut si output test pe instruments cum spune un coleg mai sus,  dar nu se aprinde (check sau EPC)

Daca ma uit atent pe bord am Check engine si EPC.

Motorul meu este AKL Euro 2, "beneficiaza" de acesti martori sau ma chinui degeaba sa-i descopar ? 

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA folia jos si o sa vezi daca sunt astupati martorii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa scot folia dar nu reusesc sa scot acele, am vazut pe forum ca se rotesc in sensul acelor de ceas si se trage in sus dar nu vor sa iasa. Imi e frica sa trag prea tare sa nu raman cu ele in mana :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sens contrar acelor de ceasornic

Baga o furculita sub acul indicator si o sa iasa

Sent from my QUICKI 728 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit intrun final, trebuia tras cu simt de raspundere, folia este ok, nu e vopsita in dreptul indicatoarelor, ledurile sunt pe pozitie...probabil ca este o alta problema sau am ledurile arse. 

Exista vreo metoda sa verific cu vag com doar aceste 2 "instrumente" ca nu-mi da pe fiecare in parte( doar apa si nu mai stiu ce) restul se aprind la ultimul pas exact cum pun contactul doar ca nu se aprind exact toate..gen imobilizator, frana de mana etc...

Poate v-am vagat in ceata  :D dar nu ma pricep foarte bine :exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sens contrar acelor de ceasornic Baga o furculita sub acul indicator si o sa iasa Sent from my QUICKI 728 using Tapatalk 2

 

asta cu furculita.... ai mari sanse sa distrugi un motoras.... doar rotit si tras de ac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut! Detin un golf 4 1.9 atd 74 kw fabricat in 2001, euro 3. Nu mi se aprinde nici martorul check engine nici epc. Imobilizatorul il am in partea dreapta, la vitezometru. As dori sa stiu daca este normal sa nu se aprinda. Cu vcds cand fac testul nu trece prin niciunul din ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!